Jill Skrevet 1. september 2017 Forfatter #521 Del Skrevet 1. september 2017 32 minutter siden, QBee skrev: Godt å se at andre også craver sjokolade, haha! Det er liksom mest gulrøtter og vannmelon og sånt det går i på diverse fb-grupper og forum Gratulerer med 36 uker, er snart ferdig du Haha, nei frukt og grønt duger ikke! Så regner med det kommer ut en tjukk liten bolle av meg. Takk! Ja, nå er det skummelt nærme altså. Helt uforståelig at i løpet av de neste 5-ish ukene er han her og jeg har blitt mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 8. september 2017 Forfatter #522 Del Skrevet 8. september 2017 Permisjon!! Det er helt surrealistisk at denne dagen nå er her. I tillegg er jeg 37+0 og det er 24 dager til termin. Kontroll hos legen i går og alt var bra. Jeg var ikke tjukk, det var bare vann. Neste uke er første kursdag for svangerskapskurs eller hva det nå er. Har hørt rykter fra andre om at vi skal få se film hvor det er skikkelig puppefest, så det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 8. september 2017 #523 Del Skrevet 8. september 2017 Hoho! Nå er jo fødsel rett rundt hjørnet for deg Nyt perm før barnet kommer - hvil masse! Lov meg å nyte siste tiden alene, da! Den kommer ALDRI tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 8. september 2017 #524 Del Skrevet 8. september 2017 Grattis med perm!!! Jeg kunne sagt, husk å slappe av.. Men jeg vet du er som meg og har tusen ting som skulle vært unnagjort Hvile kan man gjøre når baby kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 9. september 2017 Forfatter #525 Del Skrevet 9. september 2017 På 8.9.2017 den 22.42, malicious skrev: Hoho! Nå er jo fødsel rett rundt hjørnet for deg Nyt perm før barnet kommer - hvil masse! Lov meg å nyte siste tiden alene, da! Den kommer ALDRI tilbake 22 timer siden, Ruccula skrev: Grattis med perm!!! Jeg kunne sagt, husk å slappe av.. Men jeg vet du er som meg og har tusen ting som skulle vært unnagjort Hvile kan man gjøre når baby kommer... Mannen lurte på om jeg bare skulle ligge på sofaen og se på tv frem til fødsel. Tror han ble litt overrasket når jeg ramset opp alt som bør gjøres. Men litt hvile blir det absolutt! Venninna mi fødte i går, to uker før termin, så da ble jeg litt giret på å treffe vårt eget nurk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 13. september 2017 Forfatter #526 Del Skrevet 13. september 2017 19 dager til termin og dagene går både raskt og sakte på samme tid! I går fikk jeg handlet inn litt stæsj. Fikk tips fra en venninne om at sykehuskladder er smart å bruke som underlag ved bleieskift. Og så kan de brukes i senga og bilen ved vannavgang. Vi hadde første kurskveld i går. Det var helt greit, men jeg blir irritert når det skal vare i 2 timer og vi holder på i 2,5 fordi det er så mange spørsmål. Kroppen er litt sånn der. Fått tilbake halsbrannen. Han har plantet føttene i mitt høyre ribbein. Det er et herk å knyte skoene. Og når jeg våkner er jeg helt sår under føttene og jeg må gå de i gang igjen. Det er jo egentlig ikke noe å klage over, men litt syting må vel være lov når det nærmer seg slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. september 2017 #527 Del Skrevet 13. september 2017 De siste ukene er så pes. Man føler seg klar samtidig som alt bare baller seg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 13. september 2017 Forfatter #528 Del Skrevet 13. september 2017 7 timer siden, malicious skrev: De siste ukene er så pes. Man føler seg klar samtidig som alt bare baller seg på! Uff ja. Nå har jeg googlet "tegn på at fødselen nærmer seg". Ikke mye som kunne krysses av på den lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 14. september 2017 Forfatter #529 Del Skrevet 14. september 2017 Okeey, nå skjer det litt skumle ting nedentil. Har kjent på flere stikk/sviing i ettermiddag og kveld. Jeg kvepper til når det kommer og det er ubehagelig noen sekund før det forsvinner igjen. Det kan virke som det er koblet mot at han beveger seg noen av gangene i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 15. september 2017 Forfatter #530 Del Skrevet 15. september 2017 Stikkingen har gitt seg, inntil videre i alle fall. Så da er det ny uke. 38+0 og 17 dager til termin! I går fikk jeg handlet inn badebalje, noen koseklær til meg selv og annet dill. Har startet å fylle fødebagen, men tror jeg må bytte til en større bag. Har fått vasket det meste av babyklær og sengetøy. Dessverre er ikke sengen jeg brukte halve sommeren på å male brukende så i neste uke skal vi se på en brukt seng og et stellebord. Håper det går i orden slik jeg slipper å tenke mer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. september 2017 #531 Del Skrevet 15. september 2017 Hvorfor kan dere ikke bruke senga du har brukt mange kjærlige timer på å male? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 15. september 2017 Forfatter #532 Del Skrevet 15. september 2017 3 timer siden, malicious skrev: Hvorfor kan dere ikke bruke senga du har brukt mange kjærlige timer på å male? Vi fikk ikke med skruer til å skru den sammen og jeg skjønner ikke hvilke som passer (jeg har allerede kjøpt feil en gang). Så knirker den noe helt grusomt. Og til slutt var madrassen vi har kjøpt akkurat for stor. Så tror ikke det var ment to be og mannen får derfor viljen sin med å kjøpe en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. september 2017 #533 Del Skrevet 16. september 2017 20 timer siden, Jill skrev: Vi fikk ikke med skruer til å skru den sammen og jeg skjønner ikke hvilke som passer (jeg har allerede kjøpt feil en gang). Så knirker den noe helt grusomt. Og til slutt var madrassen vi har kjøpt akkurat for stor. Så tror ikke det var ment to be og mannen får derfor viljen sin med å kjøpe en annen. Så kjedelig! Hvilken seng går dere for da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 16. september 2017 Forfatter #534 Del Skrevet 16. september 2017 55 minutter siden, malicious skrev: Så kjedelig! Hvilken seng går dere for da? Vi skal se på en hensvik fra IKEA. Den var visst bare skrudd sammen og ikke brukt så satser på den er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. september 2017 #535 Del Skrevet 16. september 2017 5 timer siden, Jill skrev: Vi skal se på en hensvik fra IKEA. Den var visst bare skrudd sammen og ikke brukt så satser på den er grei. Er det en seng man kan ta ned ene siden på eller? For det angrer jeg på vi ikke hadde på vår sprinkelseng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 17. september 2017 Forfatter #536 Del Skrevet 17. september 2017 10 timer siden, malicious skrev: Er det en seng man kan ta ned ene siden på eller? For det angrer jeg på vi ikke hadde på vår sprinkelseng Ser ikke ut til at det er mulig, nei. Tenkte det var nok å kunne regulere sengebunnen i to høyder jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 17. september 2017 #537 Del Skrevet 17. september 2017 Vi har med hev/senk side på sengen. Hvis vi ikke hadde hatt det hadde jeg ikke kunnet legge O Ikke det at sengen blir brukt Det kommer med andre ord veldig an på hvor høy du er Ja og så er det en fordel å han sengen inntil deres hvis du ikke skal ha bedside crib og da er det veldig greit å kunne ta ned kanten. Hvis du ikke har hev/senk og skal ha sengen inntil deres er det forsåvidt like greit å skru av ene siden Vi skal ha bedside neste gang for det angrer jeg på at vi ikke hadde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 17. september 2017 Forfatter #538 Del Skrevet 17. september 2017 38 minutter siden, LilleMy1989 skrev: Vi har med hev/senk side på sengen. Hvis vi ikke hadde hatt det hadde jeg ikke kunnet legge O Ikke det at sengen blir brukt Det kommer med andre ord veldig an på hvor høy du er Ja og så er det en fordel å han sengen inntil deres hvis du ikke skal ha bedside crib og da er det veldig greit å kunne ta ned kanten. Hvis du ikke har hev/senk og skal ha sengen inntil deres er det forsåvidt like greit å skru av ene siden Vi skal ha bedside neste gang for det angrer jeg på at vi ikke hadde Jeg er 172, så jeg når ned uten å tippe over sengekanten. Tenker vi prøver oss frem hvordan det er å ikke ha sengen inn til vår først. Og om det er helt grusomt så får vi mekke til noe ved å skru av ene siden og låse den til fast i vår på et vis. Viktigste er å få en brukbar seng så han slipper å sove i vognbagen første tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. september 2017 #539 Del Skrevet 17. september 2017 Vil absolutt anbefale mulighet for å ha den inntil deres seng, og ved å ha muligheten til å ta ned ene siden. Det er jo også genialt når junior er stor nok til å sove i stor seng hvor du kan ta av siden og sette på sengehest feks? Vi har jo bedside-crib som kan brukes i 6 måneder. Å dra barnet mot deg mens du ligger i egen seng for å amme uten å måtte stå opp er verdt det. Alt for å gjøre ting lettere for mor, mener nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 17. september 2017 Forfatter #540 Del Skrevet 17. september 2017 15 minutter siden, malicious skrev: Vil absolutt anbefale mulighet for å ha den inntil deres seng, og ved å ha muligheten til å ta ned ene siden. Det er jo også genialt når junior er stor nok til å sove i stor seng hvor du kan ta av siden og sette på sengehest feks? Vi har jo bedside-crib som kan brukes i 6 måneder. Å dra barnet mot deg mens du ligger i egen seng for å amme uten å måtte stå opp er verdt det. Alt for å gjøre ting lettere for mor, mener nå jeg Nå må dere ikke gjøre ting så vanskelig for meg! Jeg er litt skeptisk til å amme i sengen fordi jeg frykter jeg kommer til å sovne med kidden på puppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå