Kakaoen Skrevet 19. januar 2017 #141 Del Skrevet 19. januar 2017 Lykke til i dpo land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 19. januar 2017 #142 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) 24 minutter siden, Jill skrev: Nei, ikke mye å skryte av. Det mest fremtredende er vel at jeg får noen stikk på høyre side i ny og ne. Hmm, kanskje på lørdag om jeg klarer å holde meg til da. Når tenkte du å teste? Åhh spennende!!! Lørdag er snart!! Jeg tenker på tirsdag får jeg negativ da så kan jeg slutte på crione. Håper bare ikke crionen utsetter mensen alt for mange dager. Crione er noe drit, ikke bare er det noe kliss i trusa men man blir så uendelig trøtt! Jeg er helt i koma når jeg kommer frs jobb og sover på sofaen hele kvelden (trøtthet er ikke et graviditetssymptom for meg) Znnnnork Endret 19. januar 2017 av Ruccula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 19. januar 2017 Forfatter #143 Del Skrevet 19. januar 2017 8 minutter siden, Ruccula skrev: Jeg tenker på tirsdag får jeg negativ da så kan jeg slutte på crione. Håper bare ikke crionen utsetter mensen alt for mange dager. Crione er noe drit, ikke bare er det noe kliss i trusa men man blir så uendelig trøtt! Jeg er helt i koma når jeg kommer frs jobb og sover på sofaen hele kvelden (trøtthet er ikke et graviditetssymptom for meg) Znnnnork Isj, det hørtes ikke digg ut. Og hvis det klaffer så må du gå på det i 12 uker? Det kan bli 12 trøtte uker i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 19. januar 2017 #144 Del Skrevet 19. januar 2017 12 minutter siden, Jill skrev: Isj, det hørtes ikke digg ut. Og hvis det klaffer så må du gå på det i 12 uker? Det kan bli 12 trøtte uker i så fall. Ja..men det er verdt om det funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 19. januar 2017 Forfatter #145 Del Skrevet 19. januar 2017 8 minutter siden, Ruccula skrev: Ja..men det er verdt om det funker Ja, det er det så absolutt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 20. januar 2017 Forfatter #146 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) 19 timer siden, Kakaoen skrev: Lykke til i dpo land Takk og god tur! 9 dpo! Fikk noen flere stikk i siden ut over dagen i går. Kanskje liiitt ømme pupper, men det kan like gjerne være fordi jeg tok 5 push-ups her om dagen eller fordi jeg driver å klemmer på de for å sjekke om de er ømme. Snart helg! Det skal som alltid bli godt. Det blir håndball for alle penga på lørdag, da både jeg og Håndballgutta skal spille kamp. Ellers må vi prøve å få gjort noe i huset. Har en del dører som skulle vært malt, men det er litt tungt å komme i gang med sånt arbeid... Kom på en ting! Når jeg var på do i dag tidlig var det et snev av gammelt blod på papiret! Det kan jo være festeblødning. Endret 20. januar 2017 av Jill Hukommelsestap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 20. januar 2017 #147 Del Skrevet 20. januar 2017 4 timer siden, Jill skrev: Takk og god tur! 9 dpo! Fikk noen flere stikk i siden ut over dagen i går. Kanskje liiitt ømme pupper, men det kan like gjerne være fordi jeg tok 5 push-ups her om dagen eller fordi jeg driver å klemmer på de for å sjekke om de er ømme. Snart helg! Det skal som alltid bli godt. Det blir håndball for alle penga på lørdag, da både jeg og Håndballgutta skal spille kamp. Ellers må vi prøve å få gjort noe i huset. Har en del dører som skulle vært malt, men det er litt tungt å komme i gang med sånt arbeid... Kom på en ting! Når jeg var på do i dag tidlig var det et snev av gammelt blod på papiret! Det kan jo være festeblødning. Jaaaaaa! LIKER hva jeg leser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 20. januar 2017 Forfatter #148 Del Skrevet 20. januar 2017 38 minutter siden, tr.heimspia83 skrev: Jaaaaaa! LIKER hva jeg leser! Var på do nå og da var det to flekker med brunt blod i trusa! *håpehåpehåpe* Nå må jeg i alle fall teste i morgentidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 21. januar 2017 Forfatter #149 Del Skrevet 21. januar 2017 10 DPO Og blank test... Litt friskt blod rett før jeg la meg i går. Litt brunt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 21. januar 2017 #150 Del Skrevet 21. januar 2017 7 timer siden, Jill skrev: 10 DPO Og blank test... Litt friskt blod rett før jeg la meg i går. Litt brunt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 21. januar 2017 #151 Del Skrevet 21. januar 2017 10 timer siden, Jill skrev: 10 DPO Og blank test... Litt friskt blod rett før jeg la meg i går. Litt brunt i dag. 10 doo er veldig tidlig da, skal du teste i morgen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 21. januar 2017 Forfatter #152 Del Skrevet 21. januar 2017 5 timer siden, tr.heimspia83 skrev: Håper bare det ikke er spotting før mens nå da... 1 time siden, Ruccula skrev: 10 doo er veldig tidlig da, skal du teste i morgen også? Ja, det er heldigvis litt tidlig ennå. Nå blir det nok testing hver dag frem til ev. tanta kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 21. januar 2017 #153 Del Skrevet 21. januar 2017 Spennende! Fortsatt tidlig, håper virkelig ikke TR dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #154 Del Skrevet 22. januar 2017 Er det noen som ser noe her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 22. januar 2017 #155 Del Skrevet 22. januar 2017 2 timer siden, Jill skrev: Er det noen som ser noe her? Ja 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 22. januar 2017 #156 Del Skrevet 22. januar 2017 Hahahahaha! FEIL smily 😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #157 Del Skrevet 22. januar 2017 19 minutter siden, tr.heimspia83 skrev: Ja 😨 19 minutter siden, tr.heimspia83 skrev: Hahahahaha! FEIL smily 😂😂😂😂 Dette er så nervepirrende! Og så må jeg vente helt til i morgen tidlig for ny test! Hahaha, syntes det var et litt underlig valg av smiley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 22. januar 2017 #158 Del Skrevet 22. januar 2017 3 timer siden, Jill skrev: Er det noen som ser noe her? Oi oi! Ser absolutt en strek der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 22. januar 2017 #159 Del Skrevet 22. januar 2017 6 timer siden, Jill skrev: Er det noen som ser noe her? Jeg ser! Jeg ser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 22. januar 2017 #160 Del Skrevet 22. januar 2017 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå