Gå til innhold

Singel


Anders26år

Anbefalte innlegg

Nei, han hadde sex med ei venninne av meg for noen dager siden... Trodde vel at det skulle bli noko, men den gang ei.. Ikke så veldig romantisk, beklager..

Uffdå.... Kvifor styrer dei på med slikt då?? Tullekopp... Men då får vi fortsette å søke då, og gje kvarandre oppdateringar her.

Fiona: Lykke til med å få registrert mann28, vi har mast ganske lenge no... Men eg har trua på deg!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*kvinner seg opp*

Altså, selv om man får litt pepper er det en knapp som heter Delete, eller Slett, på godt norsk. Den kan brukes ved alle anledninger, og og er fantastisk for alle som er litt selektive med hva de gidder å lese (terrorinnlegg slettes med en gang).

Du vet det, at fordelen med å være på nett og ikke IRL med alle disse "gærne kvinnfolka" (føler meg direkte truffet her og delansvarlig for å ha skapt det inntrykket :ler: ) er at du kommer ikke til å få bæsj i posten. Ja, ok da, i e-posten, men den sletetr du, men postkassa og dørmatta holder seg ren og fin og du kan utfolde deg hemningsløst (nesten).

Og vi er jo litt søte også da, hm? Hm? HMMMM?

:sminkedokke:

Så jeg synes du skal finne deg et nick som er god mat for egoet (Mr. Big, Prinsen, hva somhelst :sjarmor: ) og nyte oppmerksomheten.

Vi eeeeeelsker deeeeeeg... sussebass, du er så søøøøøøt... :kghjerte: som en stooooor karameeeeeeeeell...

Forresten, hyggeligfyr, bursdag i begynnelsen av januar...? Jeg blir 30 da, og skal feire vilt og hemningsløst. Har du noen tips til hvordan overleve den store dagen? Har fått nyss om at noen planlegger noen store greier, og begynner å bli smånervøs... (og kutt ut å legge ut om nakke kosing, skal tross alt sitte på jobben og skrive rapporter og sånt idag, kan ikke ha bilder i hodet da). Stygt redd for at det blir pepperkvern på meg, til tross for at jeg vitterlig har klart å formere meg.

Sukk *Fi gruergleder seg*

Trallalaaa. Nei, jeg må videre og utfolde meg. Var rasende da jeg kom p åjobb idag, men ble i godt humør da jeg kom inn på KG.

Champis til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiona:

Beste tips: Arranger festen selv og vit akkurat hva som skjer! Det gjorde jeg - arrangerte kjempebursdag med en kompis som er pådagen ett år eldre, og vi hadde flere kjente band på scenen (ok, de spilte gratis - de er snille folk) og 150 inne. En kjempekveld!!! Det eneste var at jeg ble fryktelig sliten av å arrangere det hele og var ikke nede på jorda og fikk kost meg uten hodepine før utpå kvelden...;)

Og skaff deg venner som ikke gir deg pepperbøsser - og/eller kvern. Jeg fikk ingen... :wink: (men det er kanskje litt sent nå...)

PS! Å bli 30 var aldeles strålende! Bare viktig å tenke litt de siste månedene før man blir det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ik innl *Fiona*

Tenke litt?? Nei, tenking har jeg jammen gjort unna for resten av livet... vært gammel i hodet siden jeg var 5 elle rnoe, alltid den alvorlige og fornuftige. Begynte ikke å leke før jeg var 25, men til gjengjeld er det 110% mer gøy nå, for det er mindre hemninger, mer kontroll på samme tid. Herlig å være 30.

Vil ikke risikere samme som deg, arrangere i den grad at jeg ikke får hatt det gøy selv. Dessuten ble min mor 50 år i januar i fjor, jeg arrangerte det selskapet for venner fra inn og utland og trengte omtrent tre ukers recovery etterpå... så jeg skal spandere på meg å ikke løfte en finger i år, tror jeg :ler:

Men på den annen side er en god pepperkvern noe jeg har ønsket meg lenge - en skikkelig kvern koster flesk. Kanskje jeg bare skal ymte frempå at de kan variere typen pepper - hvit pepper, spansk pepper, rosépepper osv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart - god idé. Eller ymte frampå at du trenger maks to stk...! Kjipt hvis du får flere enn det, for det tyder jo på dårlig fantasi i vennegjengen...hehe. :wink:

Begynte å leke som 17 åring jeg og har vel aldri sluttet - samtidig som jeg har vært bevisst på hvorfor jeg leker, og når jeg bør leke. Har vist seg å være lurt, for da får både du og andre mer glede av lekingen din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh, fikk en veldig rar tanke i hodet her plutselig :-?

At *Fiona* er i ferd med å starte en "byttesentral" med gutter.... en sånn: "værsegod å ta han med hjem på prøve noen dager..... 30 dagers full angrefrist om du ikke er fornøyd....."

Heldigvis er det Elkjøp som har den garantien :hoho:

Jeg og en venninne tenkte å starte et firma med denne forretningsideen for noen år siden. Tenkte å kalle firmaet for MANpower, kunne blitt saksøkt og fått litt blest om det på den måten, tenkte vi. Men så rant planene ut i sanden fordi vi plutselig ble ikke-single og nå løper vi rundt med barnevogn begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, gutter - er det ikke fint å bli omtalt som de simple produktene vi er!? :hoho: (tenk om vi hadde gjort det samme andre veien...gru og gru)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!! (Attegløyma ropar ut i stort tomrom...)

Kor er de alle saman??!! Eg saknar dåkke... Fi: har du kome lenger med mann 28? Og hyggeligfyr: Har det skjedd noko sidan sist? Og gjest: er du litt mindre bitter i dag, og kan kose deg med skravling på tråden vår? :wink:

Og korleis står det til med singelstatusen og trivselen dykkar folkens??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se...siden onsdag har jeg jobbet, øvd med bandet til klokka to om natta, vært hjemme, spilt litt Xbox og funnet ut at jeg er litt ensom for tiden og lei av singellivet...!

Du /dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har jobba altfor masse som vanleg, er kanskje begynt å vurdere eit anna liv som kanskje kan inkludere ein kjæreste, men dette vil ingen av mine vener tru omd du seier det... Og no er det snart jobb at, og eg vil ikkje :cry: Men det er snart jul og det er jo godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har bestått av sex, venninnemiddag, et par byturer og ørten taxiturer! Alt i alt en knall bra helg, og jeg er for øyeblikket svært fornøyd med singelstatusen! :sjarmor:

Bare litt sliten... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggeligfyr, jeg vet det, det som er så gøy med å leke når man blir voksen er jo at man har full kontroll på en måte; man setter betingelsene selv, og blir heller ikke så satt ut hvis noe blir litt annerledes enn man trodde. Det er mye morsommere å være barn når man er voksen.

Øh? Ja, skjønner hva jeg mener...

HuiSvingen, du blir nødt til å slutte å snakke om den der sexen, altså.

Atter en helg med sex med meg selv, noe som i grunnen er bra altså, men det hender jo man leker med tanken på at det ville vært hyggelig med et aldri så lite morgenbrød komme tuslende søndag morgen :ler:

Vel, attgløyma, jeg har tatt det med ro noen dager, jeg tenkte jeg ikke skulle få sparken - jeg tror jeg gikk en hel uke uten å gjøre annet enn å være på KG, og enda så hyggelig som det er, ble jeg altså nødt til å levere noen rapporter. For noen KRAV!!!!

Mann 28 den sniken har fortsatt ikke meldt seg, hadde jeg nær sagt :ler: altså registrert seg, men jeg registrerer at hyggeligfyr fortsatt er tidvis med oss gøygøy. Fikk du vervet noen flere fra hyggelige fyrers forening eller?? Eller er de skap-hyggelige? :ler:

Elers så får jeg besøk av min soulmate-eks i kveld, og det blir vel den vanlige omgangen med himmelsk reunion før vi snakker om at det er synd det gikk som det gikk men gud så bra vi har det nå, og så sier vi "snakkes!" og later som vi aldri kommer til å ha sex igjen, mens vi vet at det høyst sannsynlig bare går en uke eller to til neste gang :sjarmor:

Enkelt og greit - sex med en du kjenner, uten en eneste ulempe. Pose og smekk.

Jeg mener - i mangel av pågang sånn ellers (fordi jeg frivillig har gått i hi, det må jo sies) så kan man like gjerne ta for seg av det som er tilgjengelig.

Men hvem som helst som vil ha en guidet tur i Kristiansands herligheter må bare melde seg!!

OJ - zat came out rång - jeg mente faktisk BYENs herligheter nå... :ler::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HuiSvingen, du blir nødt til å slutte å snakke om den der sexen, altså.

Atter en helg med sex med meg selv, noe som i grunnen er bra altså, men det hender jo man leker med tanken på at det ville vært hyggelig med et aldri så lite morgenbrød komme tuslende søndag morgen :ler:

Unnskyld! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skrytingen om sex vil jeg ha meg frabedt ja! Kanskje må det lages et forum for de single som har sex og de som ikke har (får)? Sex meg her og sex meg der....(buhu). :klø:

Fiona: Den derre foreningen er vel noget oppskrytt og ikke akkurat en forening. Og som tidligere nevnt: har knapt ofret den siden en tanke på et par år før du dukket innom der og jeg fikk mail om at noen hadde lagt igjen hilsen i gjesteboka. Ikke stor aktivitet der altså...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne skrytingen om sex vil jeg ha meg frabedt ja! Kanskje må det lages et forum for de single som har sex og de som ikke har (får)? Sex meg her og sex meg der....(buhu). :klø:

Jeg gjentar: Unnskyld! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greeeeeeeeit... Noen stalltips??

Ehm... Flørte vilt og hemningsløst med en eller annen hyggelig fyr kanskje? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Ikke så lett å være fri alltid da. Ta deg en kosedag/ettermiddag/kveld under dyna du, med varm sjokolade og alt. Så er du klar til å møte VERDEN igjen i morra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...