Gå til innhold

Singel


Anders26år

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Fokuser på det som er bra' date=' og ikke stress for mye med bekreftelsen - det [b']er veldig tidlig enda!

Enig. Du vil jo få en masse oppmerksomhet og kos, så pul i vei så lenge det varer. Nyt det!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ik innl *Fiona*

Holder altså på å bli sprø av mine egne skrivefeil, jeg skal skynde meg å skrive og så går det helt i stokk. Jeg som er språkfanatiker og greier :oops:

Nei, det ble ikke snakk om noe sånt på DEN måten, men siden vi var inne på det med hvilken informasjon man deler NÅR (ifm sønnen min) så sa han at han ville jeg skulle vite at det ikke var noe vi ikke kunne snakke om osv.

Så sa han det der med at han trodde han hadde godt av å ikke haste inn i noe seriøst nå. Senere snakket vi mer om hvordan vi opplevde hverandre, da sa han det med trygghet, hvor fort og oppriktig begge to opplever ting. Vi deler også syn på mange ting, som utroskap, tillit, uavhengighet i forhold, menneskesyn osv.

Siden han har tatt kontakt idag og avtalt å møte så onsdag, så antar jeg han ikke er blitt skremt i den grad at han backer ut. Og siden vi strengt tatt har passert ONS-spørsmålet, så er det egentlig bare en ting å gjøre; ta det som det kommer.

Vet at ti dager er ekstremt fort. Og tidligere har det alltid gått forferdelig fort - møtes, blir hodestups og hopper inn i det. Egentlig lei av den metoden (og tilsvarende resultat :roll: ) så hvis han vil ta det rolig er det egentlig fantastisk. Hvis han heller ikke plutselig dropper dette er det enda mer fantastisk :-)

Er roligere nå. Forrige uke var pyton, for det føltes så riktig, og så lurte jeg om det bare var meg, eller det bare var lørdagsmodus og salighet. Så for meg at jeg møtte ham igjen og lurte på hva i all VERDEN jeg hadde rotet meg inn i nå :ler:

Så var det så digg å se hverandre igjen at vi sto som to tullinger og bare så på hverandre og holdt rundt hverandre :)

Vi får nå se da. Jeg samler bare gode stunder jeg, og lærer sikkert litt av dette også for ettertiden.

Blir visst aldri helt utlært :roll: og det man har lært flyr jo rett ut igjen når hjertet skal begynne å mene noe...

*skriver påminnjelse om at gode ting er verdt å vente på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ik innl *Fiona*

Trallallaaaa....

Fikk ny jobb igår... fikk melding om at han er "stolt av meg" :o

Det var da hyggelig. Skal ikke analysere den. Jeg skal IKKE analysere den. Men hvorfor sier han sånt? :ler:

Neida, jeg lurer ikke på så mye nå.

Måtte bare komme med enda et lyspunkt i livet akkurat nå - takket ja til drømmejobben igår... høyere lønn, laptop og mobil for hjemmearbeid, rikelig kjøregodtgjørelse, fri mat, fleksibel arbeidstid, reisevirksomhet... masse ansvar.

Ojda. Dette hører vel hjemme på et annet forum :oops:

Måtte bare formidle at det å være singel akkurat nå (med ganske stor pågang fra en veeeeeldig herlig fyr) og å være meg - er bare deilig.

Attegløyma, har du reist? *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ii *Fiona*

Neineinei, ikke ny type!!! For all del!! Ikke ny type altså! Må IKKE begynne sånn, for da får jeg rare tanker i hodet som fort kan gjenspeiles i ord og handlinger.

Skal IKKE skremme han bort.

Så sånn rent bortsett fra at han er ekstremt ivrig akurat nå og opfører seg temmelig typete, så skal han altså reise bort på torsdag og være borte i tre uker med masse gøy, så jeg regner med det vil avta tilsvarende. Derfor ingen illusjoner her i gården. Vil heller vente til han tror han ikke har vært sammen med meg et år eller to, så kan jeg kanskje nevne at vi bør ta en liten prat :ler: Han skal få kalle seg singel så lenge han orker, jeg skal ikke si et PIP :sjarmor: , jeg skal IKKE sladre når vi møter hverandrs foreldre osv, skal late som ingenting til vi begynner å få grå hår og strengt tatt bør avgjøre om vi vil gravlegges ved siden av hverandre :hoho:

Neida...

Men jobben, den er der forhåpentligvis for å bli, så tusen takk. Hyggelig at du stikker innom igjen, Mann 28 (grrr...) det er lenge siden jeg har sett deg her. Tatt juleferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neineinei, ikke ny type!!! For all del!! Ikke ny type altså! Må IKKE begynne sånn, for da får jeg rare tanker i hodet som fort kan gjenspeiles i ord og handlinger.

:hoho::hoho::hoho:

Pøh!, det er ingen fare vet du, for du kan bruke oss her inne som de "hobby psykologene" vi er, til å forklare deg hva han mener, når du i ditt tulleruske hode begynner å overtolke hva han sier og gjør :wink:

Skal IKKE skremme han bort.  

Så sånn rent bortsett fra at han er ekstremt ivrig akurat nå og opfører seg temmelig typete, så skal han altså reise bort på torsdag og være borte i tre uker med masse gøy, så jeg regner med det vil avta tilsvarende.

Hvorfor skulle det avta tilsvarende da? Etter hva jeg har lest har han jo nettopp fått en vanvittig opplevelse om hvor godt en "blow jobb" kan bli utført... og tro meg, det glemmer han ikke så lett :ler:

Derfor ingen illusjoner her i gården. Vil heller vente til han tror han ikke har vært sammen med meg et år eller to, så kan jeg kanskje nevne at vi bør ta en liten prat  :ler: Han skal få kalle seg singel så lenge han orker, jeg skal ikke si et PIP   :sjarmor: , jeg skal IKKE sladre når vi møter hverandrs foreldre osv, skal late som ingenting til vi begynner å få grå hår og strengt tatt bør avgjøre om vi vil gravlegges ved siden av hverandre  :hoho:  

Neida...

Ja da, ja da, ja, da... den versjonen har jeg hørt før... og vet du hva? Så lenge den frasen kommer fra en jente, ja så er den ikke engang verd papiret den er skrevet på :wink::ler::ler::ler:

Men jobben, den er der forhåpentligvis for å bli, så tusen takk. Hyggelig at du stikker innom igjen, Mann 28 (grrr...) det er lenge siden jeg har sett deg her. Tatt juleferie?
Lønn og goder hørtes helt fantastisk ut, som om innholdet i den er like interessant som betingelsene, skjønner jeg godt at det er drømmejobben ja. :-)

Nei, ikke juleferie på meg, men har vært litt hektisk i det siste kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du Litjmæ - jeg ville aldri sagt det til noen jeg ikke kjenner - stolthet er noe man føler når noen som står en nær gjør det bra? Man er stolt av foreldre, søsken, kjæreste, en god venninne kanskje, typen - men jeg går ikke rundt og er stolt av hvemsomhelst, det interesserer meg jo lite i grunnen hva slags prestasjoner folk har.

Det var derfor jeg stusset litt. Jeg var "stolt" over ham på lørdag, men ville aldri ha sagt det, fordi det på en måte indikerer eierskap - og har du for mange sånne glipper på kort tid er ting plutselig mer alvorlig. Det er litt tidlig... må overleve tre uker juleferie først.

Å guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud... jeg kom akkurat på at etter to helger uten søvn med masse sex skal jeg være minst tre uker uten sex :o

Skal si man blir fort bortskjemt :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men det viser vel bare at man kan ha forskjellig oppfattning om ett og samme ord :wink: Jeg hadde kanskje ikke sagt det til noen jeg overhodet ikke kjente jeg heller, men jeg legger ikke så mye i det som du beskriver tror jeg ikke... Uansett da, så har du funnet en fin fyr, vær glad for det og stolt over deg selv som er så flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen folkens!! Eg har ikkje reist nei, men det er like før, så eg er litt stressa med førebuingar for tida. Men nett no sit eg og høyrer Sondre Bratland synge Det hev ei rosa sprunge mens eg les e- post frå den potensielle på andre sida av kloden, er stappfull av julestemning og har det ganske godt. Og så er det godt å vite kor eg har den potensielle: Han vil ha meg, det er meg alt står på, og det er godt å vite når eg les angst og nevrose meldingane dine Fi :wink: Neidå, eg forstår deg veldig godt eg!! Men det er godt å vere over den fasen!!

No er det tre dagar til med jobb og så reiser eg. Og Fi: so dei andre seier, ikkje stress, berre kos deg!! Og så har eg ein teori om at dersom ein ikkje virkar så innmari interessert så vil den andre verte meir interessert. Det er ikkje til deg Fi, men til dei andre single. Eg er jo genuint ikkje interessert stort sett, men guri så mange tilbud eg får, og stort sett frå dei venninnene mine likar, og det gjer jo det heile litt vemmelig av og til... No tar eg natta, skriv nok igjen før eg reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri tenkt over at det faktisk er forskjell på gutter sånn sett' date=' tenkte det å suge var samme greia stort sett, har vært det før nemlig.[/quote']Klart det er forskjell fra gutt til gutt på hva man liker, og like stor forskjell er det på hvordan en jente utfører det. Og bra er vel det også for dere jenter, ellers hadde jo alle vært like flinke og du hadde ikke fått muligheten til å sende han til himmels slik du har gjort :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner prosessen med å lete med lys og lykte etter noe negativt her. Jeg må snart finne noe å utsette på ham så jeg får litt motvekt' date=' for hvis han fortsetter slik faller jeg pladask... [/quote']

*Setter-opp-et-falle-pladask-skilt-slik-at-Fi-ser-hvor-grensen-går-smily*

Neiiiiiiii da, ikke enda :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, man blir jo fort litt "fjortiss" i toppen når man en forelsket *ooooups-der-sa-jeg-forbudt-ordet-smily*..... når man er "litt betatt av noen" :ler:

Joda, husker det..... men julegaver skal ikke åpnes før julaften :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dirtytalk er jo viktig då!!

Eg har sagt at eg ikkje skal flytte frå Europa, så det må han no berre finne seg i. Eg er ingen amerikaner, det er no heilt sikkert!! Så det blir nok Storbritannia om det blir noko trur eg ja. Så får vi sjå då om nokon klarar å lure singeldronninga med etableringsangst :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg er tilbake! Og gud bedre så mye som har skjedd her, da spesielt med frøken FI...! Jeg har prøvd å skumlese og fått med meg det groveste (hehe, ja - tvetydigheter er gøy!).

FI: På vegne av alle hyggelige og ærlige fyrer...: Huk tak i denne fyren og la ham ikke slippe unna. Herregud...denne fyren fortjener respekt. Selvsikker er han også. Sjokkerende selvsikker. Skulle ønske jeg var i nærheten av å være sånn. (men jeg aner jo ikke hva jeg holder på med uansett...!)

Ellers: Jeg har et liv utenom forumet ja, men må ærlig innrømme at jeg har glemt meg litt. Har ligget sjuk siden lørdag og har hatt god med tid, men har glemt å gå innom her. Samtidig kan det bli nok diskusjon på meg også...! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...