Siam Skrevet 30. juni 2005 Forfatter #761 Del Skrevet 30. juni 2005 Og der var det en hilsen fra Madden også! Frysertømming er jo et bra tiltak, det samler seg opp mye der i løpet av året. Lurt å ha fast plan på å gjøre det før hver sommerferie. Hittil har vi flyttet så ofte at det ikke har vært noe problem, men det kan nok fort bli det. Da har vi fått ryddet i uteboden og kastet en del søppel. Så nå tror jeg faktisk ikke det er så fryktelig mye mer vi kan få gjort før i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 30. juni 2005 #762 Del Skrevet 30. juni 2005 Ha det bra så lenge, vennen! Jeg hadde også utslag på sukker et par ganger uten at det var noe, håper det samme gjelder deg også :-) Eller så jo alt kjempe fint ut.. Rart det ikke er så lenge igjen. Men jeg gleder meg masse til lille frøet kommer! Da håper jeg flyttingen går bra. Ha en fin siste natt i huset :-) Tenker på deg i morgen, alltid så trist når noen blir borte :cry: Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 1. juli 2005 #763 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei vennen.. vet det er for sent nå.. du er jo på flyttefot alt.. ville bare si lykke til!! Jeg håper det går fint, og at frøet holder seg i ro til du har kommet i orden! Kommer til å savne deg de neste dagene.... kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 1. juli 2005 #764 Del Skrevet 1. juli 2005 Er nok sent ute jeg men jeg skriver nå for det.Ville bare ønske deg lykke til med flyttingen.Håper du er tilbake på kg om ikke så altfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juli 2005 #765 Del Skrevet 1. juli 2005 Bare innom for å ønske deg ei god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 6. juli 2005 #766 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei vennen... må bare få dagboken din litt oppover her, så du ikke havner på side 2. Håper dere snart får dataen opp å gå, slik at vi får en oppdatering på hvordan det er i det nye huset...... Håper du har det bra, til tross for stor mage, flyttesjau og varmt i været!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 6. juli 2005 #767 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei Siam, Ville bare ønske deg en fin dag. Håper ikke du svetter bort i varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #768 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg er bare innom jobben en tur, hyggelig å hilse på kollegaene når jeg først er i byen. Mannen måtte ordne noe på budsjettet og jeg har vært på IKEA og Living, og snart skal jeg videre til de andre møbelbutikkene + en knotte- og håndtaksbutikk. Flyttingen gikk helt strålende, vi fikk help av 8 venner og familie, så alt ble flyttet fra Oslo til Moss i løpet av fredagskvelden. Mamma ble satt i gang med maling av soverommet og maling av en kommode og et skoskap. Hun har vært hos oss til tirsdag. Snille mammisen! Så denne uken har vi pakket ut og fått på plass mye, men det er selvsagt mye igjen. Jeg er nok ikke så flink som jeg burde til å sette meg ned og slappe av, men når føttene begynner å verke må jeg bare. Jeg merker godt at det er varmt, men det gjør nok alle andre også. Varmen plager meg heldigvis ikke så altfor mye. Så lenge jeg får is innimellom.... Vi bor på hytta, så vi slipper å ligge i malingslukt og det er nok veldig lurt. I tillegg slipper vi litt unna rot og styr noen timer på kvelden og morgenen. Ellers er formen helt strålende. Var hos legen på tirsdag og da var det ikke noe utslag på sukker, heldigvis. Blodtrykket var helt topp, og ikke noe ødem. Sykehusbagen er ferdig pakket, alle klærne er ferdig vasket og strøket, sengen er oppredd og stellebordet er klart på badet, så nå kan han bare komme. Selv om jeg håper han venter noen uker til.... 37+1 Det tar nok litt tid før jeg er oppe på nettet hjemme, det var 3-5 ukers levering på bredbåndsrouteren!! Fnys!! Men jeg kommer nok innom før det, uansett. Klarer ikke å la være, vettu. Klem til alle som følger med på meg!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. juli 2005 #769 Del Skrevet 7. juli 2005 Koselig å "høre" fra deg igjen Du har alt klart ser jeg.Det er jammen ikke lenge igjen til babyen kommer nå. Du er så heldig! Fortsatt god sommer,Siam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. juli 2005 #770 Del Skrevet 7. juli 2005 Supert at det har gått så kjapt og greit med flyttingen! Lykke til videre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 7. juli 2005 #771 Del Skrevet 7. juli 2005 Så bra at flyttingen gikk greit. Kjipt å ikke komme på nett, jeg hadde fått helt fnatt! Og det er sikkert lurt om han gidder å vente noen uker til... En god helg til deg i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. juli 2005 #772 Del Skrevet 8. juli 2005 Så bra det går fint med flyttingen. Bra med gode venner og en snill mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. juli 2005 #773 Del Skrevet 12. juli 2005 Hvordan trives dere i Moss (hvis dere har flyttet ordentlig inn da)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 14. juli 2005 #774 Del Skrevet 14. juli 2005 Hallo... lurer på hvordan det går her... har Siam fått frøet sitt enda, eller er det bare det at hun ikke har tilgang til internett enda.... hm.. må i allefall redde dagboken så den ikke havner på side 2!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 15. juli 2005 #775 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei Siam Berre innom med ei sommarhelsing til deg! Flott at flyttinga gjekk greit - kjekt med gode venner og ei snill Mamma! RoadQueen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 15. juli 2005 #776 Del Skrevet 15. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 17. juli 2005 #777 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei Siam, Koselig å høre at du har det bra.Nå er det ikke lenge til du skal møte gullet:)Gud som tiden flyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 17. juli 2005 #778 Del Skrevet 17. juli 2005 Hm.. nå må jeg si jeg savner deg litt Siam.. har vært borte lenge nå synes jeg.... lurer på om det bare er nettilgangen som hindrer deg, eller om det er vidunderet ditt som har meldt sin ankomst..... men da hadde du vel sagt ifra til April...? Ja, det hadde du sikkert... håper alt er bra i allefall!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. juli 2005 #779 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg har ikke hørt noe ennå, så det er nok bare nettilgangen som ikke er i orden enda! Men nå er det ikke lenge før lille vennen melder sin ankomst! Gleder meg til å høre fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. juli 2005 #780 Del Skrevet 19. juli 2005 Hei Siam. Siden du helt sikkert faar din lille gullklump mens jeg er paa ferie, saa er jeg innom naa for aa gratulere paa forskudd! Haaper alt gaar som smurt og at dere koser dere med et nytt familiemedlem naar han endelig ankommer! stor sommer- fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå