Gjest ikke innl *Fiona* Skrevet 3. desember 2004 #181 Del Skrevet 3. desember 2004 Neineinei - sånt er ikke et kompliment, det er det dummeste jeg har hørt på denen siden av nyttår! Dete r jentetypisk manipulering og er noe dritt. Det er så lavmål å holde på sånn!! For noe :evil: grrrr... Særlig sånn fest situasjon. Det er utelukkende usikre, umodne jenter som kan finne på sånt, fysj og fysj, vær glad hun er opptatt! Her er det ingen syting nei - har det fint jeg.Og nå skal jeg på julebord!! Ha en fin helg a folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Traktorkongen Skrevet 3. desember 2004 #182 Del Skrevet 3. desember 2004 .... så er eg svak for høge menn med halvlangt hår og laidback stil, som er velutdanna, intelligente, tenkande og reflekterte, spelar eit instrument, køyrer motorsykkel og er sporty. Høres ut som meg, bortsett fra at jeg spiller 2-3 instrument, og ikke kjører motorsykkel. Har jeg misset noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 3. desember 2004 #183 Del Skrevet 3. desember 2004 Høres ut som meg, bortsett fra at jeg spiller 2-3 instrument, og ikke kjører motorsykkel. Har jeg misset noe? Noen er sånn, det holder ikke å være seg selv, man må helst kunne danse hvis man skal bli gift, og like at dama danser med andre og i tillegg må man ikke være gjerrig... har jeg hørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Traktorkongen Skrevet 3. desember 2004 #184 Del Skrevet 3. desember 2004 Intelligens, eventyrlyst, glimt i øyet, veltrente overarmer og empati. Høres ut som meg en gang til, det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Traktorkongen Skrevet 3. desember 2004 #185 Del Skrevet 3. desember 2004 Hater å danse... eller som det heter: "Dansar aldrig nykter" Men jeg liker å se på Og det er helt greit for meg om dama mi (hvis jeg hadde hatt noen) hadde danset med andre. Kan ikke heller si jeg er gjerrig akkurat.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 4. desember 2004 #186 Del Skrevet 4. desember 2004 Kor er du hen? Har ikkje sett deg eg... Kva instrument spelar du, og kor gammal er du og sånn ? Du treng ikkje danse for min del, eg dansar sjelden... (Fi: No er eg og på flørter'n!!) Du er nok på det rette forumet i alle fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 5. desember 2004 #187 Del Skrevet 5. desember 2004 Nå, folkens; Hvordan har singelhelgen vært? Noen som har endret status? Jeg har vært på julebord, jeg. (skal utelate sexen av hensyn til de som har vært mindre heldige) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 5. desember 2004 #188 Del Skrevet 5. desember 2004 Har vore med mamma heile helga eg, så ingen statusendring nei... Men kanskje etter jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 6. desember 2004 #189 Del Skrevet 6. desember 2004 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dang Skrevet 6. desember 2004 #190 Del Skrevet 6. desember 2004 To på rad her inne som har hatt seg med ukjente folk? Ingen som blir bedre kjent før de hopper til sengs lengre? Julebord..betyr det sex med første og beste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 6. desember 2004 #191 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei folkens... rapport og hjertesukk følger... Fredag - julebord. FANTASTISK! Bedriften fylte rundt tall, det var jubileum og de slo på stortromma - det var en så fantastisk kveld at jeg glemte fullstendig å drikke, tror totalen var et glass vin og en konjakk - hele kvelden... De hadde Åsleik Engmark som konferansier, og Tungtvann og Briskeby som underholdning, tre retters lekker meny og fri bar, 150 mennesker... FY FAEN for en kveld, det var helt vilt. Jeg våknet lørdag morgen med et glis, og det er der enda...Hvor jobber du hen da? Hørtes ut som et vanvittig bra julebord det der. :-) Han er så herlig. Lenge siden jeg har møtt slike fyrer' date=' for å si det sånn. Han ville ha nummeret mitt, og da vi hadde sex for n'te gang, så han meg inn i øynene og sa "Kan du love meg at dette vil skje igjen?" *sukk* [/quote'] Hva svarte du til det da? :o Les det du har skrevet her en gang til..... og enda en gang til. Gir du egentlig fyren en sjanse her????? Eller har du liksom bestemt at han er "slik og slik" og dermed så distanserer du deg fra han? Eller prøver du på en måte å gjøre han "uoppnålig" fordi du selv mener du ikke er bra nok for han? Sorry FI men jeg skjønner ikke helt dette jeg, du skriver så mye positivt om fyren at det er tydelig at du gjerne vil ha han, så hvorfor ikke gi det en sjanse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 6. desember 2004 #192 Del Skrevet 6. desember 2004 Les det du har skrevet her en gang til..... og enda en gang til. Gir du egentlig fyren en sjanse her????? Eller har du liksom bestemt at han er "slik og slik" og dermed så distanserer du deg fra han? Eller prøver du på en måte å gjøre han "uoppnålig" fordi du selv mener du ikke er bra nok for han? Sorry FI men jeg skjønner ikke helt dette jeg, du skriver så mye positivt om fyren at det er tydelig at du gjerne vil ha han, så hvorfor ikke gi det en sjanse? Enig! Jeg tenkte akkurat det samme! Jeg mener, ok at en del gutter tar en ons uten å tenke noe mer på det, men dette hørtes jo ikke helt ut som det! Så hvorfor ikke tørre å satse litt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. desember 2004 #193 Del Skrevet 6. desember 2004 jeg er fortsatt singel men gjør fremskritt men det ække no stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. desember 2004 #194 Del Skrevet 6. desember 2004 Først: Så hyggelig at du har hatt en sånn fin helg!!! :-) En som ikke er interessert har heller ingen grunn til å sende flere "blabla"-meldinger dagen derpå! Er forøvrig helt enig med mann 28 og Litjmæ. Tror at det du tenker nå er en helt normal forsvarsreaksjon når man blir brått og brutalt betatt av noen. Man blir livredd for å bli såret, og tenker det aller verste. Klassisk! Consider yourself WANTED! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 6. desember 2004 #195 Del Skrevet 6. desember 2004 To på rad her inne som har hatt seg med ukjente folk? Ingen som blir bedre kjent før de hopper til sengs lengre? Julebord..betyr det sex med første og beste? Kva veit du om kven dei kjenner? Huisvingen seier berre at ho har hatt sex og det har Fi og, men det kjem jo fram at Fi har møtt fyren før. Og Huisvingen veit vi ingenting om. Slutt å vere så innmari misunneleg og snerpete!!! Fi: :trøste: Trur han vil ha deg eg. Ellers hadde han ikkje brukt tid på å sende deg meldingar. Og slik som eg "kjenner" deg: Hadde han vore for involvert i dei meldingane så hadde du fått litt noia, har eg rett eller?? Neidå, ta det med ro, nyt følelsen og sjå kva som skjer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dang Skrevet 6. desember 2004 #196 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg tror han var ute etter et raskt knull. Sende et par meldinger etterpå det kan da vel alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 6. desember 2004 #197 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg tror han var ute etter et raskt knull. Sende et par meldinger etterpå det kan da vel alle? På seg sjølv kjenner ein andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 7. desember 2004 #198 Del Skrevet 7. desember 2004 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 7. desember 2004 #199 Del Skrevet 7. desember 2004 Føler meg fortsatt litt nypult men angsten har lagt seg litt.Du er nok for nypult enda til å kunne tenke rasjonelt du FI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 7. desember 2004 #200 Del Skrevet 7. desember 2004 Skal ikke se helt bort fra det... og det hjelper i hvert fall ikke at jeg omtrent ikke har sovet siden julebordet Sov fire fem timer da. Sov ingenting så og si mellom lørdag og søndag ny fest på søndag, sov 6 timer... og i natt klarte jeg ikke å sove, var urolig og tanker og inntrykk sloss oppi huet på meg :evil: Så jeg tror ikke jeg skal prøve å bli noe klokere på noe som helst akkurat nå... finner ikke akkurat ut av det i denne tilstanden uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå