Gå til innhold

Singel


Anders26år

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

mulig noen av jentene her savner fysisk nærhet over lengre tid med en person. men sex tror jeg ikke det er mange som savner. er ikke mange single jenter i denne tråden som vistnok er single som ikke har hatt seg i det siste. pikk har vist de fleste tilgang på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mulig noen av jentene her savner fysisk nærhet over lengre tid med en person. men sex tror jeg ikke det er mange som savner. er ikke mange single jenter i denne tråden som vistnok er single som ikke har hatt seg i det siste. pikk har vist de fleste tilgang på!!!

Ja, fy skamme seg; for noen tølpere vi er! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Fi er forelska, Fi er forelska!! Unge menn er berre stas det, dei er så romantiske og søte!! Eg har faktisk berre vore med menn som er like gamle som meg eller yngre... :wink: Har aldri hatt noko problem med det. (Men det kjem nok av at eg har eit snev av etableringsangst ja...)Kos deg masse vennen, og nyt alt som skjer no. Og besøk han på jobb du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øter henne, la oss kalle henne "Nina", så har vi fortsatt denne stille forståelsen mellom oss. Hver gang jeg treffer henne lyser hun opp, og det gjør jeg også. Vanligvis tør jeg knapt å møte blikket til noe jeg er betatt av (ja, jeg er litt sjenert av meg, på bunn), men med "Nina" må jeg bare holde blikket. Siden jeg jobber og hun studerer - og ikke minst er sammen med "Petter", så får jeg veldig sjelden sett henne, og det er ikke ofte jeg får pratet med henne. Men likevel altså; det ER noe der.  

Muligheten for at jeg leser for mye inn i dette er jo selvsagt høyst til stede, men jeg blir ikke så ofte betatt av noen, så jeg nyter egentlig bare å bli litt hyper av å se noen jeg liker. Jeg måtte likevel i edru tilstand fortelle henne om denne følelsen jeg har av å kjenne henne (selv om jeg ikke gjør det), og denne "forståelsen" mellom oss som gjorde at jeg har lyst til å snakke mer med henne og blir mer kjent - så jeg sendte en sms i forgårs og sa dette. Og hun ble veldig glad for meldingen og skjønte hva jeg mente. Gudene vet hva jeg skal gjøre med dette, men jeg har uansett lyst til å bli mer kjent med henne. Det MÅ jeg bare. Og jeg skal IKKE ødelegge dette ved å brase ut med masse følelser i fylla, som jeg har rotet ting til med før...;-)

Vær klar over at blikk kommuniserer på et mye dypere plan enn annet kroppsspråk. Øyne og følgelig blikkene ble utviklet før vi kunne tenke logisk.

Så her har du muligheter. Men da må du IKKE fortelle henne hva du føler om henne, hun forstår det gjennom kroppsspråk. Forteller du noe som helst har du tapt, uansett hvor mye du skulle få lyst til å fortelle det. Du må heller få henne til å tro at hun prøver seg på deg. Den letteste måten å overtale noen på er å få dem til å tro at de overtaler seg selv. Det er hundrevis av måter å gjøre dette på.

Forsterk denne kommunikasjonen med å innimellom se henne intenst i øynene. Ta deg selv på nakken og brystet innimellom mens du snakker med henne. Da kommuniserer du at du har peiling. Det er vistnok sexy, men ikke gjør dette på en femi måte naturligvis. Og ingen raske bevegelser, eller len deg mot henne slik at du forstyrrer hennes personlige rom. Det gjør at hun er nødt til å lene seg mot deg, og underbevisst er det da hun som går etter deg. Viktig. Ikke rett ditt ansikt rett mot hennes, hvertfall ikke når hun er i ferd med å se bort. Da blir du oppfattet som om du går etter henne. La henne posisjonere kroppen sin mot deg. Nå får det holde for i dag tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er altså mye snakk om kropsspråk her. Jeg tror en grunn til at det er såvidt enkelt å finne noen å ha sex med for kvinner er at de i SNITT er 10 ganger! bedre til å lese kropsspråk enn menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Kor er hyggeligfyr og Anders? Har du gitt opp registreringa av mann28? Er vi verkeleg så få single her? Dette er jo nesten litt kjedeleg faktisk... Stille på forumet for tida, liksom her det har skjedd noko i det siste... No er det kun kort tid til eg reiser til han som kanskje kan bli mannen min, har begynt å flytte inn sommarfuglar i magen min ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onanisten
Ok da - ja, jeg skal pule  :sjarmor:  

Skal nyte hvert sekund som om ikke det skulle vært noen morgendag, og det blir det jo antagelig ikke heller sånn sett, så jeg skal suge til meg øyeblikkene og minne meg selv på det når jeg neste uke sitter her og lurer på om jeg aldri kommer til å ha sex igjen  :ler:

Det er slik jeg har det, sitter nesten hver dag og lurer på om jeg noen gang kommer til å få oppleve gleden av å ha sex igjen :-( med andre enn meg selv altså.

Jeg VIL også pule!!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dang - nei, du har altså helt rett... tilgang på pikk synes ikke å være problemet... ofte er problemet at det ikke er god pikk, eller at den sitter på noen du helst ikke vil våkne sammen med  :roll:  

Men det er helt klart en forskjell på å savne nærhet og å savne sex.

Med mindre du finner en som klarer å formidle begge deler  :plystre:  

Signerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Eg reiser neste helg, så no er sommarfuglane på plass ja... På fredag skal eg på julebord, på lørdag på førjulsfest med nokre vener. Eg skal ikkje pule :wink: Men kos deg du som gjer slikt, eg misunner deg kanskje litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke innl *Fiona*

Heeeeeeei

Ingentin gå misunne her i gården - nervene spiser meg opp idag.

Prestasjonsangst? Neidaaaaa.

Jeg er så ambivalent idag at jeg har lyst til å legge meg under en stein og aldri dukke frem igjen.

SMS burde være forbudt ved lov. Jeg er forferdelig usikker. Han viser seg å være DEN fine fyren, og nå har jeg mer angst than EVER...

Jeg har funnet alle tiders løsning på problemet med jenter liker badguys teorien!

Drittsekkene er enkle - der har du vinn vinn situasjon - han er en dritt, du kan dumpe ham med god samvittighet og himle oppgitt med øynene etterpå.

Eller han er en dritt, og du "holder ut og holder ut", pusser martyr glorien for alt den er verdt og vet at det er ikke din skyld, for du gjør bare ditt beste. Snufs.

Men hvis du møter en fin fyr, en snill, kjærlig fyr som er bånn ærlig og rett frem - da har du så mye å tape av følelser og stolthet at det går aldeles i stå...

Gi meg en drittsekk. NÅ! For jeg vet da faen hva jeg skal gjøre med denne engelen som jeg er snublet over.

Kanskje han viser seg å være en forkledd drittsekk i helgen??? *gnir meg i hendene og håper det beste*

:roll:

:(

Tenk å være så tøff at man tør å si ting som de er da... Si rett ut at man har falt pladask, og helst vil det skal være noe mer...

Kommer ikke til å skje her i gården, jeg er altfor sikker på å tape den kampen. Så om jeg mister denne muligheten, har jeg iallfall stoltheten intakt.

Og DEN holder meg jo varm om natten!!! :evil: :roll:

KVINNFOLK! Svarteste helvete heller...

Jeg tilgir herved hver eneste drittsekk i hele verden. De opptrer kun i forsvar og burde hatt en jævla medalje!

Men jeg tror jeg skal pule litt først... han er så skjønn... så kan jeg late som han er min bare bittelitte litt og designe brudekjoler i hodet en stakket stund før jeg tusler av gårde søndag morgen :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

.... og du, du sitter igjen med en enda større stolthet dersom du faktisk prøver og tør å være ærlig og åpen! er han en drittsekk, så spilte han godt mens du var ærlig og åpen og TØFF!!!

fokuser på DET du om det skulle vise seg å være ulv i fåreklær!! :wink:

det er mye mer stolthet i å prøve og å gi av seg selv og jobbe for noe man ønkser, en det er i å ikke tørre, bare sitte å regne med det værste og dermed ikke gi alt. Selv om det skulle gå galt, så er det mye mer stolthet i å vite at du faktisk gjør ditt og jobber for det du vil ha! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KVINNFOLK! Svarteste helvete heller...

Jeg tilgir herved hver eneste drittsekk i hele verden. De opptrer kun i forsvar og burde hatt en jævla medalje!

Men jeg tror jeg skal pule litt først... han er så skjønn... så kan jeg late som han er min bare bittelitte litt og designe brudekjoler i hodet en stakket stund før jeg tusler av gårde søndag morgen :oops:

Ha ha ha! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Jeg er bare en gjest, men fikk lyst til å kommentere denne siste delen av debatten. For man lar seg jo rive med :)

Fiona: Jeg synes du er heldig som har møtt denne fyren, jeg. Samtidig har jeg selv erfaring med den der direkte og utrolig "riktige" måten å flørte på. Noen føler ikke at de trenger å skjule et nytt forhold ovenfor venner/kolleger o.l, og de trenger ikke å skjule intensjonene sine. Men samtidig; tenk (hm. alt tyder på at du tenker ganske mye) over at det er lettere å være ærlig og gi "alt" når man faktisk ikke HAR tenkt å gi alt og dermed ikke har så mye å tape.

Det er i hvert fall min konklusjon etter å ha blitt kurtisert som bare det av en utrolig søt fyr - som først nesten uhørlig, også litt fordi jeg ikke hadde lyst til å høre, sa at han jo var "litt usikker" på om han var klar for et forhold, senere, etter min innstendige oppfordring til å tale i klartekst måtte innrømme at han IKKE var klar for forhold. Men hele tiden var han jo såååå søt og oppmerksom... og jeg fikk faktisk ikke inntrykk av at han bare ville ha meg til sengs heller, der var vi knapt.

Tror du gjør rett i å holde litt tilbake og ta på alvor hans reservasjoner. Samtidig ER det da deilig å drømme litt... Og nyte at man blir omsvermet. Og så fikk jeg lyst til å si at det er morsomt å lese dette her, du/dere skriver morsomt og ærlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fi!

Kanskje han rett og slett bare er litt lik deg? Dvs en smule redd for at han faktisk har funnet noe så bra? Dere får bare prøve å ha litt tålmodighet med hverandre tror jeg, men for all del, ikke gi slipp på noe så godt! Det er ikke noe artig å sitte og angre på det i ettertid ... You go girl :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg som sitter og analyserer på harde livet! Synes kanskje at ti dager er litt kort tid for å avgjøre disse tingene. Det er vel kanskje at han spurte om giftesyke som får det til å skurre litt for deg? Unødvendig vending av samtalen synes jeg, men av og til plumper man ut med ting, og så blir det litt feil. Det er jo forståelig at han nevner dette med samboeren, og det at man trenger luft etter lang tid i forhold er også helt naturlig. Tror ikke du bør ta det personlig.

Slik jeg ser det har dere fortsatt en "god greie", men ting kan jo tyde på at dere bør gi hverandre litt mer tid. Hvis de temaene du nevner (Ikke det med sønnen din så klart, det er jo en selvsagt ting å være åpen om...) kom opp etter ti dager hadde jeg fått helt hetta!

Prøv å roe deg litt ned og ikke tenk for mye på akkurat dette i disse ukene (ja, det er veldig lett... eh..). Det er fort gjort å analysere ting i biter!

Fokuser på det som er bra, og ikke stress for mye med bekreftelsen - det er veldig tidlig enda!

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...