-TeddyToria- Skrevet 4. august 2005 #861 Del Skrevet 4. august 2005 Åh! Det var da veldig som lillegutt skulle lure da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 4. august 2005 #862 Del Skrevet 4. august 2005 Selv om det stoppet opp så er det sikkert ikke så lenge igjen å vente. *Følger med i spenning!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. august 2005 #863 Del Skrevet 4. august 2005 Hei Siam! Fatt mot - det starter nok opp igjen. Gå en tur, ha sex, spis sterk mat og lad opp igjen! Dette skjedde med meg også, to ganger, før gutten min endelig ville ut. Så jeg vet hvordan det er! Sett noen slimpropp ennå? Følger spent med og tipper han er ute i løpet av helga jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 4. august 2005 #864 Del Skrevet 4. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 4. august 2005 #865 Del Skrevet 4. august 2005 Så spennende, endelig noe som skjer! Skal tenke på dere i natt, det er da som regel fødsel starter Selv om min startet kl 11 på dagen... hihi.. Lykke til og mange klemmer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 5. august 2005 #866 Del Skrevet 5. august 2005 Lykke til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. august 2005 #867 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Siste oppdateringer fra Siam: Kl.00.35: Har hatt regelmessige med 5 min mellomrom en times tid. Vi drar opp til Ullevål en tur. Kl.01.26: Bare en cm åpning. Vi drar hjem. Venter bare i spenning nå på videre nyheter! Regner med at hun er i gang nå.. Endret 5. august 2005 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 5. august 2005 #868 Del Skrevet 5. august 2005 Gurimeg så spennende!! Heia Siam og Oliver!!! Håper det blir i dag, så får de 05.05.08! En veldig fin dato!! Lykke til!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. august 2005 #869 Del Skrevet 5. august 2005 Kl. 13.12: Sliten og ganske lei nå. Riene har blitt mer uregelmessige, har mest vondt i ryggen nå. Når skal dette ta slutt? Uff, nå har jeg vondt av deg, vennen! Tenker så på deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 5. august 2005 #870 Del Skrevet 5. august 2005 En kjempeklem til deg Siam! Det sitter en liten "heiagjeng" her på KG og følger spent med. Håper du snart blir feridg med "stria" og får hilse på lille Oliver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. august 2005 #871 Del Skrevet 5. august 2005 Er så spent! Kjedelig at det skal gå så tregt, at du ikke få hvile og at det blir mest et slit... Håper det er kommet fortgang i sakene nå ja, og hvis ikke sender jeg masser med vibber i håp om at Oliver skal komme i lynfart om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 5. august 2005 #872 Del Skrevet 5. august 2005 Åj åj åj... her skjer det ting ja Ikke lenge igjen til du har lillegutt i armene dine! Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 6. august 2005 #873 Del Skrevet 6. august 2005 Noen sladriser som vet hvordan det går? kjempespent.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. august 2005 #874 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg hadde ikke hørt fra henne og sendte melding til henne i 11tida. Her er svaret jeg fikk: Da det bare var 3cm åpning etter 2,5 døgn ble jeg overflyttet til avd.A. Er satt på epidural og drypp, så det ble ikke akkurat som jeg håpet. Nå har jeg det fint, men det er fremdeles bare litt over 4cm, så det tar nok litt tid. Håper han er ute innen midnatt. Tenker på deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 6. august 2005 #875 Del Skrevet 6. august 2005 Tenker masse på deg! Krysser fingrene for at lillegutt er ute snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. august 2005 #876 Del Skrevet 6. august 2005 Så spennende, Siam. Håper det snart er over. God til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 6. august 2005 #877 Del Skrevet 6. august 2005 Tenker på deg ja Siam!! Håper at du blir tatt godt vare på og at du snart får lille Oliver i armene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 6. august 2005 #878 Del Skrevet 6. august 2005 Nå tenker jeg på deg og sender mange gode føde-vibber!!! Håper lillegutt snart er ute!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. august 2005 #879 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Da har jeg endelig gleden av å fortelle at Lille Oliver er kommet til verden!! Fikk bilde av Siam og Oliver, en nydelig liten gutt! Jeg er så glad på dine vegne, vennen! Vet ikke noe mer nå.. Skal få lagt inn noe så fort jeg har mulighet! :hoppe: :hoppe: Endret 6. august 2005 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. august 2005 #880 Del Skrevet 6. august 2005 Gratulerer masse med lille Oliver, Siam!!!!! Skikkelig godt jobba! Kos deg masse med den lille gutten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå