cappocino Skrevet 2. august 2005 #841 Del Skrevet 2. august 2005 Hei Siam! Så utrolig spennende!!!! Jeg husker så godt mine siste dager før termin.. gikk bare å ventet på at noe skulle skje.. kan bli gal av mindre.... :grine2: Så i signaturen at du kommer fra Moss, men skal du føde på ABC i Oslo? Lurer siden jeg hørte at Moss ikke har fødeavdeling, men du skal kanskje til fredrikstad? Ønsker deg kjempelykke til! Det er en fantastisk opplevelse du skal igjennom, føle hvordan kroppen jobber seg gjennom fødselen. nesten så jeg ønsker jeg var høygravid igjen og ventet på fødsel.... får vente et par år.... Nå koser vi oss med vår lille snuppe!!! Gleder meg til rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. august 2005 #842 Del Skrevet 2. august 2005 Spennende!! Har sagt det før,men jeg sier det igjen: Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 3. august 2005 #843 Del Skrevet 3. august 2005 Her var en tråd med litt action i ja! Skal følge med her! :-) Lykke til! Håper Oliver kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. august 2005 Forfatter #844 Del Skrevet 3. august 2005 Tusen takk for lykkeønskninger og hilsner! Cappo: Jeg har akkurat flyttet hit, og bodde i Oslo fram til nå. Men jeg har fått plass på ABC på Ullevål, og håper virkelig at jeg får født der. Har hatt oppfølging der gjennom hele svangerskapet. Det er vel omtrent like langt til Oslo som til Fredrikstad herfra. I tillegg har jeg hørt så mye negativt om Fredrikstad. Jeg kommer uansett ikke til å dra dit selv om jeg går mer enn 2 uker over termin. Ikke vet jeg hvor sykehuset i Fredrikstad er heller... Nei, takke meg til Ullevål!! Det virker ikke som om Oliver har noen hast med å bli født på navnedagen sin heller. Så da kommer han vel 8/8 som "avtalt"? I dag har jeg bestemt meg for å ta det helt med ro, den lille vaskingen og all annen aktivitet i går gjorde meg ganske sliten. Så i dag har jeg ingen planer annet enn å lage pannekaker til middag og handle mat. 41+0 5 dager over termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. august 2005 #845 Del Skrevet 3. august 2005 Hei Siam! En smugleser melder seg - det er jammen spennende her inne hos deg! Oliver er forresten et nydelig navn Håper du slipper å vente så mye lenger! Plutselig er det i gang vettu Jeg fødte forresten på Fredrikstad, og var fornøyd med det! Så ikke vær lei deg om du ender opp der! Fødepost B-7 anbefales ABC på Ullevål er sikkert supert det også. Ønsker deg lykke til med forestående fødsel! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. august 2005 Forfatter #846 Del Skrevet 3. august 2005 Hei La Traviata! Det er sikkert like fint på Fredrikstad som andre steder, man hører jo sjeldent om dem som er fornøyd. Jeg håper også at noe snart skal skje, det er nervepirrende å gå og vente sånn. Jeg gleder meg så veldig til å hilse på frøet mitt. Planen om å ikke gjøre et døyt i dag har gått utmerket! Tenker jeg skal fortsette med det litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. august 2005 #847 Del Skrevet 3. august 2005 Hei La Traviata! Det er sikkert like fint på Fredrikstad som andre steder, man hører jo sjeldent om dem som er fornøyd. Jeg håper også at noe snart skal skje, det er nervepirrende å gå og vente sånn. Jeg gleder meg så veldig til å hilse på frøet mitt. Planen om å ikke gjøre et døyt i dag har gått utmerket! Tenker jeg skal fortsette med det litt til. ← Ikke det døyt nei, høres ut som en bra plan! Hmmm, er jo litt igjen av dagen i dag da - kanskje du er heldig og får en rask fødsel...men ikke så rask at dere ikke rekker Ullevål så klart! Er det du som har sett for deg 8. august som termindato eller? Magefølelsen kanskje!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. august 2005 #848 Del Skrevet 3. august 2005 Lykke til Siam. Jeg vet hvordan det er å gå over tiden. Prinsessa her ventet 12 dager med å komme. Men.... den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 3. august 2005 #849 Del Skrevet 3. august 2005 Håper du får født på ABC klinikken. Har du prøvd akupunktur? De setter igang med akupunktur på ABC klinikken. Jeg tok akupuktur dagene før terming og de siste hun satte på termindagen gjorde vondt og sannsynlig det som satte igang fødsel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 3. august 2005 #850 Del Skrevet 3. august 2005 Må bare si at 8/8 er en veldig fin dato for det er bryllupsdagen til soulmannen og meg. Også høres det jo fint ut. Men, håper vel egentlig for din skyld at Oliver kommer snart. Spennende er det i hvert fall, jeg er like nysgjerrig hver gang jeg åpner dagboka di nå! Bra at du tar det med ro og samler kreftene, du må ta pent vare på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. august 2005 Forfatter #851 Del Skrevet 4. august 2005 Tusen takk for alle hilsner og lykkeønskninger. Det ser ut til at det har hjulpet. Våknet kl 4 i natt av ganske kraftige murringer som har kommet og gått, så nå drar vi inn til Oslo for å heller være der. Svigerfar har en leilighet der vi kan være i. Foreløpig er riene/murringene ikke kraftige så det kan ta litt tid, dette her. Jeg melder videre til April! Endelig er det noe som skjer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. august 2005 #852 Del Skrevet 4. august 2005 Så gøy! Håper det blir skikkelig action snart, og at baby kommer om ikke altfor lenge, uten for mye stress og smerter! Gleder meg til oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. august 2005 #853 Del Skrevet 4. august 2005 Endelig skjer det noe! Gleder meg til oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. august 2005 #854 Del Skrevet 4. august 2005 Og jeg som skulle inn og skrive og så har du vært her selv Lykke til, vennen!! Gleder meg så til å høre fra deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 4. august 2005 #855 Del Skrevet 4. august 2005 April - du må holde deg laaaaangt unna til du har nyheter å komme med! Dette er spennende - jeg følger i hvert fall nøye med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 4. august 2005 #856 Del Skrevet 4. august 2005 Endelig!!! Nå håper jeg det tar seg opp, og at dette virkelig er starten!!! Jeg hadde forresten tenkt å meddele at jeg satser på 8/8, så da setter jeg pris på at du er i gang nå, i og med at du skal føde FØR meg!!! Ønsker deg lykke til, og er spennt på oppdateringer!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. august 2005 #857 Del Skrevet 4. august 2005 Å, så spennende! Håper det ikke tar så mye lengre tid nå! Lykke til, snart holder du lille Oliver i armene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. august 2005 #858 Del Skrevet 4. august 2005 Fikk sms av Siam for litt siden: Stille og rolig så langt. Lenge og ujevnt mellom hver. Har sovet litt på sofaen begge to. Nå går vi ut og spiser lunch Så det går nok litt tid ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 4. august 2005 #859 Del Skrevet 4. august 2005 Ååå nå er jeg spent! Gleder meg til å høre mer nytt herfra! :-D Lykke til Siam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. august 2005 #860 Del Skrevet 4. august 2005 En liten oppdatering fra Siam: Det har stoppet opp her. Nå er det bare murringer. Det var helt texas på Ullevål, så de hadde ikke tid til å sette akupunktur enda. Kan høre igjen i kveld hvis det ikke har satt igang igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå