Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. juni 2005 #741 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg har heller aldri vært så ivrig med andre sine barn..Har egentlig blitt mest sliten av de. Tror enkelte familiemedlemmer kommer til å bli ganske lang i maska den dagen jeg blir gravid. Skal jeg bli mamma liksom? Er helt sikker på at det blir annerledes med egne barn. Ha en fin søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 26. juni 2005 #742 Del Skrevet 26. juni 2005 Det er heilt anleis med eigne born. Ein vert so glad i dette hjelpelause vetle kreket so er komme til verdi gjennom deg at det går ikkje an å beskriva med ord.... Gled deg Siam, og andre som ventar, gled deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #743 Del Skrevet 27. juni 2005 Tusen takk for oppmuntrende ord Moonchild, Madden, April, Hulderjenta, Mrs.Potter og RoadQueen! Jeg tror nok det blir bra! Helgen har vært fin. Siden det blåste så fælt på sankthans ble vi på hytta, men vi fikk grillet og spilt kubb. Veldig koselig. Fredag var det rolig, vi feiret bryllupsdagen til svigersene (33 år) med reker. Lørdag var jeg på utrdrikningslag, og var ikke tilbake på hyttta før i to tiden. Søndag tok vi med farmor på hytta og tok en runde med båten rundt Jeløya. Nå er vi tilbake til rekkehuset og siste innspurt før flytting. Har pakket litt allerede i dag, men det blir vel ikke så mye mer før i kveld, for nå skal jeg møte en venninne til lunch i byen, og jeg må hente bilen på jobben først! 35+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. juni 2005 #744 Del Skrevet 27. juni 2005 Åh, nå går det fort til lille gullet kommer!! Og til dere skal flytte.. Mye spennede som skjer hos deg nå, Siam! Lykke til med flyttingen og ikke slit deg helt ut.. Du får heller kommandere de andre litt Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 27. juni 2005 #745 Del Skrevet 27. juni 2005 Hei snuppa, Jeg har vært KG-død en stund, nå er jeg back-in-business, det er utrolig dødt på jobb. Og det blir vel bare verre utover i juli. Det betyr mer KG-besøk! Ikke rart du blir sliten av barn, det gjør jo foreldrene også! Og moren min har sagt hele tiden at hun liker sine egne barn, men ikke kan fordra andres... Så du er nok ikke alene! Det skal nok gå bra når din kommer ut, men du må nok påregne at du har lyst til å kaste ungen i veggen innimellom. Det hører med! Ha en fin uke, nå blir det jo sol for alle penga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #746 Del Skrevet 28. juni 2005 April: Flyttingen tar mye energi, og jeg kjenner jeg blir fort sliten. Det er tungt å stå og gå lenge av gangen. De stakkars føttene mine er ikke vant til denne vekten! Vi har fått gjort en del mandag og i dag, men det står stadig en del igjen. Imax: Velkommen tilbake!! I dag har jeg vært i parken med en venninne og hennes datter, og det var noe helt annet. Hun er jo så søt og sjarmerende at det ikke går an å bli sliten av henne. Håper jeg får en sånn en.... Litt vondt i ryggen nå, å sitte på et pledd i parken funker fremdeles dårlig for meg i lengden, og så etterfulgt av et par timer med pakking... Er nok nødt til å sitte godt tilbakelent enten her foran KG eller kanskje ute i sola? Det hadde vel kanskje vært bedre, vel. I morgen har jeg ingen planer, så da skal jeg få pakket litt mer og ellers bare slappet av... Kankskje å gå en liten tur hadde gjort seg? Fetteren til farmor døde på lørdag kveld. Han var 81 år så det er jo kanskje ikke så rart, men det kom som en overraskelse alikevel. Han var ganske oppegående, i alle fall i hodet. Veldig fint at han slapp å ha det vondt og syk på slutten. Egentlig er det den beste måten å dø på det. Plutselig. Så da er det bare farmor, pappa og meg igjen av den slekten. Det blir begravelse på fredag, og det passer egentlig kjempedårlig siden det er da vi overtar huset og skal begynne å male (ikke jeg da, men mamma) og fikse! Men snille mamma stiller alltid opp, så hun kommer inn til oss på torsdag og blir med i begravelsen slik at vi kan kjøre ned til Moss når vi er ferdig der. Vi er nødt til å finne riktig farge og kjøpe maling før vi får satt igang. I natt igjen hadde jeg følelsen av at frøet var på vei ut. Ikke det at jeg hadde vondt noe sted eller at det presset noe, men jeg fikk følelsen av at han kunne komme når som helst. Det kan han jo forsåvidt. Det hadde ikke vært så rart. Og da ble jeg litt stresset. Det passer veldig dårlig nå.... Vent til vi har flyttet og pakket ut, lille frø!!! Et par uker til klarer du? 35+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeleine Skrevet 28. juni 2005 #747 Del Skrevet 28. juni 2005 Tusen takk for hilsen i dagboken min. Lykke til med flytting og at frøet holder seg inne litt til. Trist med dødsfallet i familien.. Håper det ikke blir for mye stress nå da på slutten av svangerskapet, ta vare på hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. juni 2005 #748 Del Skrevet 28. juni 2005 Vent til vi har flyttet og pakket ut' date=' lille frø!!! Et par uker til klarer du?[/quote'] Søtt! Lykke til med flytting! Det var forresten jeg som skrev til deg på SM :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. juni 2005 #749 Del Skrevet 28. juni 2005 Dersom du ikke er klar for at lille frø skal komme, så kommer`n ikke heller!! Det tror jeg 100% på!! Ha en fortsatt fin tirsdagskveld, og sørgelig med dødsfall i familien. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #750 Del Skrevet 29. juni 2005 Takk for hilsen Madeleine, søndagsengel? (koselig å se deg her også, kanskje vi plutselig møtes etter at jeg har flyttet?) og pondusa (jeg tror heller ikke at han kommer før termin, men man vet jo aldri heller...) I dag har jeg ingen planer utenom å pakke/ordne til flyttingen. Så langt har jeg dratt ut alle spikere og skruer i veggen, sagt opp/flyttet Aftenposten, telefon, kabeltv, internett og betalt regninger. På planen resten av formiddagen står å pakke ned resten av mannens og mine klær, finne frem og pakke det vi har av maleutstyr så vi får brukt det i det nye huset. Og gå en tur til butikken med pant og glass. I tillegg hadde det vært deilig å slappe av litt i sola, hvis det ikke blir altfor varmt. Eller har jeg lyst til å ramse opp alle de plagene jeg IKKE har... Å være gravid har ikke gitt meg noen særlig problemer, og det er jeg selvsagt veldig takknemlig for. Disse tingene har jeg ikke hatt problemer med: -kvalme (har ikke vært kvalm et sekund) -bekkenvondter -strekkmerker -halsbrann -hetetokter -vann i kroppen -humørsvingninger -smak og lukt-endringer -søvnproblemer -blødninger -hemorider -vondt i korsryggen -sopp -hard mage -hodepine Det var det jeg kom på i farta, men det er sikkert andre ting jeg ikke har hatt også... Det eneste jeg har hatt er bittelitt vondt i ryggen pga stillesitting på jobben. Men det er jo nesten borte... Og litt trøtt var jeg jo i første trimester, men det var jo bare å sove det. Ah! Det er deilig å være gravid! 36+0 - bare 4 uker igjen til termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. juni 2005 #751 Del Skrevet 29. juni 2005 Håper jeg er like heldig som deg, da!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 29. juni 2005 #752 Del Skrevet 29. juni 2005 Hei Siam... for en fin liste.. kan ikke si at min liste blir like lang og fint som din... kanskje hvis jeg snur og setter opp alt det jeg HAR hatt... Vel, uansett.... er jo ikke så lenge igjen nå! Nå blir det flyttings på dere denne helgen, og det blir spennende... blir gøy å høre når dere har kommet i orden, hvordan livet i det nye huset er. Det tar kanskje litt tid før du er oppe på nett... så du får ha lykke til i allefall!!!! Også må du passe på at vi får beskjed dersom fødselen skulle starte.... Ønsker deg en flott Onsdag i det fine været!! Kos shy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 29. juni 2005 #753 Del Skrevet 29. juni 2005 Innom for å ønske deg en fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 29. juni 2005 #754 Del Skrevet 29. juni 2005 Du har hatt eit fint svangerskap, Siam, og no er det jammen ikkje lenge igjen! Lukke til med flyttinga, sjølv om det er strevsamt so er det jammen litt moro å få alt på plass og komma i orden att og. Klem RoadQueen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #755 Del Skrevet 29. juni 2005 Ja, jeg har jammen vært heldig. Hvis de siste ukene blir like bra, tror jeg jammen jeg skal gjenta det... I et forsøk på å tømme fryseren for mest mulig har vi nå akkurat inntatt en kjempeporsjon med is og smoothie! Så nå spreller frøet mer enn vanlig inni magen, han likte det tydeligvis også... Svigerfar hadde glemt igjen hunden i Oslo i dag :o , så vi var nødt til å hente den og ha den til i morgen. Det passer litt dårlig å ha en masete og slitsom hund løpende i beina når vi har masse å gjøre og pakke. Men, men... Vi har fått gjort masse allikevel, jeg tror nok vi blir ferdig i morgen. Det må vi i alle fall!! Jeg føler meg litt ubrukelig for jeg blir veldig fort sliten, og mister all energi. Er bare nødt til å sette meg eller legge meg ned innimellom. Heldigvis er mannen veldig forståelsesfull. Men jeg liker ikke å ikke være helt med. I morgen blir det min siste dag på nett før vi flytter, og siden det abonnementet vi har nå ikke er tilgjengelig der vi flytter kan det ta litt tid før vi er på nett igjen. :-x Men jeg skal selvsagt gjøre mitt ytterste for at det ikke tar lenger tid enn nødvendig. Hvis det mot formodning skulle skje noe mens jeg er borte vil April sladre for meg. Men jeg stikker nok en tur innom KG i morgen også. PC'en er noe av det siste vi pakker. I morgen er det jordmorkontroll også. Er veldig spent på om hodet er festet. Ellers regner jeg nesten med at alt er i orden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. juni 2005 #756 Del Skrevet 29. juni 2005 :o Glemte igjen hunden Litt komisk! Håper du er rask tilbake på nett etter flyttingen! Du har jo en så spennende tid foran deg, som i allefall jeg gjerne vil ta del i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. juni 2005 #757 Del Skrevet 29. juni 2005 Håper du kommer deg raskt på nett igjen. Går jo ikke an å være lenge uten KG Lykke til med flytting og jordmorkontroll i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. juni 2005 #758 Del Skrevet 30. juni 2005 Hei Siam, saa spennende med flytting! Misunner deg bittelitt! Det er alltid spennende aa lage et nytt hjem - o enn en smule anstrengende! Ikke slit deg ut, da! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. juni 2005 #759 Del Skrevet 30. juni 2005 Det nærmer seg nå ser jeg!! Både flytting og fødsel!! Spennende tider foran dere ja! Håper det går fint med flyttingen og at du ikke sliter deg helt ut!! Tømme fryseren ja...jeg bruker å gjøre det hver sommer jeg..før vi drar på ferie...men denne gangen tror jeg sannelig at vi har feilberegnet litt ja!! Tror ikke vi klarer å hive i oss alt den inneholder før sommeren gitt!! Ha en flott torsdagskveld i finværet Siam!! God fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. juni 2005 Forfatter #760 Del Skrevet 30. juni 2005 Tusen takk for hilsner og besøk søndagsengel?, Mrs.Potter og Popelka!! Har fått ordnet litt mer til flyttingen i dag, men hunden gjorde at jeg ikke var like effektiv. Han ble hentet kl. 12 så da fikk jeg jobbet en time før jeg dro til jordmor. Alt var fint, bortsett fra at jeg fikk utslag på sukker i urinen. Jordmor var ikke bekymret siden utslaget bare var 1, og mente at det hadde noe med at vi tømte fryseren for is i går... I tillegg har jeg spist masse bær og yoghurt også... Håper det bare er derfor. Jeg må passe på at jeg ikke spiser masse is før neste kontroll som er på tirsdag. Ellers var blodtrykket fint (110/70), og frøet har vokst jevnt og trutt og følger sin egen kurve litt over den røde streken, men innenfor det grønne. Hjertelyden var fin, og han sprellet bra inni magen. Hodet lå nede i bekkenet, men var fremdeles litt bevegelig. Så det er ikke helt festet enda, men det var heller ingenting å tenke på, i følge jordmor. Jeg og mannen har vært og levert leasingbilen i dag, så nå har vi bare en bil... Det gikk jammen fort å venne seg til å ha to biler! Jeg synes det var litt vemodig å levere fra oss blå-bilen, vi har jo hatt den i tre år. Litt barnslig også, kanskje? Rart å bli knyttet til en ting sånn. Nei, nå er det tilbake til pakke-slaveriet. Dette er siste dagen og natten i rekkehuset. Det blir vel litt vemodig det også, da... Mamma kommer inn i kveld og skal hjelpe oss å flytte/male. Snillingen. Men først i morgen er det begravelse... :-( Nå blir det nok noen dager før jeg kommer meg på nett igjen! Gleder meg til å begynne og pakke ut og komme i orden. Vi sees om en stund, alle KG-jenter! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå