Gå til innhold

Gift ved første blikk


Jessica Jones

Anbefalte innlegg

På Wednesday, September 21, 2016 den 21.04, Gjest Aragorn II Elessar skrev:

Ingenting er mer idiotisk en paradis hotell.

 

Har du sett på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny episode i kveld :)

Andrea og Nicolai ser ut til å trives i hverandres selskap. Tror det er en sjanse for at de kan forbli gift. Men, det vil tiden vise når hverdagen innhenter de.

Akhila og Bernhard har det sikkert gøy sammen, men tror hun er too much for han. Håper for guds skyld at han tørr å si nei. Hun er altfor klengete og på - hele tiden! Hadde blitt gal.

Cathrine og Stian synes jeg passer bra sammen, men hun virker ikke å gidde legge noe tid og energi i å prøve en gang. Stian blir naturligvis usikker og da har vi det gående. Kommer til å bli skilt - garantert.

Anonymkode: 6a9ba...21d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akhila og Bernhard har tydeligvis fått hele dagens episode. Boring!!!

Anonymkode: 6a9ba...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke bra ut for Cathrine og Stian. Hvorfor mener så mange her at de passer så godt sammen? Tenkte nesten fra første stund at det ikke var noe kjemi der, og nå er det jo blitt ganske ille, ser det ut som. Blir nesten overrasket hvis Stian fortsatt er hos henne når de fem ukene er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Scoop skrev:

Det ser ikke bra ut for Cathrine og Stian. Hvorfor mener så mange her at de passer så godt sammen? Tenkte nesten fra første stund at det ikke var noe kjemi der, og nå er det jo blitt ganske ille, ser det ut som. Blir nesten overrasket hvis Stian fortsatt er hos henne når de fem ukene er over.

Enig! Men, jeg synes kanskje at Cathrine bør gi det en sjanse. Hun har jo ikke gjort så veldig mye for å bli kjent med Stian. Det eneste hun gjør er å gjøre han usikker pga at hun oppfører seg som et dass. Stian fortjener bedre! 

Trodde at de også skulle ha samtale med presten/psykologen underveis, slik som de andre parene.

Anonymkode: 6a9ba...21d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker nesten som om produksjonen utsetter parterapien for Cathrine og Stian med vilje for å skape mest mulig underholdning. Redd det er altfor sent å redde ekteskapet deres nå. Tror også at Cathrine vil ha en mer dominant fyr, men det spørs om hun finner dette i en som samtidig skal ha de samme familieverdiene som henne. Ut ifra det vi har sett, skjønner jeg henne for så vidt godt, for hver gang hun prøver å spøke litt ser det nesten ut som at han blir usikker eller ikke vet hva han skal svare, så ender det heller opp med at han blir barnslig og i sånn "meg mot deg"-modus.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Cathrine og Stian har hatt det kjedelig fra starten av, de gjorde ingenting sammen på bryllupsreisen heller. Utrolig tamt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på Stian, for Cathrine har vært kjølig hele veien egentlig. Virker som hun aldri likte han eller noe. 

Tror Akhila og Bernard kommer til å gå fra hverandre. Om de ikke gjør det i programmet så kan ikke det vare. De snakker forskjellige språk. Han vil søke nærhet og trygget, hun vil gå i seg selv hvis de møter motstand. Hun vil ikke involvere han virker det som. Og hadde null forståelse for at han ønsker å være en støtte og trygghet for henne. 

Nicolai og.... husker ikke navnet, ser søte og forelsket ut :) de har jeg troen på! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrine virker som verdens kjipeste person. Syns synd på Stian! Hun virker så kald og kjip mot han.

Anonymkode: 60261...89d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mynona skrev:

Synes synd på Stian, for Cathrine har vært kjølig hele veien egentlig. Virker som hun aldri likte han eller noe. 

Tror Akhila og Bernard kommer til å gå fra hverandre. Om de ikke gjør det i programmet så kan ikke det vare. De snakker forskjellige språk. Han vil søke nærhet og trygget, hun vil gå i seg selv hvis de møter motstand. Hun vil ikke involvere han virker det som. Og hadde null forståelse for at han ønsker å være en støtte og trygghet for henne. 

Nicolai og.... husker ikke navnet, ser søte og forelsket ut :) de har jeg troen på! 

Nicolai og Andrea ;) 

Anonymkode: 6a9ba...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes litt synd på Stian. Cathrine har bare bestemt seg for å ikke like han virker det som. Han fremstår som en skikkelig person som er god, trygg og snill. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke sett gårsdagens episode, men jeg har fortsatt troa på Bernhard og Akhila. De er på mange måter veldig like på meg og typen, der jeg er veldig lik Bernhard og typen er veldig lik Akhila. Så enten går det vel til helvete, eller så kan det gå veldig bra om de aksepterer forskjellene. For på mange måter er de jo også veldig like.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Persephone skrev:

Jeg har enda ikke sett gårsdagens episode, men jeg har fortsatt troa på Bernhard og Akhila. De er på mange måter veldig like på meg og typen, der jeg er veldig lik Bernhard og typen er veldig lik Akhila. Så enten går det vel til helvete, eller så kan det gå veldig bra om de aksepterer forskjellene. For på mange måter er de jo også veldig like.

Hvordan er de like? Jeg synes jeg bare ser forskjeller jeg... :klo: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mynona skrev:

Hvordan er de like? Jeg synes jeg bare ser forskjeller jeg... :klo: 

Jeg ser en del likheter, uten at jeg klarer å sette fingeren på hva det er. Tror de hadde passet veldig bra sammen om hun hadde roet ned de alternative greiene litt, og vært litt mindre intens. Jeg trodde i starten at de var det eneste paret som kom til å ende opp sammen siden det virket som at de klikket med en gang, men de kræsjet litt da hverdagen innhentet dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Bernhard virker til å være litt bestemmende ovenfor Akhila, som om han mener han egentlig har mer rett i saker og ting, når de diskuterer ulike perspektiver. Synes også han virker til å kunne være litt humørsyk, som kanskje vil gjøre den i utgangspunktet sprudlende Akhila mer usikker.

 

Cathrine er ganske grusom. Virker veldig umoden, selvopptatt og opptatt av å få ting på sin måte. Klarer ikke forestille seg Stian sin situasjon og ta mer ansvar for å skape større åpenhet slik at begge får puste. Rømmer til venninner og beklager seg over situasjonen, men uten evne/vilje til å gjøre noe mer med det. Det verste for henne er at HUN føler seg kjip. Tydelig mangel på evne til å leve seg inn i Stian sin situasjon og hvordan det må føles for han å møte tausheten hennes. Der er Stian mye mer moden.

 

Andrea og Nicolai sier de har det hyggelig sammen og prater mye om forholdet fra et metaperspektiv. Tanker om at de nok kommer til å forelske seg og savne hverandre, og kanskje blir det slik og vi har jo blitt godt kjent blablabla. Litt snodig å snakke om relasjonen på denne måten, som om det var noe de observerte fra utsiden, istedenfor å være i relasjonen. Tenker at det ikke er så mye gnist eller spenning mellom de to, men at de begge er trygghetssøkende og fornøyde med å ha noen der. Lo litt når Andrea uttalte seg om feriestedet de var på "I kan helt klart sje for me me og Leo her i framtida. ....Ja, med Nicolai også da sjølsagt..heh..". :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, NuckingFutz skrev:

Synes Bernhard virker til å være litt bestemmende ovenfor Akhila, som om han mener han egentlig har mer rett i saker og ting, når de diskuterer ulike perspektiver. Synes også han virker til å kunne være litt humørsyk, som kanskje vil gjøre den i utgangspunktet sprudlende Akhila mer usikker.

 

Cathrine er ganske grusom. Virker veldig umoden, selvopptatt og opptatt av å få ting på sin måte. Klarer ikke forestille seg Stian sin situasjon og ta mer ansvar for å skape større åpenhet slik at begge får puste. Rømmer til venninner og beklager seg over situasjonen, men uten evne/vilje til å gjøre noe mer med det. Det verste for henne er at HUN føler seg kjip. Tydelig mangel på evne til å leve seg inn i Stian sin situasjon og hvordan det må føles for han å møte tausheten hennes. Der er Stian mye mer moden.

 

Andrea og Nicolai sier de har det hyggelig sammen og prater mye om forholdet fra et metaperspektiv. Tanker om at de nok kommer til å forelske seg og savne hverandre, og kanskje blir det slik og vi har jo blitt godt kjent blablabla. Litt snodig å snakke om relasjonen på denne måten, som om det var noe de observerte fra utsiden, istedenfor å være i relasjonen. Tenker at det ikke er så mye gnist eller spenning mellom de to, men at de begge er trygghetssøkende og fornøyde med å ha noen der. Lo litt når Andrea uttalte seg om feriestedet de var på "I kan helt klart sje for me me og Leo her i framtida. ....Ja, med Nicolai også da sjølsagt..heh..". :fnise:

"Æ kan heilt klar sje for mæ.". Er ikke romsdaling heller da! 

Anonymkode: 54f3e...ff3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, November 02, 2016 den 13.07, AnonymBruker skrev:

Katrine virker som verdens kjipeste person. Syns synd på Stian! Hun virker så kald og kjip mot han.

Anonymkode: 60261...89d

Synes flere her er litt strenge mot Cathrine nå. Synes hun virker som en ganske søt og snill person, men det er ikke så lett å holde maska hvis du må bo sammen med noen du bare vil ha ut av huset. Og med et tv-team på slep. Jeg hadde nok blitt bitchy selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, caskerette skrev:

Synes flere her er litt strenge mot Cathrine nå. Synes hun virker som en ganske søt og snill person, men det er ikke så lett å holde maska hvis du må bo sammen med noen du bare vil ha ut av huset. Og med et tv-team på slep. Jeg hadde nok blitt bitchy selv.

Men, hun visste jo hva hun meldte seg på. Uansett, så går det an å være litt hyggelig og blid, selv om hun ikke har følelser for gutten. 

Anonymkode: 6a9ba...21d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Æ kan heilt klar sje for mæ.". Er ikke romsdaling heller da! 

Anonymkode: 54f3e...ff3

Møre, Sør-Trøndelag, nesten det samme.

 

Vedrørende Cahtrine og Stian: Brukeren som skrev ovenfor at "det ikke er lett å holde maska hvis du må bo sammen med noen du bare vil ha ut av huset".. VEL! Det er ikke slik at Stian begår en kriminell handling av å bo under samme tak med henne, selv om det ikke er match mellom de. Voksne mennesker klarer nemlig å "holde maska" selv om ting ikke går som man håper på. Eventuelt velger voksne mennesker helst å ta tak i ting som plager de, for eksempel snakke ut med vedkommende person. Det er jo ikke slik at Cathrine blir tvunget til å holde ut med Stian. Hun kunne vært voksen og real og tatt en prat med han og sagt at hun ikke ser noe potensiale og at det er best for henne å avbryte prosjektet. Det ble jo slik i forrige sesong med han nordlendingen og hun snerpede Oslo-dama som hadde så lyst på bikkje. Han stakk fra leiligheten hennes før prosjektet var fullendt. Cathrine trenger ikke sitte og spille idiot med Stian dersom hun ikke vil.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...