Gå til innhold

Gift ved første blikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å lure på om Cathrine meldte seg på først og fremst for å få en bryllupsopplevelse. Virker ikke som hun er interessert hverken i Stian eller i programmet.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes mange her er litt strenge mot Cathrine. Det er vanskelig å gi forholdet en sjanse hvis hun fra første stund merker at kjemien mangler. Og jeg skjønner godt at det kan føles nærmest klaustrofobisk å bo sammen med noen i en sånn situasjon når det ikke er noen tiltrekning. Det eneste jeg tenkte på er at de burde klart å snakke sammen på et tidligere tidspunkt, men det kan jo hende at de har gjort det og at det har blitt klippet bort.

Anonymkode: 95e6c...b6a

Stian prøvde jo å samtale med henne flere ganger, men fikk som regel bare  ja, nei, bra, fint, greit, til svar. 

Jammen ikke lett å bli klok på henne. Uansett, så håper jeg det går greit med de begge nå i ettertid.

Endret av Krutthøna
skrivefeil
  • Liker 7
Skrevet

Jeg synes C og S må dele skyld. I startfasen var Stian utrolig tam og uengasjert. Han ga henne ikke et eneste kompliment på bryllupsdagen og har ellers ikke sagt eller gjort stort for å antyde at han synes hun er attraktiv. Han har inntatt en kompisrolle fra dag én, og da tipper jeg det er jævlig vanskelig å bli veldig åpen og imøtekommende fro C sin del også. Jeg tror rett og slett de har havnet i en downward spiral fra start hvor hun trenger en som viser at han er attrahert og har lyst til å utforske henne nærmere både mentalt og fysisk, mens han ikke tør ta skikkelig initiativ og vise hva han vil før han får en invitasjon. Så da er det kjørt og det ender opp med at de begge trekker seg tilbake. Hadde han gutsa litt fra start tror jeg de hadde hatt en større sjanse, for da tror jeg C hadde respondert på hans fremstøt på en annen måte enn hun har gjort. De har begge vært for feige.

• Liker 2
Skrevet

Off det var helt fælt å se dagens episode. Så fælt og kleint... Cathrine var totalt avvisende når Stian prøvde en siste gang, nei hun skulle gå tur med bikkja ... nei de to var fullstendig kræsj :P 

• Liker 7
Skrevet

Men er det ingen som synes Nikolai er litt, for pågående? Jeg hadde fått helt fnatt... det knyter seg i magen når jeg ser han for synes han er såååå klein.... men enig med den over, moren er veldig søt :)

• Liker 2
Skrevet

Får lyst til å gi Stian en klem å si "Du er en fin fyr, mange som kan være intr i deg!"

• Liker 14
Skrevet
54 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

Men er det ingen som synes Nikolai er litt, for pågående? Jeg hadde fått helt fnatt... det knyter seg i magen når jeg ser han for synes han er såååå klein.... men enig med den over, moren er veldig søt :)

Jeg får fnatt! Men jeg får fnatt av Andrea også da.. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Ingunnk skrev:

Får lyst til å gi Stian en klem å si "Du er en fin fyr, mange som kan være intr i deg!"

Enig! men damer er generelt mer glad i badass hard to get-mannfolk da... :fnise: det var jeg og til jeg møtte mannen og sa han måtte slutte med det tullet. Snille menn er gode å ha!  Cathrine går glipp av noe:dry:

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

Enig! men damer er generelt mer glad i badass hard to get-mannfolk da... :fnise: det var jeg og til jeg møtte mannen og sa han måtte slutte med det tullet. Snille menn er gode å ha!  Cathrine går glipp av noe:dry:

Jepp. Viktig å skille mellom en man bare skal ha det gøy med" og en man skal være gift med.. :-)

Virker som hun vil ha en dominant mann. Og det kan vel ikke Stian sies å være.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns Cathrine har en heslig oppførsel og jeg håper Stian skjønner at han skal være glad til at han slapp å være med denne dama. 

• Liker 10
Skrevet
9 timer siden, Ingunnk skrev:

Jeg er ikke enig. Jeg synes han ga veldig lite av seg selv, og virket litt som en mammadalt som har bodd på gutterommet litt for lenge. Jeg skjønner godt at det ikke er lett å falle for, og åpne seg for en slik type. Ikke at hun gav så mye av seg selv heller, men jeg tror hun kunne ha blomstret mer med en mann som var tryggere på seg selv, og som hadde evnet å gi henne mer bekreftelse.

Anonymkode: a2fc0...bc9

• Liker 2
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Han skuffet nok henne såpass på bryllupsdagen at det ble umulig å falle for han. Å ikke engang gi henne kompliment på selveste bryllupsdagen. Virker som en umoden fyr.

Skrevet

Lurer nå litt på hva dem som bestemmer parene legger vekt på når dem velger par.... Å åssen sp c og s kunne bli valgt sammen.... Det virker jo ikke som S har noe ved seg som C liker og da er jo løpe kjørt.. 

Skrevet

Nå kjenner jo C en i produksjonen, så kanskje derfor hun ble valgt.

Anonymkode: f7f28...301

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå kjenner jo C en i produksjonen, så kanskje derfor hun ble valgt.

Anonymkode: f7f28...301

Da burde dem vertfall vist hva hun liker ved en mann.... 

• Liker 5
Skrevet
16 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Pågående, intens, for langdryg når han snakker. Jeg hadde aldri hatt tålmodighet med en slik fyr så all respekt til Andrea. 

• Liker 2
Skrevet

Akhila og Bernhard: Jeg tror humøret hennes kan være litt som en berg- og dalbane. Hun virker også litt too much alternativ i forhold til hva jeg tror Bernhard er. Men jeg tror Akhila har gått all in og prøver og vil få forholdet til å fungere, men jeg tror ikke hun er så flink til å ta hensyn til Bernards tanker når det gjelder ulikheter. 

Cathrine og Stian: Jeg kan ikke fatte at det er mulig å være så lite inkluderende som Cathrine er. Begge meldte seg på for å prøve å finne kjærligheten, men det er umulig om en ikke prøver litt for å få det til. I gårsdagens episode prøvde Stian å få henne med på fisketur med venner, men nei, det kunne ikke Cathrine for hun måtte gå tur med hunden. Kunne ikke hunden vært med på fisketur? Har også lagt merke til at hun trekker seg unna han. Det virker som Stian har prøvd å få det til å fungere, kanskje ikke han er så god på å snakke om tanker og følelser, men jeg tror Cathrine er 100 ganger verre når det gjelder det. Hvordan i all verden skal han vite hvordan hun har det når hun bare går inn i seg selv? Synes også det var dumt for Stian å få beskjeden om at hun ikke ønsket å fortsette sånn helt ut av det blå. Han skjønte nok at ikke alt var som det burde være, men noen hint er jo lov å gi uansett. 

Andra og Nicolai: Disse to har jeg troen på. De er begge flink til å ta initiativ og viser at de setter pris på hverandre også i hverdagen. Har ikke så mye å si om de annet enn at han kanskje var litt for "på" i begynnelsen, men dette var jo noe Andrea påpekte også. 

• Liker 5
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
2 timer siden, happiest skrev:

Akhila og Bernhard: Jeg tror humøret hennes kan være litt som en berg- og dalbane. Hun virker også litt too much alternativ i forhold til hva jeg tror Bernhard er. Men jeg tror Akhila har gått all in og prøver og vil få forholdet til å fungere, men jeg tror ikke hun er så flink til å ta hensyn til Bernards tanker når det gjelder ulikheter. 

Cathrine og Stian: Jeg kan ikke fatte at det er mulig å være så lite inkluderende som Cathrine er. Begge meldte seg på for å prøve å finne kjærligheten, men det er umulig om en ikke prøver litt for å få det til. I gårsdagens episode prøvde Stian å få henne med på fisketur med venner, men nei, det kunne ikke Cathrine for hun måtte gå tur med hunden. Kunne ikke hunden vært med på fisketur? Har også lagt merke til at hun trekker seg unna han. Det virker som Stian har prøvd å få det til å fungere, kanskje ikke han er så god på å snakke om tanker og følelser, men jeg tror Cathrine er 100 ganger verre når det gjelder det. Hvordan i all verden skal han vite hvordan hun har det når hun bare går inn i seg selv? Synes også det var dumt for Stian å få beskjeden om at hun ikke ønsket å fortsette sånn helt ut av det blå. Han skjønte nok at ikke alt var som det burde være, men noen hint er jo lov å gi uansett. 

Andra og Nicolai: Disse to har jeg troen på. De er begge flink til å ta initiativ og viser at de setter pris på hverandre også i hverdagen. Har ikke så mye å si om de annet enn at han kanskje var litt for "på" i begynnelsen, men dette var jo noe Andrea påpekte også. 

Jeg synes Bernhard skal ha mye kudos for at han satt med henne og venninna hennes ut løpet den dagen de holdt på med de kortene, spesielt da ift det siste kortet! 

Kan heller ikke fatte hvorfor C meldte seg på det programmet. Melder man seg på et slikt program så bør man ikke la følelser ha så vanvittig mye å si. Man kan ikke forvente denne overveldende, altoppslukende forelskelsen i begynnelsen av forholdet når man lar andre personer velge for en. Da MÅ MAN være innstilt på å prøve å gjøre noe positivt selv også for kommunikasjonen og følelsene sin del. Virker ikke som om at hun prøvde over hodet.

A og N heier jeg på. Også håper jeg for S sin del at han finner seg en dame som er god for han om ikke så lenge! 

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
7 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Han skuffet nok henne såpass på bryllupsdagen at det ble umulig å falle for han. Å ikke engang gi henne kompliment på selveste bryllupsdagen. Virker som en umoden fyr.

Hun bør også ta sin del av ansvaret for at det ikke fungerte. I løpet av tida ekteskapet deres varte, av det vi fikk sett på TV, så var det vitterlig han som forsøkte. Så ikke noe forsøk fra hennes hold whatsoever.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...