Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Likar veldig godt Neil Gaiman' date=' har sjølvsagt lese sandman og slikt. Likar books of magic, preacher, lucifer, stardust...[/quote']

Har nettop pakket ned ....Samdman (alle bøkene)

Stardust, Books of Magic, (hele serien) Preacher (alt)

Lucifer ligger dessverre i Trodheim (måtte dele boet da jeg ikke lenger skulle bo i samme by som min bror)

*Khayman blir drømmende i blikket når han tenker på sine kjære serier"

Har du lest American Gods?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet

Nei, har høyrdt om dei. Les desse seriane når eg er heime hos broren, har gitt han Sandman og Lucifer som jule- og bursdagsgåver i mange år. Dei siste åra har han gitt meg LOTR Extended version til jul :wink: Vi e litt hekta på fantasy ja. Når eg les fantasy blir det gjerne Harry Potter og The Discworld. Og no kjem snart Harry Potter 6!!! :hoppe:

Sjølv har eg Preacher og Books of Magic. Og når eg selger leiligheten min og tener masse pengar skal eg kjøpe resten av Books of Magic og Stardust, og aller helst Sandman og ja :wink: Og så får vi heller vere huslause ilag, vi kan jo bu i telt, eg og teikneseriane mine :ler:

Gjest Gjesten
Skrevet

Forresten, eg har faktisk lese ei bok ja, er ikkje heilt mi greie, kan ikkje sette fingeren på det, likar betre tidlaust og endelaust eg på ein måte.

Skrevet

Gleder meg til "the Half Blood Prince" jeg også. Harry Potter bøkene har en stygg evne til å ødelegge nattesøvnen min...klarer ikke å legge dem fra meg.

Hvis du spør pent kan du få låne mine Books of Magic....

Skal du selge leiligheten din?

Hva er teltprisen for tida?

Skrevet
Dei siste åra har han gitt meg LOTR Extended version til jul

Sånne brødre må du ta vare på.

Og sånne gaver selvfølgelig :):gave:

Skrevet

Khayman fant nettopp ut at det står "Vis flere Smil" under :ler::tunge1: :veldigsur: :)

Nå skjønner jeg hvor :hakeslepp::eeeh::kjempesinna: og ikke minst :enig_animasjon: kommer fra

Jeg føler meg som en toåring som nettopp har lært seg å slå på og av lyset......ikke akkurat noen rakettforsker nei...

Skrevet

Og nå føler jeg meg som en idiot som sitter å snakker på et forum der alle sover....

Natta

Skrevet
Og nå føler jeg meg som en idiot som sitter å snakker på et forum der alle sover....

Natta

:kyss:

Skrevet

*Khayman (eller Mr. Incredible som er navnet akkurat nå) rødmer lett og kniser som en skolejente*

Noen er våken ennå....

Gjest Gjesten
Skrevet

Våken eg og altså. Vel, teltprisen er nok avhengig av kor teltet ligg trur eg, eg håpar på at mitt skal ligge nær HiO neste år... Kanskje eg ventar med å selge leilighet nokre år endå, får sjå.

Ingen lånar ut slike teikneseriar, det er jo grunnregelen!! Verken mine eller broderen sine får forlate våre heimar nei, folk må låne dei og lese dei heime hos oss.

Eg trur eg tar litt godt vare på Broren, men han er litt misfornøgd med oppmøtet mitt, så han har tatt LOTR 3 som gissel :o Eg får ikkje julegaven min før eg kjem heim... :roll: Kanskje på tide å ta eit hint ja... :ler:

Skrevet

Ingen lånar ut slike teikneseriar, det er jo grunnregelen!

Jeg låner ut til noen få utvalget, som f.eks mine søsken og enkelte gode venner som jeg vet behandler dem pent.

Prøver innimellom å oppdra venner som tror tegneserier kun er Fantomet, Donald og Sølvpilen. Men det ordner jeg oftest med bursdagsgaver som jeg synes de bør lese.

Eg trur eg tar litt godt vare på Broren, men han er litt misfornøgd med oppmøtet mitt, så han har tatt LOTR 3 som gissel :o Eg får ikkje julegaven min før eg kjem heim... :roll: Kanskje på tide å ta eit hint ja... :ler:

Jasså du besøker ikke hjemplassen så ofte som resten av familien vil? Er det noen som gjør det?

Tror egentlig ikke det er mulig....mor og far ville helst sett at jeg besøkte dem hver helg.

Gjest Gjesten
Skrevet

Mor og far er faktisk så vaksne at dei forstår at eg har mitt liv, så dei krev ingenting dei.... Om dei tykkjer det er lenge sidan sist så kjem dei hit. Lillebror derimot meinar at mykje eldre systre ikkje skal ha noko liv, så han kan ikkje forstå mitt fråver...

Skrevet
Mor og far er faktisk så vaksne at dei forstår at eg har mitt liv' date=' så dei krev ingenting dei.... Om dei tykkjer det er lenge sidan sist så kjem dei hit. Lillebror derimot meinar at mykje eldre systre ikkje skal ha noko liv, så han kan ikkje forstå mitt fråver...[/quote']

Mine foreldre skjønner det, men det betyr ikke at de behøver å like det. Men som du sier....når Muhammed ikke kan komme til fjellet, får mor og far komme til Khayman (fritt etter) De har ofte besøkt meg etter at jeg flyttet hit, men jeg mistenker at det har mer med at min søster fikk en datter ti dager før jeg flyttet, enn at jeg bor her. (søster bor også i Oslo)

Jeg husker selv da jeg var yngre (ref bror..)

Jeg så fram til nyttårsaften 2000, og den fantastiske festen det måtte bli.....helt til jeg innså at da er kom jeg til å være 27 år!!!! Da er jo livet over. Så gamle mennesker gjør jo ikke noe spennende.

Jeg har forandret mening siden den gang, og det gjør sikkert din bror også .....når han nærmer seg 30...

Skrevet

Skulle egentlig vært i seng for lenge siden, skal jo være kreativ i morgen tidlig....

Men Lestat klarte å overtale meg til (noen få) pils på byen........

Uansett...nå er det langt over leggetid for trøtte vampyrer....

Gjest *Fiona*
Skrevet

:o

FOR EN BABLING!!!

Og en ekstra applaus til Khayman som vel har nesten en side helt alene :ler:

Har hatt en kjempehelg! Ny tradisjon skapt.

Utover det er jeg veldig lite skravlete akkurat nå, da jeg er muggen pga Loverboy (uten at jeg vet hvorfor, så jeg skal la være å skrive noe om det) og har valgets kvaler om jeg skal bli hos mor og far til imorgen eller kjøre tilbake til Krsand.

Hyggeligfyr, angående forkortelser så har jeg i all hemmelighet brukt Hf en stund nå :o når jeg baksnakker deg (mer om det senere) men hygfyr var jo også temmelig... slående. Noen vil kanskje si "babe" har mer schwung over seg, men men - skjønner hva du mener!! :ler: Dessuten tenker jeg på bimbo når jeg hører ordet babe - og i min verden (selvsagt godt plantet i realiteten) så er det IKKE bimboene som stikker av med hygfyr'ene!! :evil: Hygfyrene har nemlig en standard! *overbeviser meg selv for ellers må jeg være puledame resten av livet og det begynner å bli kjedelig siden det ikke innebærer første delen av ordet i det HELE TATT*

:grine:

Gjest *Fiona*
Skrevet

Og navnet mitt - Fiona - kommer fra Fire bryllup og en gravferd - rollefiguren til Kristin Scott Thomas. Hun er SÅÅÅÅ på høyden, kontrollert og vellykket, og veldig sårbar inni, stadig in love with feil mann.

Uten sammenlikning for øvrig altså. :o

Jeg mener - dere har jo sett meg :ler: ikke mye mager-mørk-og-mystisk over det :hoho:

Skrevet

Jeg synes det blir enda merkeligere å forkorte navnet ditt ned til Fi. Det er jo en militær forkortelse for "Fiende"....

Det der med "puledame" uten pule, høres jo litt frustrerende ut da. For å se det på en litt annen måte; hvis man fjerner pule fra "puledame" så sitter man igjen med "dame". Kanskje vår gode Fiona rett og slett er en ordentlig Lady. Jepp, det kan stemme bedre, Lady Fiona. Klinger godt og det. Jeg har ingen problemer med å se for meg vår gode Fiona i en lang aftenkjole, bevege seg grasiøst over gulvet, litt arrogant og med et mystisk smil om munnen.

Gjest ii *Fiona*
Skrevet

He-he... sant, sant. Visste ikke at det var en militær forkortelse, det er bare blitt sånn. Selv om Fiona ikke akkurat er verdens lengste navn da.

Puledame minus pule er lik dame, liksom? Mulig det. Men da føler jeg virkelig temperaturen burde vært høyere... Får stadig beskjed om at "jeg tror han er usikker, at han er interessert men ikke vet hva han skal gjøre med det." fra venninner etc.

Vel vel - hvis han ikke vet hva han skal gjøre med det når jeg prøvder å få til en avtale så har han et problem, nemlig at jeg ikke gidder mer. Det får pinadø være grenser for hvor tydelig det skal være nødvendig å stave det. Hva faen skal jeg gjøre, leie et småfly med et banner bak????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...