Gå til innhold

Singel


Anders26år

Anbefalte innlegg

:hoho:

Ja, jeg har hørt om det fenomenet, en mann og pikken hans :ler: Må innrømme jeg aldri helt har skjønt det, jeg tror ikk ejenter personifiserer vaginaen i den grad menn gjør det med sin penis.

Men så synes ikke utstyret vårt så godt heller da, jeg kan godt være kåt uten at noen ser det :sjarmor: kanksje bortsett fra at det hender jeg blir litt rød i kinnene og blank i øynene, litt kortpustet. Da ville det tatt seg ut om jeg skulle begynne å kjefte - "såda, Vaginemor, nå tar du det litt med ro" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har hørt om det fenomenet, en mann og pikken hans :ler: Må innrømme jeg aldri helt har skjønt det, jeg tror ikk ejenter personifiserer vaginaen i den grad menn gjør det med sin penis.

Vi er gode kompiser, han og jeg :wink:

Men så synes ikke utstyret vårt så godt heller da' date=' jeg kan godt være kåt uten at noen ser det :sjarmor: kanksje bortsett fra at det hender jeg blir litt rød i kinnene og blank i øynene, litt kortpustet. Da ville det tatt seg ut om jeg skulle begynne å kjefte - "såda, Vaginemor, nå tar du det litt med ro" :ler: [/quote'] Det ligger nok noe i det at deres kjønn er litt bedre gjemt ja. For hadde du hatt en utvekst som vokste seg stor i de minst passende situasjoner noen ganger, ja så er jeg sikker på du ville ha snakket til den du også :ler:

Hmm, er det derfor du har fått en rose i avtaren? :ler:

*ref-roser-i-kinnene* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Men det som er sprøtt er at noen ganger så vil man ha sex med ei fordi hun er så pen mens andre ganger så vil man ha sex med ei fordi hun er så "kuuuul" :)

:kul::kul::kul:

Hva om jenta er begge deler, da? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla
sex og middag og filmtitting med venninner...

Perfekt med andre ord! :-)

Fiona du ser vel at hun ikke var alene, hun hadde sex med flere venniner til og med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeey Anders28år!! Eg e visst berre litt eldre enn deg ja, ska halde meg på kg eit år til, sånn at eg har ønska alder :wink:

Fiona: høyrest ut som ei god helg ja, når ska du og mann28 møtast?? No har de hatt alle slags typar sjekking her på kg... Oppdater oss når ting skjer då 8)

Eg har hatt kjekk helg og; God mat, litt øl, film og sex ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiona du ser vel at hun ikke var alene, hun hadde sex med flere venniner til og med!

Ikke tulle med setningene mine, da! :ler:

Rakk mye forskjellig i helgen, jeg... ...med forskjellige mennesker. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Når han registrerer seg med nicket sitt :ler:

Neida. Men det har vært gøy å få med noen gutter til her - håper de stikker innom igjen, at det ikke var en engangsforeteelse :-)

Vi trenger noen motvekt til "ingen elsker meg" ropene fra nødne kvinner :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har hatt kjekk helg og; God mat' date=' litt øl, film og sex ja :wink:[/quote']Hmm, alle er single og alle har hatt sex... hva er det vi single klager for i grunnen? :-?

:ler: Blir det action da?

Registrere seg ja, hmm..... skumelt ass. Være mann og å få fast nick på et forum med masse gaærne kvinnfolk liksom :wink::ler:

Da får jeg det på meg at jeg avhengig sikkert også :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven...her har jeg gått glipp av mye i løpet av noen få dager!

Jeg er singel, 30 (blir 31 tidlig januar) og har ikke hatt sex siden tidlig september, liker best jenter på min egen alder og ned til 23-24 og er den mest kosete mannen på denne siden av internettet! Pjusk meg i nakken jeg blir til en stakkarslig katt som glemmer alle små tendenser til å være macho...! :sjarmor::wink:

PS! Og jeg har jammen registrert meg og blitt avhengig av å diskutere med en gjeng gærne kvinnfolk...! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest J.Hetfield
:ler:  

Når han registrerer seg med nicket sitt  :ler:  

Neida. Men det har vært gøy å få med noen gutter til her - håper de stikker innom igjen, at det ikke var en engangsforeteelse  :-)  

Vi trenger noen motvekt til "ingen elsker meg" ropene fra nødne kvinner  :kul:

(Prøver seg med et lite innlegg..)

Vel, vel... de få gangene jeg har turt meg frempå med et lite innlegg i en eller annen diskudjon, har jeg umiddelbart fått hissige og kvasse svar tilbake. Enda jeg har prøvd å opptre på en saklig og informativ måte. Heldigvis så jeg det skarpslipte sverdet komme, og trakk hodet lynraskt tilbake... Dette er effektiv medisin mot de stakkars guttene som lurte på om de kanskje muligens hvis såfremt ifall kunne tenke seg å registrere seg.

Kun ved ett tilfelle har jeg fått positivt svar.

Tror jeg fortsetter med å være gjest av og til, og heller holde meg til 'gutteforumene'...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

(Prøver seg med et lite innlegg..)

Vel, vel... de få gangene jeg har turt meg frempå med et lite innlegg i en eller annen diskudjon, har jeg umiddelbart fått hissige og kvasse svar tilbake. Enda jeg har prøvd å opptre på en saklig og informativ måte. Heldigvis så jeg det skarpslipte sverdet komme, og trakk hodet lynraskt tilbake... Dette er effektiv medisin mot de stakkars guttene som lurte på om de kanskje muligens hvis såfremt ifall kunne tenke seg å registrere seg.

Kun ved ett tilfelle har jeg fått positivt svar.

Tror jeg fortsetter med å være gjest av og til, og heller holde meg til 'gutteforumene'...

Det meste går bra , bare ikke snakk om amming og sånt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Prøver seg med et lite innlegg..)

Vel, vel... de få gangene jeg har turt meg frempå med et lite innlegg i en eller annen diskudjon, har jeg umiddelbart fått hissige og kvasse svar tilbake. Enda jeg har prøvd å opptre på en saklig og informativ måte. Heldigvis så jeg det skarpslipte sverdet komme, og trakk hodet lynraskt tilbake... Dette er effektiv medisin mot de stakkars guttene som lurte på om de kanskje muligens hvis såfremt ifall kunne tenke seg å registrere seg.  

Kun ved ett tilfelle har jeg fått positivt svar.

Tror jeg fortsetter med å være gjest av og til, og heller holde meg til 'gutteforumene'...

Interessant...har bare fått positive svar...bortsett fra ei som var en smule mannefiendtlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell då!! Korleis er han, blir det alvor, er du framleis forelska? Har ein liten romantikar i magen, vil gjerne høyre søte historier :wink:

Nei, han hadde sex med ei venninne av meg for noen dager siden... Trodde vel at det skulle bli noko, men den gang ei.. Ikke så veldig romantisk, beklager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...