Gå til innhold

Jills ikke få panikk-dagbok


Jill

Anbefalte innlegg

1 time siden, malicious skrev:

Meldeplikt!

Ingenting nytt å rapportere.. :sukk: 

 

Ikke har jeg gjort noe fornuftig i dag heller, bortsett fra en kort spasertur. Og så skal jeg kjøre foreldrene mine på restaurant for de skal drikke vin. Ingen sympati med andre ord. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Jill skrev:

Ingenting nytt å rapportere.. :sukk: 

 

Ikke har jeg gjort noe fornuftig i dag heller, bortsett fra en kort spasertur. Og så skal jeg kjøre foreldrene mine på restaurant for de skal drikke vin. Ingen sympati med andre ord. :dry:

Darn it!

Er ikke lov til å spørre gravide på overtid om noe som helst, spesielt ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo aldri her inne lenger... Men hallo! Ikke noe nytt verken hos deg eller meg! Jeg som måtte inn hit og sjekke om du hadde født ennå 🙈

Snaaart sitter vi med premien vi også! Jeg gleder meg helt sjukt, nå er jeg inne i dag fem på overtid... aka LEI..

Lykke til med innspurten <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, streken skrev:

Er jo aldri her inne lenger... Men hallo! Ikke noe nytt verken hos deg eller meg! Jeg som måtte inn hit og sjekke om du hadde født ennå 🙈

Snaaart sitter vi med premien vi også! Jeg gleder meg helt sjukt, nå er jeg inne i dag fem på overtid... aka LEI..

Lykke til med innspurten <3 

Bra jeg ikke er den eneste som er på overtid! Tror kanskje noe er på gang her nå da. Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje skjer det noe nå!

Holdt på å drite meg ut like etter jeg stod opp i dag. I tillegg har jeg nå vondt i korsryggen. Det kommer som tak i ryggen som varer en liten stund og så går det værste over. 

Nå angrer jeg jo som faen på at jeg ville ha dette i gang! Jeg er ikke klar! :ohmy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh! :popcorn: 

tarmen vet å tømme seg før fødsel. Nå må du slappe av, puste og spare kreftene dine. Jeg heier på deg!! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, malicious skrev:

Ooh! :popcorn: 

tarmen vet å tømme seg før fødsel. Nå må du slappe av, puste og spare kreftene dine. Jeg heier på deg!! ❤️

 

12 timer siden, Pjusk skrev:

Så spennende det var her da! :popcorn:

 

11 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Åoioioo! :duskedame:

 

Lille prinsen vår kom til verden i går. Trodde ikke nyfødte kunne være så nydelige, men når du har produsert den selv så er de visst det. :rodmer: 

Alt bare bra, bortsett fra at mor har sovet ganske dårlig i natt. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 6.10.2017 den 7.32, Jill skrev:

 

 

Lille prinsen vår kom til verden i går. Trodde ikke nyfødte kunne være så nydelige, men når du har produsert den selv så er de visst det. :rodmer: 

Alt bare bra, bortsett fra at mor har sovet ganske dårlig i natt. :natti:

Gratulerer så mye!! :rodmer::rodmer::rodmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Og gratulerer til @Pjusk som tippet riktig dato! :laugh:

Siste natt på sykehuset nå. Gleder meg til vi kan ta med nurket hjem i morgen. Fødselshistorien får vi ta etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...