Gå til innhold

Gift ved første blikk


Jessica Jones

Anbefalte innlegg

Nå synes jeg Akhila er litt sutrete. Han sier/viser at han er i tvil. Det må da være bedre for henne å vite at han ikke er 100% sikker, enn å ha for store forhåpninger. For noen funker det å "prøve" å få forholdet til å funke over lengre tid, mens andre ser gjerne tidlig at en ikke passer sammen og har ikke lyst å gi forhåpninger for så å såre partneren senere. 

Blir spennende å se om noen forblir gift. Har vel fremdeles aller mest troen på Nicolai og Andrea. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OMG!! Programmet kunne jo bare hett Akhila og Bernhard gifter seg. Er seriøst, så forbanna lei av Akhila og det sure trynet hennes.

Hva med å vise litt av de andre parene også??

Anonymkode: 6a9ba...21d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ingeniørfrue skrev:

Får fortsatt fnatt av Nicolai! Kleineste typen :P

Enig! Klein og bitte litt harry :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Krutthøna skrev:

Enig! Klein og bitte litt harry :fnise:

Ikke bare litt!! :o ringer på pekefinger og tommel er griseharry!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ingeniørfrue skrev:

Ikke bare litt!! :o ringer på pekefinger og tommel er griseharry!!

Haha....tenkte jeg skulle være snill og si "bitte litt". Men, han er jo super harry :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Krutthøna skrev:

Haha....tenkte jeg skulle være snill og si "bitte litt". Men, han er jo super harry :fnise:

Hahahaha så slemme vi er :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de velger litt eldre og mer modne deltagere neste sesong. 

Anonymkode: 39347...233

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi har ikke vært så veldig fulle sammen før" eller hørte jeg feil? :ohmy: Nicolai, min helt :fnise:

Endret av Krutthøna
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Cathrine kunne vært LITT på tilbudssiden, vært LITT raus når han sitter der og spør om de kommer til å være venner eller bekjentskap. Det er helt greit at man ikke skal finne seg i ting man ikke trives med, men det handler litt om å ha litt gangsyn. Slik som hun oppførte seg mot Stian, kunne man tro han hadde gjort noe skikkelig jævlig mot henne. 

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Selma1984 skrev:

Synes Cathrine kunne vært LITT på tilbudssiden, vært LITT raus når han sitter der og spør om de kommer til å være venner eller bekjentskap. Det er helt greit at man ikke skal finne seg i ting man ikke trives med, men det handler litt om å ha litt gangsyn. Slik som hun oppførte seg mot Stian, kunne man tro han hadde gjort noe skikkelig jævlig mot henne. 

 

Enig! Synes hun kunne gitt litt mer av seg selv generelt gjennom hele programmet. Isteden for, sitter i hvert fall jeg igjen med det inntrykket, at hun er et skikkelig dass av en kjerring :ph34r:

Anonymkode: 6a9ba...21d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Ingunnk skrev:

Er det ingen som skal nevne hun ene "eksperten" med moppen på hodet? :-D

Hippien:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, HerKommerMummi skrev:

N snakker så utrolig saaaaaaakte...

Lurer på om han snakker så sakte pga han er redd for å stamme mer? 

Anonymkode: 55688...5a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om han snakker så sakte pga han er redd for å stamme mer? 

Anonymkode: 55688...5a4

Kanskje det kan ha en sammenheng....men, skal sies at jeg kjenner folk som stammer og de snakker i helt normalt tempo.

Anonymkode: 6a9ba...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Cathrine er en skikkelig kjerring altså! 

Anonymkode: 455c1...ff5

jaja alle får som fortjent til slutt og dette gjelder Cathrine også, hun får idioten 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det kan ha en sammenheng....men, skal sies at jeg kjenner folk som stammer og de snakker i helt normalt tempo.

Anonymkode: 6a9ba...21d

Kanskje han har større problemer med det. Synes kanskje det er litt drøyt å kritisere han for å stamme. Folk kan gjerne ikke like han,men akkurat det med stammingen synes jeg det er stygt å skulle "ta" han på. Han vet jo selv at det er et problem,og han var jo til og med redd for å bli avvist på grunn av det. Ikke rart at han da eventuelt prøver å skjule det.

Anonymkode: d7bf3...0ba

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,og nå blir jeg veldig kritisk her,men det er jo veldig lett for oss å sitte og si hva folk skulle gjort i den situasjonen. Folk reagerer ulikt på det.

Jeg kan også mene at Cathrine burde prøvd mer,men kanskje det bare ble for vanskelig og for mye press ut av det. Selv om de har gått frivillig inn i det så tror jeg ikke at det er helt enkelt,og i hvert fall ikke med alle forventninger man sitter med.

Anonymkode: d7bf3...0ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...