Gå til innhold

Siams Svangerskapsdagbok

Siam

Anbefalte innlegg

Å, jeg vil også få solgt kjolene mine!! I allefall den jeg egentlig skulle ha..Spørs om jeg skal prøve Finn igjen! Det hadde vært så fint å bli kvitt den..

Du er så heldig som skal avgårde til New York, også 10 dager da gitt!!! Jeg har også lyst til å ta en tur, men det ser ut til at det må vente. Kanskje vi får til en liten tur i sommer, i allefall til København. Spørs bare hvor snill unge vi får!!

Ha en fin dag, vennen og jeg håper du får solgt kjolen din!!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gikk det på kontrollen i dag da Siam!?

Så deilig med en ferietur til New York da!! 10 dager hørtes helt supert ut!!! Ganske lyst til å være med i kofferten jeg ja!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke noen dum idé, Imax! Hvis jeg ikke får solgt den nå, så er jeg med på et marked!

Hun som var her for å prøve kjolen falt pladask og syntes den var kjempefin, men hun ville tenke et par timer. Det var tross alt den første kjolen hun hadde sett og prøvd. Og ikke hadde hun med seg penger, heller. Hun skulle ringe meg tilbake i kveld og gi meg beskjed.

Håper hun slår til. Hvis ikke var det en til som ringte i dag og som har lyst til å komme og prøve.

Tror nok det er mer fart i brudekjolemarkedet nå. Så det kan hende det kan være lurt å legge den ut igjen nå, jenter.

Jeg skal ha 6.500 for min, Imax. Det er halv pris av ny-pris.

Formen min er helt knall den, shy. Merker ikke at jeg er gravid. Det er nesten litt kjedelig... :tunge1: Men det burde jeg egentlig ikke si. Det er jo helt forferdelig å være dårlig. Nå begynner jeg å bli mindre trøtt også... Er ikke helt skutt på jobben lenger, og verker ikke etter å gå og legge meg kl ni.

Det var fint å være på besøk på ABC, jeg møtte jordmor Annette og hun var kjempekoselig. Vi hadde en hel time der og fikk snakket ganske lenge med henne, tatt en kikk på avdelingen, rommene, fødestuene og testet urinen (neg)og blodtrykket (110/70).

Det var for tidlig å måle noe, så det gjorde vi ikke.

Jeg synes det var fint å få se på fødestuene, som hadde stort badekar og veldig god plass. Nå er det nesten som om jeg gleder meg til å føde... :roll:

Mannen syntes det var gøy å være med, det hele ble litt mer virkelig.

Vi skal til ny time en gang i mars, men før det er det ul 28. februar.

Har vært på trening i dag. Rakk en halv runde av programmet mitt før jeg ble med på en spinningtime. Deilig.

Mannen var søt og pakket ned alle nissene mens jeg var nede og hjalp jentene med brudekjoleprøving (ååå, jeg vil også gifte meg!!). Så nå er jula borte. Snufs.

Vi har vært veldig flinke i dag :Nikke:

11+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som var og prøvde kjolen i går ville vente litt, det ble for dyrt...

Og hun som skulle ha kommet i dag måtte jobbe overtid så hun hadde ikke tid. :-? Håper jeg får solgt den til slutt. Det kan hende jeg må sette ned prisen bittelitt...

I dag har jeg vært super-trøtt, la meg nok litt sent i går. Halv elleve-elleve er for sent for meg og frøet. Det blir tidligere i dag. Ganske snart, tror jeg.

Kanskje det blir en liten tur i badekaret først. Det hadde vært deilig. Har ikke brukt det såå mye.

I dag har nyheten om familieforøkelsen vår spredd seg på jobben. Har fått masse gratulasjoner og det er jo gøy. Damene på sentralbordet har visstnok "visst" det lenge. Men det er vel ikke akkurat uventet, 7 måneder etter bryllupet...

*Gjesp* nå skal jeg begynne å forberede byssanlalle.

11+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at du ikke har fått solgt kjolen din. Jeg syns det var gøy å beholde den som et minne fra dagen, jeg. Men jeg skjønner også de som selger - for det var en stor utgift. Får håper det kommer en kjøper som faller for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig glad for å se at Bizzy og Moonchild også har fått klaff! Så bra!!

Det ble tidlig kvelden i går, men jeg er fremdeles litt trøtt. Det blir nok ikke så sent i dag heller. Kanskje vi skal komme oss en tur på kino senere i kveld. Det hadde vært fint.

Men først er det trening og middag. Jeg er fremdeles veldig sulten, og det er litt slitsomt.

11+5 (snart kommer det magiske 12-tallet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Siam!!!

Takk for gode ord i boken min!!!!

Jeg ble og veldig glad for Moonchild og Bizzy jeg og!! Det er så kos når det klaffer for andre!!!

Det at du er trøtt er nok fordi du er en fabrikk for tiden ja, og det tar jo på for hele kroppen.. kjenner det selv også!!

Kan ikke tro at du er 12 uker om noen få dager!! Tiden har jo gått så fort, da beveger du deg faktisk over i 2.trimester!!! Så kuult!!! Gleder meg til jeg og gjør det.

Merker du noen mage enda da? Jeg føler meg litt oppblåst, men ikke noe mage å snakke om enda.

Vel, ha en fin fin dag!!

Kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på en ting.... Hvor kjøpte du LP New York?

De stedene jeg har vært har de ikke hatt den, så jeg tenkte jeg skulle bestille den på nettet for å slippe å fly rundt i byen. Men bokkilden osv har mange ukers leveringstid, og det er helt uaktuelt å vente så lenge på en bok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shy; jeg synes magen har blitt litt større, men det er nok mer pga jula enn frøet. Men litt oppblåst er jeg nok.

Gleder meg til å få gravid-mage.

Poca: har sendt deg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var flink pike og dro på spinning i går, men jeg merker jeg blir sliten. Prøver å ikke ta i like mye som før.

Var trøtt som en strømpe i går også, så jeg var i seng rundt halv ti. Leste litt og sovnet som en stein.

Litt mer våken i dag, men fremdeles ikke helt uthvilt.

I kveld blir det scrappeparty hos meg. En venninne kommer over. Gleder meg til å scrappe igjen, har ikke fått gjort noe i år.

11+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!! Flink du er som trener, til tross for at du er trøtt og sliten!! :sove:

Ville bare innom og ønske deg en fin torsdag, nå er det ikke lenge til helg igjen... og ikke nok med det, men det er bare to dager til du er 12 uker på vei!! Tenk det!! Det har jo gått så fint!!!! :blomst:

(Bare 11 dager til jeg er 12 uker!!!)

Ha en fin dag vennen!

:enig_animasjon:

:klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, tenk i morgen runder du den magiske 12. uke :hoppe: Synes tiden har gått fort jeg! Og så er det jo så flott at formen er så bra. Du har jammen meg vært heldig!! Håper den fortsett å være like bra..

Kos deg med scrapping i kveld!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer garantert å få igjen for at du er flink til å trene nå! Trenger litt stamina om noen måneder, vet du. ;-)

Og så morsomt med 12+0 i morgen. Tiden går jo kjempefort!

Ble veldig rørt av å lese at du hadde tårer i øynene. Kanskje litt hormoner her også. :-)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for besøk og koselige hilsner shy, April, Road Queen, Moonchild og Soul!!

Fikk scrappet en geite LO i går, den ble ganske fin (om jeg kan si det selv... :sjarmor: ).

Klarte å holde meg våken litt lenger i går, gikk å la meg i halv elleve tiden.

I dag skal jeg trene igjen. Skal driste med til å ta en spin 2 time, men jeg kommer til å kutte toppene litt. Den timen pleier å være kjempebra, så jeg gleder meg.

Jeg har gått ned en kilo siden nyttår, forresten!! :P

I kveld blir det kosekveld hjemme med mannen. Han drar til de franske alper i morgen med kunder og blir borte helt til tirsdag kveld... :cry:

Men jeg har masse avtaler for hele helgen, så jeg kommer nok ikke til å kjede meg.

Det var en innom for å prøve brudekjolen i går, men den passet ikke. Og det kommer en til på søndag. Krysser fingrene for at jeg får solgt den nå.

12+0!!! :P:P:P:P:P:P:P

Det er nå stor sjanse for at frøet vårt vil bli i magen og vokse seg stor og sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 12 uker!!! Jeg er selv i gang igjen med prøving etter en pause siden i høst. Hadde vært fint med baby i 2005... :wink:

Ha ellers en riktig fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: HURRA FOR 12 UKER!!!! :hoppe:

Det er jo helt suupert!!!!! Nå er altså spiren erklært et foster!!! Og har nådd et helt nytt stadie. Du er også ferdig med 25% av svangerskapet!!! Kuult å tenke på, eller hva? :)

Nå er det straks helg, og det blir deilig!!!

Ønsker deg en suuper helg Siam!! :enig_animasjon:

stooooooooooor :klem: fra shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noe trening på meg i går, mannen var sen på jobben så jeg rakk det ikke. Var ikke lei meg heller, for jeg var trøtt og sliten.

I stedet ble det hjemmelaget pizza og film!

Vi kom oss ganske tidlig i seng siden vi skulle tidlig opp dagen etter. Jeg skulle kjøre mannen til Gardermoen.

Og det gjorde jeg. Dro innom pappa på vei hjem med ferskt brød og aviser. De hadde ikke stått opp enda, så det var litt morsomt. Så da ble det frokost 2 hos dem. Koselig det. Var der et par timer før jeg dro hjem.

Dro en tur inn til byen, var innom La Lina og kjøpte undertøy for 2000,- :sjenert:

Men så trengte jeg nye bh'er da. Kanskje jeg ikke trengte den matchende trusen og baby-doll'en...

Men det er fint å pynte seg litt også. Mannen blir nok glad. Så lenge jeg ikke forteller hvor mye det kostet.

Jeg fikk veldig god hjelp der. Hun var flink. Men skrekk og gru. Jeg bruker str 75e/f :o

Snakk om at puppene har vokst i det siste. Gruer meg til rett etter fødselen hvor de blir enda større!

Var innom babybutikkene i Ullevålsveien. Gleder meg til vi skal lete etter vogn og utstyr på alvor.

Jeg har veldig lyst på senga og stellebordet fra Stokke, men det er ganske dyrt. Til gjengjeld kan det brukes lenge.

Kjøpte meg grønn bukse og en genser på salg. Så var jeg nødt til å dra hjem før jeg ble helt ruinert. I tillegg holdt jeg på å sulte ihjel også.

Jeg skulle egentlig ut med en venninne i dag, men hun hadde glemt det og skulle noe annet :evil: . Irriterer meg over at folk ikke har kontroll på avtalene sine. Gidder ikke å minne folk på det heller. Jeg regner med at en avtale er en avtale.

Så da skal jeg til en annen venninne som er alene hjemme og lage middag og se film istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...