Hu i Svingen Skrevet 30. november 2004 #141 Skrevet 30. november 2004 Næmmen Fi da! :trøste: Kjenner meg litt igjen i det der, jeg ble også skikkelig trist da jeg bestemte meg for å droppe eksen for godt. Det vil si når jeg skjønte at jeg ikke lenger har andre følelser igjen for ham enn vennskap... Samtidig var det jo en lettelse også. Det hadde vært slutt en god stund før det skjedde. Nå har det gått enda en stund, og jeg er bare glad nå. :-) Hør på Litjmæ og ta en timeout, så du får senket skuldrene. Det blir bedre alt i morgen!
Gjest *anonyma* Skrevet 30. november 2004 #142 Skrevet 30. november 2004 Damer mellom 30 og 37 er de flotteste! Sånn er det bare! Nevnte jeg at jeg nettopp har fylt 35? Nei, jeg gjorde kanskje ikke det.................... Oppdaga denne litt seint jeg da, men det er en riktig så underholdende tråd. Kjenner meg igjen i masse. Er også single, etter langt forhold. Noen ganger er det bra og andre ganger ikke så bra. Og så vil jeg snart ha meg litt, begynner å bli lenge siden det var noe skikkeli æksjen...... :oops:
Gjest Mann 28 Skrevet 30. november 2004 #143 Skrevet 30. november 2004 Heisann, sniken her :Jeg mener - i mangel av pågang sånn ellers (fordi jeg frivillig har gått i hi, det må jo sies) så kan man like gjerne ta for seg av det som er tilgjengelig. Men hvem som helst som vil ha en guidet tur i Kristiansands herligheter må bare melde seg!! OJ - zat came out rång - jeg mente faktisk BYENs herligheter nå... Jeg må si at jeg likte ordlyden i første avsnittet best jeg da Men, på tide å være litt mer alvorlig i dag ser jeg..... Så våknet jeg i dag morges. Og oppdaget... Ingenting. Jeg oppdaget INGENTING, inni meg. Hjertet mitt var tomt. Følte meg ikke hoppende glad og nypult, ikke rampete fordi jeg hadde sex med noen jeg ikke "burde", ikke deppa fordi jeg hadde hatt sex med noen jeg ikke "burde" - INGENTING. Helt flatt, ikke en krusning i magen. Jeg er ferdig. Ferdig med ham, ferdig med lengsler, ferdig med det uoppgjorte, lukket den boken. Jeg vet ikke hvor lenge jeg har ventet på denne dagen... Og nå sitter jeg her med klump i halsen, tårer i øyekroken og vet ikke helt hvordan jeg har det. Hva er det jeg savner liksom - å ha en hindring for andre forhold? Jeg er fri nå, hjertet mitt er endelig klar for noen andre, han stjeler ikke lenger energien min, vil ikke lenger stå i veien for at jeg kan se på andre. Det er på en måte så deilig, og på en skrudd måte så trist, at jeg vet ikke hvor jeg skal snu meg hen, har bare lyst til å dra hjem fra jobb og sippe til dyna er tung av tårer. Hvorfor er jeg trist nå?? Har lurt på såååå lenge hva som feiler meg siden hjertet mitt frøs til is. Nå er jeg hel igjen, og så er jeg bare helt tom innvendig?? Kan noen minne meg på at dette er en jubeldag..?? Jeg er fri :cry: Siden du har en tom følelse, til tross for at du hadde en perfekt kveld, så kanskje du nå egentlig forstod hvor mye du savnet det å ha en partner fast hos deg hele tiden? Ikke bare det å ha en hyggelig kveld liksom, men også det å våkne opp og vite at du hadde en ved din side også dagen etter. Kanskje savnet etter partner er såpass sterkt at det overskygger følelsen av å endelig være ferdig med exen? Ja, jo jeg vet at vi single på mange måter syns vi har det fint, at vi kan gjøre som vi vil og tenke på oss selv. Men det er jo egentlig ikke det vi virkelig ønsker? Vi ønsker å finne DEN rette. Det er rart egentlig, det å være singel og ha det bra, hvor savnet etter "å få seg et nummer i ny og ne eller regelmessig" går for å være det eneste man savner. Ellers har man det liksom bra som singel..... jeg tror vi faktisk lurer oss selv litt jeg :-? Skjønner du har det vanskelig og er litt trist i dag *FI* så jeg vil gi deg en stor :klem2: og en :dagensrose: her siden jeg ikke får gjort det i den andre tråden. Opp med humøret nå jente, bruk den flotte humoren din aktivt her inne i dag, så forsvinner disse vonde tankene fort skal du se
hyggeligfyr Skrevet 30. november 2004 #144 Skrevet 30. november 2004 Når vår uregistrerte venn Mann 28 nå har brukt alle de trøstens ord jeg hadde tenkt, så får jeg bare si meg enig og sende varme tanker nedover sørlandskysten. Er ikke noe vits for meg å sitte å analysere for deg hva du føler, det vet du jo best sjøl. Men det har vel med at akkurat nå så kom du i et vakuum mellom følelser for en som tok slutt og de som skal komme igjen. Er ikke så rart om man føler seg tom da. Du har jo ikke rukket å føle noe annet ennå! Dessuten er jeg sikker på at du der i vakuumet skjønte at disse følelsene du hadde for ham mot slutten bare var rester, og derfor ikke "ordentlige" følelser - og da er det ikke så spennende å ha pult en sånn en heller. Dermed ble vel tomhetsfølelsen enda større. Jaja, ikke vet jeg. Her er trøst fra Telemark: :trøste:
hyggeligfyr Skrevet 30. november 2004 #146 Skrevet 30. november 2004 Fi: Gudd får ju!!! PS! Forøvrig artig at du ble med i dette forumet 1. januar 1970 og har skrevet så FÅ innlegg...!!!
Gjest *Fiona* Skrevet 30. november 2004 #147 Skrevet 30. november 2004 :oops: Ble medlem en eller annen gang i 2001... har bare ikke fattet hvor jeg går inn og endrer det hen... skal ta meg en titt på profilen Trodde du jeg egentlig var en 50 år gammel litt patetisk lystløgner som infiltrerer forumet nå??
Gjest *Fiona* Skrevet 30. november 2004 #149 Skrevet 30. november 2004 Neida - jeg får ikke til å endre det. Men tror forklaringen ligger i at forumet har endret oppsett et par ganger siden jeg var innom første gangen, så ble alle "nullet ut". Såvidt jeg husker ble ikke antall innlegg og "status" registrert heller fra begynnelsen av. Av en eller annen grunn så ser du veldig kjent ut på bildet - det er bilder av deg du har i avataren? Minner meg om noen, men klarer ikke helt å sette fingeren på det *tenketenke* Nope, kommer ikke på det...
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #150 Skrevet 30. november 2004 Hjelpe Fiona litt, han ligner litt på Stand&Up komikeren Jonas Rønning
Gjest *Fiona* Skrevet 30. november 2004 #151 Skrevet 30. november 2004 Neeeei, gjest da - stakkars hyggeligfyr, han er da kjekkere enn Jonas Rønning!!! Fy deg
hyggeligfyr Skrevet 30. november 2004 #152 Skrevet 30. november 2004 Hjelpe Fiona litt' date=' han ligner litt på Stand&Up komikeren Jonas Rønning [/quote'] Å herregud....det var jo litt av kompliment...not! Ja - det er meg. I'm a rocker and a roller.
Hu i Svingen Skrevet 30. november 2004 #153 Skrevet 30. november 2004 Neeeei' date=' gjest da - stakkars hyggeligfyr, han er da kjekkere enn Jonas Rønning!!! Fy deg [/quote'] Jepp!
hyggeligfyr Skrevet 30. november 2004 #154 Skrevet 30. november 2004 Hihi.... :oops: ....men ærlig talt...det skulle jo bare mangle. :o Jeg er forøvrig et lite paradoks: Jeg synger i rockeband og er hyggelig...! Se forøvrig link til sang under..
Hu i Svingen Skrevet 30. november 2004 #155 Skrevet 30. november 2004 Hihi.... :oops: ....men ærlig talt...det skulle jo bare mangle. :o Jeg er forøvrig et lite paradoks: Jeg synger i rockeband og er hyggelig...! Se forøvrig link til sang under.. Vet du, de fleste rockegutter er faktisk veldig hyggelige, de bare ser ikke sånn ut!
hyggeligfyr Skrevet 30. november 2004 #156 Skrevet 30. november 2004 Jupp....men pass deg for de som nettopp har fått suksess og tror de er småkonger. Mange av de er litt for opptatte av seg selv. Men normale rockegutter er helt som "vanlige" gutter...
Hu i Svingen Skrevet 30. november 2004 #157 Skrevet 30. november 2004 Er flink til å passe meg jeg, men takk for tipset!
Gjest Gjesten Skrevet 30. november 2004 #158 Skrevet 30. november 2004 :trøste: Men Fi-vennen!! Stakkars... Eg har aldri sett deg sånn før; Har sett deg provosert og provoserande, morsom, småfrekk og tøff, men aldri trist... Fekk nett den same oppvakninga i februar i år, nesten to år etter at det blei slutt. Men han var berre snill og grei ass, har berre gode minner om han. Men det var tomt og trist å ikkje ha nokon å tenke på som "rett" og "min" om du forstår. For sjølv om det var slutt meinte vi lenge at vi var kvarandre sin store kjærleik merkeleg nok... Ja, ja, du kjem over det, og så møter du ein ekte kjekkas før du veit ordet av det Anonyma: velkommen iblant oss!! Skulle kanskje ha tipsa deg om denne tråden på eit av besøka i dagboka di... Godt du er her, det er her det skjer Hyggelig fyr: Veit at rockarar er snille...
Gjest *Fiona* Skrevet 1. desember 2004 #160 Skrevet 1. desember 2004 Også skal jeg ha et nyttårsforsett om å ikke skrive så fort, for tastaturet henger ikke med :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå