Gå til innhold

Singel


Anders26år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

jeg heter Lyna og har vært singel siden i går. Så da er det vel på tide å introdusere meg selv på singelforumet :wink:

Gratulerer med ny sivilstatus, håper dine singeldager blir meget lykkelige! :-)

*ser positivt på singelliv om dagen*

Og velkommen til singelforumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg sånn at Anders26 egentlig har akkurat blitt Anders28 :oops:

30 år er knall også! :sjarmor::sjarmor:

Anders

Dette var min melding ,ja . Glemte å logge inn , grrrrrr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skift nick da, så det blir riktig :-)

Noen har fått sex i helgen, andre ikke. Nevnte du om det var med andre enn deg selv, HuiSvingen?

Jeg har nemlig også hatt sex tre fire ganger i helgen, men jeg må altså si jeg ikke akkurat har vært sammen med andre av den grunn :sjarmor:

Det enkle er ofte det beste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nemlig også hatt sex tre fire ganger i helgen' date=' men jeg må altså si jeg ikke akkurat har vært sammen med andre av den grunn :sjarmor: [/quote'] såpass ja :sjarmor: trenger du støttebandasjen? Jeg var nok ikke like aktiv, så jeg trenger den ikke *låner-villig-bort-om-nødvendig-altså-snill-sånn*

Nå ja, det enkle er ofte bra, og reduserer behovet, men at det er det beste...... nope, hånda mi kan i hvert fall ikke erstatte seksuell samhandling med en jente :-(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var min melding ,ja . Glemte å logge inn , grrrrrr.

Ja, da må jeg dessverre påstå at du ikke lenger kvalifiserer som lammekjøtt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ja' date=' det enkle er ofte bra, og reduserer behovet, men at det er det beste...... nope, hånda mi kan i hvert fall ikke erstatte seksuell samhandling med en jente :-([/quote']

Kommer vel ann på hvem jente det er det da? :tunge1:

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skift nick da, så det blir riktig :-)

Noen har fått sex i helgen, andre ikke. Nevnte du om det var med andre enn deg selv, HuiSvingen?

Jeg har nemlig også hatt sex tre fire ganger i helgen, men jeg må altså si jeg ikke akkurat har vært sammen med andre av den grunn :sjarmor:

Det enkle er ofte det beste :ler:

Har på ingen måte vært alene om det, nei! :wink::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny sivilstatus, håper dine singeldager blir meget lykkelige! :-)

*ser positivt på singelliv om dagen*

Og velkommen til singelforumet!

Takk, takk! Er litt glad og litt lei meg i dag, men ser definitivt frem til singeltilværelsen :sjarmor: Bedre å være singel enn i et dårlig forhold, nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk! Er litt glad og litt lei meg i dag, men ser definitivt frem til singeltilværelsen :sjarmor: Bedre å være singel enn i et dårlig forhold, nemlig.

Skjønner deg godt jeg... Men det blir bedre etter hvert, særlig hvis du mener forholdete har hatt overveiende dårlige sider. Dessuten er det ikke galt å være singel heller! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer vel ann på hvem jente det er det da? :tunge1:

Anders

Det stemmer nok, men jeg vet ikke. Erfaringen min strekker seg ikke over så veldig mange jenter, så jeg har ikke opplevde at noen av de ikke har vært bedre enn sex med meg selv. Man velger jo jente med omhu *jeg gjør i hvert fall det*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok, men jeg vet ikke. Erfaringen min strekker seg ikke over så veldig mange jenter, så jeg har ikke opplevde at noen av de ikke har vært bedre enn sex med meg selv. Man velger jo jente med omhu *jeg gjør i hvert fall det*

Jeg har ikke akkurat så veldig god erfaring selv da :P

Men det som er sprøtt er at noen ganger så vil man ha sex med ei fordi hun er så pen mens andre ganger så vil man ha sex med ei fordi hun er så "kuuuul" :)

:kul::kul::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke akkurat så veldig god erfaring selv da :P

Men det som er sprøtt er at noen ganger så vil man ha sex med ei fordi hun er så pen mens andre ganger så vil man ha sex med ei fordi hun er så "kuuuul" :)

:kul::kul::kul:

Det er vel ikke så rart? Det er veldig ofte de kuuuule som er best! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh... jeg regner ikke meg selv som kul, de fleste oppfatter meg som rolig og tekkelig. Til de kjenner meg :ler:

Jeg ser veldig sånn forretningskvinne i drakt ut liksom, men ER helt annerledes.

Og jeg påstår at det er ti ganger mer spennende med dem som er veldig "ordentlige" i sitt ytre, som kan fullstendig blow your mind når man havner hjemme i senga :sjarmor:

Nei, mente ikke at høyrehånda ERSTATTER en manns nærvær, berøring, ord, osv.

Men den er jaggu langt på vei til å være tilstrekkelig når det gjelder en laaaaang, god orgasme før man sovner - det er sovemedisin, hodepinekur, muskelavspenningsmiddel og sørger for en fin og naturlig glød før sosiale tilstelninger f.eks. :sjarmor:

Men selvsagt, for at dere ikke skal føle dere helt overflødige; jeg kan IKKE:

- konversere

- krangle

- leie film sammen med

- danse med

- utveksle meninger med

f*** mi... så stå på :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt sex med en bare fordi hun er kuuul, så det vet jeg ikke hvordan er.

Jeg ser veldig sånn forretningskvinne i drakt ut liksom' date=' men ER helt annerledes. [/quote']

Ahh, dame i dress, eller med dressjakke og skjørt... det er turnON det :sjarmor:

Kan du ikke? Jeg kan snakke med pikken min.... det blir som regel enveiskommunikasjon, men noen ganger funker det bra.... andre ganger derimot, så føler jeg at han ikke forstår meg i det hele tatt... han gjør i hvert fall stikk motsatt av hva jeg sier :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...