Gå til innhold

Singel


Anders26år

Anbefalte innlegg

hei du Hyggeligfyr, kjekt å sjå deg att!! Jaudå, Frøken Fi har hatt stor action og stormande jubel, og heile singeltråden er no ein einaste hymne for denne fantastiske mannen og elskaren (Nei, eg er ikkje misunneleg nei, berre så de veit det!! :evil: )

Har det skjedd noko med deg i det siste? Er du frisk att forresten? Og er du framleis singel med samtalerett her :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, man blir ikke plutselig u-singel av å ligge sjuk nei...! :wink:

Jobber fortsatt med mine uklare misjon om å kapre den skjønne brunetten som er sammen med kompisen min på en måte som gjør at alle blir glade etterpå. (Jepp, jeg er en evig optimist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ik innl *Fiona*

Heeeei hyggeligfyr, så koselig at du stikker innom!

Huk tak ja - nå har vel han egne meninger om den saken vil jeg tro, men pokker om jeg skjønner HVA. Ikke at jeg trenger å begynne å plukke ut gardiner enda, hvis du skjønner, men han er besynderlig tvetydig... Han oppfører seg som den perfekte kjæreste, forteller foreldrene om meg, snakker om å ses etter jul, spør om hva jeg liker, i det hele tatt - og så dukker det opp en påminnelse om at han ikke vil binde seg egentlig nå - sånn bare i tilfelle jeg blir for husvarm liksom??

Det spiller ingen rolle for meg lenger - jeg synes dette funker fint akkurat som det gjør, og jeg vet han liker mer enn sexen - så den saken er i grunnen grei for meg.

Men det hender jeg blir litt forundret over i hvilken grad gutter tydeligvis skiller på ulike områder i livet. Jeg ville trodd at hvis man ville ha en knullepartner, så ville man valgt noen man visste man ikke likte SÅ godt - så ville man meldes rett før stengetid på byen en lørdagskveld osv.

Neida - han ringer meg for å småprate om ditt og datt, dele ymse historier osv. :o

Hyggelig altså, jøss da. Men la oss si vi holder på sånn noen måneder da. Han sier han ikke vil binde seg blant annet fordi han skal til utlandet og studere neste år. OK - la oss si vi holder på slik til han drar neste år. SÅ skal han komme her og si han IKKE har en eneste følelse i kroppen, takk for nå? Mannfolk... skjønner meg ikke på dem... Har dere steinhjerter eller?

Jeg kan love at hvis vi holder på på dette viset LENGE, så blir det på et eller annet tidspunkt vinn eller forsvinn. Jeg har ikke tenkt til å bruke mine beste år på en fyr som ikke vil noe mer - det må da KRY av både gutter og jenter der ute som i så fall har mer matchende hensikter.

Men han er klinkende klar på at dette vil han ikke være uten heller. Og han spurte (har ikke skam iallfall) om jeg hadde tenkt til å rote med andre i julen. Jaha...? Det driter da vel han i?

Vel, hør her gutten min - er vi single, så er vi single - jeg deler dessverre ikke ut i pose og sekk jeg... men det er det nok av jenter som gjør, så forsyn deg du altså...

Dette overrasker meg litt; men jeg ville hatt MINDRE problemer om han hadde vært ute etter bare sex

:o Men jeg VET at det er meg han liker - han bare er redd for å binde seg. Jeg må jo le - finnes det en mer forslitt frase i denne verden enn at en mann er redd for å binde seg :ler:

Enda rarere - akkurat nå er det faktisk helt greit. Han ville skremt vannet av meg hvis han plutselig skulle eie meg. Men det vil ha jo på en måte da, siden han bruker masse tid på meg og ikke vil holde på med andre...

"Jeg ville være singel en stund, prøve å gjøre noe for meg selv. Men så lenge vi er ærlige med hva vi vil, så går dette bra tror jeg. Vi tar det litt gradvis."

JEG SKJØNNER IKKE DEN SETNINGEN - hva er det å ta gradvis hvis han allerede har bestemt seg for at dette er fucking friends??? Tulling.

Var det noen som sa Mars og Venus?

Vel vel, følgende konklusjon må det bli

- vi er testet begge to, så det er trygg sex

- det er himmelsk sex, vi passer ekstremt godt sammen

- vi prater om absolutt alt, og ler oss omtrent fordervet

Alt i alt er det verdt å bruke litt tid på. Jeg mener, slik jeg ser det er det JEG som får i pose og sekk; jeg velger å distansere følelsene en stund i den grad jeg klarer det (og da sier jeg heller stopp) og jeg kommer ikke til å ha en eneste skruppel med å ta i mot oppmerksomhet fra andre så lenge han ikke satser.

Så får han jo bare gjøre som han vil da, med resten. Hans tap det :sjarmor:

Av hensyn til Attegløyma skal jeg hoppe over grunnene til at jeg sitter litt vondt på stolen idag, men jeg har altså, hm, sovet litt lite :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Jeg er singel og har en fenomenal elsker, og kan gjøre HVA jeg vil ellers... du hellige jul, det gikk nettopp opp for meg hvilken gavepakke det er.

For noen utsikter for 2005!!!

:hoppe:

Klem Fi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av hensyn til Attegløyma skal jeg hoppe over grunnene til at jeg sitter litt vondt på stolen idag, men jeg har altså, hm, sovet litt lite :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Attegløyma kan vel bare lukke øynene og ikke lese alt vel? ... vi andre want all the dirty details.....

så kom med det du :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det altså tre ukers tørke. Stusslig  :-?  

ELLER - siden jeg er singel og nettopp har oppdaget en haug med nye ting, så kan jeg gå ut der og se om flere på hans alder er av sammen kaliber...? :sjarmor:  

Trallallaaa... snart juleferie...

Hmm, noterer bak øret at Fi nå kun har unghingster på "potensielle" listen :-( Utrolig at man skal være utrangert før man har fylt 30 altså :hoho:

Ja ja, vi litt eldre kar'a, får gå på de litt over 30 vi da, så blir vi ungfoler for dem vi også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

28 holder fint altså  :sjarmor:

Så braaaaaaaaaaa :-)

Mente ikke 35 jeg da...

Nei da, men sjekke fler i hans alder.... ække han 24 da? Han er jo mer på riktig side av 20 tallet enn oss som er nærmere 30 liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeeeeeezzzz... de er så skjønne i den alderen altså *gliser*

Jeg nekter å gå opp i alder OVER min egen. Det får bli like gammel eller litt yngre.

Nå blir jo dette neppe noe langtidsprosjekt, men hvorfor ikke ha det gøy mens man kan... Lærer alltid noe nytt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeeeeeezzzz... de er så skjønne i den alderen altså *gliser*

Jeg nekter å gå opp i alder OVER min egen. Det får bli like gammel eller litt yngre.

Hehe, skal ikke ha en gamling som må skiftes bleier på etter noen år Fi nei :ler:

Nå blir jo dette neppe noe langtidsprosjekt, men hvorfor ikke ha det gøy mens man kan... Lærer alltid noe nytt  :sjarmor:
Man skal ha det gøy mens man kan :Nikke: men nå virker det nærmest som om du har bestemt deg for at dette ikke blir "noe varig" allerede da :wink: Syns kanskje du bør ha holdningen "time will show" i stedenfor altså.....

Det vil si, om du ikke heller velger meg da åffkårs :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, han har sikkert hatt det veldig fint som student, singel og fri, og han er ikke ferdig med denne perioden enda. Så møter han en pen og snill jente (attpåtil litt eldre og mer erfaren enn hans jevnaldrende), som han får masse deilig sex med. Han får på en måte både i "pose og sekk", men en det stemmer da altså ikke helt med hans planer. For han skulle jo være singel en stund til, i hvert fall til han er ferdig med studietiden. Han har vel innerst inne ment at han ikke var moden for å stifte familie enda og siden han skal reise utenlands tenker han nok at det er riktig å ikke gi for store forhåpninger akkurat nå. Det kan bety at han er fast bestemt på å holde seg til de planene han har satt seg, og han vil gjøre dette klart for deg slik at du vet hva du skal forholde deg til. Slik at ikke du blir skuffet over at han alikvel velger å reise siden dere nå har funnet tonen.

Nå vet jeg ikke om dette er korrekt eller om det virkelig er slik han tenker, men jeg innbiller meg det. Forskjellen på hva du tenker og hva han tenker tror jeg ligger i det faktum at vi gutter ofte har en evne til å nyte det vi har "akkurat nå" og ikke tenker fullt så mye på "hva som skal komme etterpå". Altså, vi syns ofte vi har det veldig bra med kjæreste statusen, og holder på den lenger før den endres til f.eks. samboer og familie status. Jenter vil veldig ofte at det skal formaliseres og "alvorliggjøres" slik at man tydlig viser hva man mener.

På den annen side kan det også hende at han etterhvert finner ut at han virkelig har falt pladask for deg Fi, og at han ikke orker tanken på å være borte et helt år eller mer, og at han endrer planene sine. Mange har vel gjort slik tidligere, så muligheten kan vel være åpen for det her også.

Jeg tror han rett og slett bare forsøker å være forsiktig med hva han lover, slik at du ikke skal føle etterpå at han "lurte" deg eller kjørte over deg med å love ting han ikke kom til å holde.

Til det siste, klart jeg er "game" vel :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ik innl *Fiona*

Takk for seriøst svar... godt å høre en fyrs vinkling på dette!!

Jøsses... resonnementet ditt er forbausende likt mitt eget, men jeg merker jeg driver og helgarderer - jeg vil jo heller ikke gjøre noe som blir feil.

Foreløpig passer det ypperlig å ikke "formalisere" noe som helst for min del - men det er der jeg har litt problemer med hva han gjør, for jeg føler han proklamerer det veldig, han snakker med bestekameraten, faren og moren, skjuler det ikke der han jobber eller for andre involverte, han droppet hun unge studinen han surra litt med og fortalte at han hadde møtt noen (!), spiser middag med foreldrene mine og spør hva mamma synes :ler: - altså en del ting som jeg syntes skjedde skrekkelig fort; hvis han liksom skal være så uvillig til å binde seg så er han temmelig engasjert i det han driver med for øyeblikket iallfall, det skal han ha :ler:

Der ville JEG vært mye mer forsiktig; ville ikke pratet med mange om det, ville ikke droppet andre ting som strengt tatt passer bedre (jeg mener - han hadde en studine i hælene som er i samme livssituasjon som ham; det måtte jo vært perfekt??), ville ikke på en måte indikert med hele meg at jeg har noe på gang - hvis jeg var SÅ innstilt på å være fri. Det har ikke egentlig med langsiktighet eller ønske om formalisering å gjøre.

Ingen har jo uansett noen garantier; så jeg stusser alltid på en slik holdning - at man ikke i det hele tatt reflekterer over hvilken vei det kan gå. Har man bestemte planer så gjør man vel sitt for å følge dem da. Ikke bare det, men følelser lar seg vel strengt tatt ikke kontrollere. Eller gjør de det, for dere gutta?

Kanskje jeg rett og slett burde kutte ut. Det kan strengt tatt bare bli tap-tap situasjon dette - jeg vil ikke være den som holder ham hjemme fra noe han ønsker seg veldig. Og selv om jeg FINT kan leve uten å formalisere noe, så vil jeg nok ikke leve sånn over lengre tid, dvs flere år - jeg vet fort om noen er noen jeg kan matche eller ikke. Vet du at det IKKE matcher, kaster du bort tiden med å holde på, i tillegg til at du går glipp av andre ting. Jeg mener - her skal jeg underholde en som synes det er digg å ha sex med meg så lenge han gidder, og så kommer en voksen fyr, klar for å gi meg det jeg trenger, men han går rett forbi fordi jeg virker opptatt...? No no no...

Og føler du at det matcher, og den andre ikke gjør det - så er det I HVERT FALL bortkasta!

Vel vel. Tre uker er lende så tidlig i noe, så jeg skal nyte juleferien hemningsløst og bare se hvordan han oppfører seg på juleferie - dabber det av, kutter jeg det heller ut før han kommer hjem, enn å surre videre med noe. Uansett deilig å få en påminnelse om hva man kan få :sjarmor: og hvilken standard man kan legge seg på - sjekka markedsverdien liksom :ler: Den var høyere enn jeg trodde, så det blir vel litt høye forventninger fra nå av da :o

Vi får holde kontakten :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hva med å bare kalle dette for fionas tråd...skravler du like mye in RL? Du klarer jo faen meg å mase hull i hodet mitt her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ik innl *Fiona*

Så gi faen i å lese da... :roll:

Ser du på tv programmer du irriterer deg over også?

Ikke alle her er registrert skjønner du, så man kan ikke maile med dem - da bruker man forumet. Åpent for hvem som helst å snakke om noe annet... dust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mannlig gjest på 33

Morsom tråd :P

Tror det ordner seg med Fiona og elskeren jeg. Skal jeg være ærlig så kjenner jeg igjen reaksjonsmønstret også.

Guttens plan var å gjøre ferdig studiene, men i stedet faller han pladask for ei dame (og ja, det har han gjort - er ikke noe player den karen der). Etter en uke kommer "du er klar over at jeg har et barn ja ?". I en gutts hode blir det oversatt til "Du er klar over at du plutselig i en alder av 24 år må ta farsansvar ?". Så går det noen dager og han tenker mye på deg og barn opp mot studieplaner og at han egentlig har mest lyst til å være sammen med deg. Og boom, så er det helg igjen og på'n igjen. Resultatet mye det samme, fullstendig kaos i forhold til planer veid opp mot følelser og da kommer sånne teite utsagn som "er ikke klar for forhold" og "har du tenkt å rote med andre når jeg er bort" osv. Det han egentlig tenkte å si var at han har fortsatt tenkt å gjøre ferdig studiene samtidlig som han er veldig glad i deg (med barn ja), men desverre ikke vet helt hvordan han skal gjøre det i praksis. Sånne utsagn tyder på at han prøver å sondere terrenget mens hjernen jobber i 110% med å finne en løsning på hvordan få alt til å falle på plass (studier, deg og barn).

Det sies at vi menn ikke kan gjøre to ting samtidlig. Av og til er jeg også usikker på om vi kan ha to tanker i hodet samtidlig uten at det blir kaos :roll:

Lykke til Fiona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

rart..hvordan en tråd som dette plutselig bare handler om livet til fiona og hvor mye hun får seg i det siste..nå har du jo startet ny tråd også..er du så kåt på oppmerksomhet? Kan ikke du holde deg til en tråd..så slipper jeg det maset ditt hele tida..Dust..der såret du meg veldig. ahhh..the pain

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ik innl *Fiona*

Du er jo skjønn... kanskje jeg skal ombestemme meg mht alder :sjarmor:

(for øvrig visste han om sønnen min helt fra starten - det var jeg som ikke visste at han visste og klarte å bruke litt tid på å bekymre meg for om han ville tro jeg hadde holdt kjeft om det med vilje, noe jeg ikke hadde :roll: men det løste seg jo... :ler:)

Tusen takk for seriøst svar :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ik innl *Fiona*

Siste innlegg var til gjest på 33, men det går vel tydelig frem :roll:

Til småforbannet gjest, hvorfor plage seg selv med disse trådene...? Hva feiler det deg siden du faktisk leser dem? Når jeg ser tråder som kjeder meg eller som jeg ikke er interessert i så holder jeg meg bare unna - så enkelt er det. What's your problem? Det må da være omtrent 15.000 andre tråder her du kan lire av deg gørra di?

Skift kanal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...