Gå til innhold

Gift ved første blikk


Jessica Jones

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes de passet sammen i starten (til tross for store ulikheter), men nå er jeg enig med deg. Men en ting er bra, og det er at de er åpne overfor hverandre, og villige til å prøve ut nye ting! Tror de begge er veldig flotte, omsorgsfulle personer, men Akhila blir kanskje hakket for alternativ. Synes kommentaren til Bernhard i mandagens episode var drøy da, så jo ikke ut som at hun holdt på å "spise han opp" i det hele tatt..

Anonymkode: c382d...338

Når de snakket om skyllemiddel osv så virket Akhila veldig sånn at hun tvang han til å droppe det, fordi hun selv har en overbevisning. Med en sånn "men det er bare sånn jeg liker det da" på slutten for at det ikke skulle virke så tvunget. 

Jeg har ikke troen på de. Han virker ikke alternativ, og hun er veldig alternativ.

___

jeg synes Nicolai er søt, han prøver og prøver å få det til å funke, gjøre ting for hun lyse (er så dårlig på navn) og ofrer seg virkelig for dette prosjektet. Men hun virker ikke til å motta det i særlig grad. men det kan vel være som hun sier at hun har vanskelig for å ta plass og åpne seg, så da blir hun litt reservert. Han prøver kanskje litt for hard også. 

___

Cathrine og Stian virker for meg også å passe godt sammen, men de har litt dårlig kjemi. Det ser liksom ikke ut som de har noe å snakke om. Eller at de ikke har blitt noe bedre kjent. Men jeg håper de får det til. Jeg liker de best, men det kan hende det er fordi de virker mest lik meg og min omgangskrets som personer. 

Anonymkode: 28de8...032

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stian og Cathrine kan bare funke om hun åpner seg litt, den var superklein den samtalen ser hun ikke ville såre ham og så ikke kom med noe som helst...

Får litt spader av fnisingen til Akila, men klarer ikke skjønne hva han synes. Det ene øyeblikket virker hun for alternativ for ham (bare spise drikkelige ting mens kroppen detoxer mellom 4 og 12 😝) og at han er helt med på klinings.

Heier litt på Nikolai og tror kanskje mest på de. De var begge litt kjipe på ikea, men han kunne da latt henne få noe sengetøy med farger. Hvor vanskelig kan det være? 

Tror alle parene ryker, men håper som alltid at minst ett funker.  

Og btw: hvordan er det ikke mulig å høre at fru sagen har en talefeil???

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner neste å lure på om at det bare var seks stykker som meldte seg på i år. For dette er så kleint og klomsete at det er vondt å se på.

Så forrsten et sted at Ian som var med i fjor har fått seg kjæreste :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvordan noen som faktisk har sett på dette programmet kan mene at Stian og Cathrine er en perfekt match. For å si det med KG-terminologien, hun skriker jo etter en alfahann mens han er tversigjennom beta.

Anonymkode: 8baaa...9ff

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen av parene kommer til å forbli gift etter eksperimentet er ferdig, dessverre.

Akila holder jo på å spise opp Bernhard. Makan til intens kvinnemenneske. Hun skal ta på, kysse og klenge 24/7. Bernhard er rar han også, for all del. Han er hvor gammel? Har aldri tungekysset, ikke at det har så mye å si. Men, er han jomfru?

Nikolai er altfor snill. Andrea må få mer motstand. Akkurat nå har hun han rundt lillefingeren. Stå opp for deg selv mann. Du klarer ikke å behold henne om du er dumsnill.

Stian og Cathrine må begynne å kommunisere. De virker å være på hver sin kanal. Hva med å ta tak i situasjonen å snakke sammen?? Ta seg tid til å bli kjent? Tror egentlig at de passer bra sammen, om de bare tør å stole på seg selv og hverandre. Nå er det jo frykten for å gjøre noe feil som råder. 

Uansett, ok underholding for oss som ikke gidder å tenke for mye ;) 

Anonymkode: 6a9ba...21d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akila holder jo på å spise opp Bernhard. Makan til intens kvinnemenneske. Hun skal ta på, kysse og klenge 24/7. Bernhard er rar han også, for all del. Han er hvor gammel? Har aldri tungekysset, ikke at det har så mye å si. Men, er han jomfru?

Anonymkode: 6a9ba...21d

Tviler sterkt. Han var egentlig i et relativt langvarig forhold før han var med på programmet.

Anonymkode: 8bf04...1c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler sterkt. Han var egentlig i et relativt langvarig forhold før han var med på programmet.

Anonymkode: 8bf04...1c9

Egentlig?? Enten var han eller så var han vel ikke? Litt rart å melde seg på et sånt program om man kommer rett fra et langvarig forhold. Men, han om det. 

Anonymkode: 6a9ba...21d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig?? Enten var han eller så var han vel ikke? Litt rart å melde seg på et sånt program om man kommer rett fra et langvarig forhold. Men, han om det. 

Anonymkode: 6a9ba...21d

Litt dårlig formulert. Skulle vel heller skrevet "faktisk", for ja, det er jo litt rart å gå fra forhold til et så ekstremt konsept som "gift ved første blikk" når du så blir singel.

Anonymkode: 8bf04...1c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Husker vi kritiserte matcing-teamet i fjor fordi de ikke klarte å matche par på helt grunnleggende ting. Ser ut som samme feilen er gjort i år også. Tror ikke jeg gidder å følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de som har meldt seg på, ser på det som noe i samme gata som å melde seg inn på en datingside.  Hadde jeg ikke hatt samboer kunne jeg godt tenkt meg å prøvd noe lignende, hadde bare fått litt fnatt av at det skal på TV. Jeg ser ikke på det som såå drastisk.

I forhold til parene tenker jeg at matching-teamet har gjort en relativt god jobb, men at det er uhyre vanskelig å vite hvordan kjemien mellom mennesker er. I tillegg til at ting deltakerne har sagt til matcherne kanskje ikke stemmer helt med hvordan de egentlig er.

Akhila og Bernhard hadde jeg veldig troa på i starten, nå tenker jeg at Akhila blir for alternativ for han. Synes det er mye fnising og veldig mye nærkontakt, som det ikke alltid ser ut til at han setter like stor pris på alltid. 

Andrea og Nicolai er de jeg får minst mark av å se på. Har litt sansen for Andrea, og kan relatere meg til henne. Ser noen har sagt hun er så vanskelig, men jeg tolker det annerledes. Sikkert fordi jeg kan si lignende ting selv, uten å mene å være sur eller vanskelig. Nicolai er jo veeeldig søt, kan få diabetes av mindre. Og litt for opptatt av å imponere Andrea. 

Cathrine og Stian tenker jeg, som flere her, at på papriet er en god match. Synes de er veldig like på mange måter. Men i virkeligheten er de foreløpig helt håpløse. Ingen kjemi, og jeg føler førstnevnte ofte kan være litt avvisende i stemmen og blikk.

Etter 5. episode holder jeg en knapp på Andrea og Nicolai, om noen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian virker så trygg og avslappet når han prater med kamera, men med en gang de filmer han sammen med Cathrine,så blir han veldig usikker og klarer ikke og være seg selv. Veldig dumt. Har troa på disse. Han må bli tryggere på seg selv, hun må åpne seg opp.

Andrea klarer jeg nesten ikke se på.. Utrolig irriterende dame. Men som mange skriver,  Nikolai prøver for hardt..

Bernhard virker veldig alternativ for meg, synes det er rart at det ikke går bedre med dem, enn det gjør.. Den kysse kommentaren kunne han kanskje utsatt litt. Så at hun ble veldig lei seg

Anonymkode: 1f5d1...e27

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akhila, OMG!!! Bernhard kommer aldri til å holde ut med henne. Makan til intens og alternativ kvinne skal du lete lenge etter.

Anonymkode: 6a9ba...21d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg gått glipp av noe, når gikk Andrea fra å bli irritert av berøring til å bli betatt? Veldig koselig altså, men, jeg så ikke den :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor matchet disse såkalte ekspertene B og A? De har radikalt forskjellige ønsker for fremtiden! B virker som om han ønsker barn med en gang, mens hun ikke virket som hun ønsker seg barn noengang. 

Anonymkode: 39347...233

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor matchet disse såkalte ekspertene B og A? De har radikalt forskjellige ønsker for fremtiden! B virker som om han ønsker barn med en gang, mens hun ikke virket som hun ønsker seg barn noengang. 

Anonymkode: 39347...233

Dette reagerte jeg også på. Det er jo noe som er svært enkelt (og viktig) å kartlegge på forhånd, og på dette punktet bør de to som settes sammen ha sammenfallende ønsker. 

Anonymkode: 67858...d9a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor matchet disse såkalte ekspertene B og A? De har radikalt forskjellige ønsker for fremtiden! B virker som om han ønsker barn med en gang, mens hun ikke virket som hun ønsker seg barn noengang. 

Anonymkode: 39347...233

Dette tror jeg er en del av "spillet", altså det med å ikke være for ivrig og "på" liksom. Hun sier jo at hun en dag nok vil ønske seg barn, men ikke NÅ. Jeg tror hun gjør et poeng ut av tidsperspektivet for å få frem at hun ikke ønsker å få barn før de kjenner hverandre mye bedre og ting har falt på plass. Mens han nok lett kan oppfatte det som at hun kanskje aldri vil ha barn, og i hvert fall ikke før om fem år. Hele samtalen og settingen var egentlig bare klein og regissert...

Er det noen som kjenner til produksjonen av denne serien? har de kamerafolk rundt seg hele tiden? Jeg får litt følelsen av at de knapt snakker sammen utenom kamera... Om jeg var i en sånn setting, så ville jeg brukt tiden uten kamera for å bli skikkelig kjent.

Jeg tror personene kan være så perfekte for hverandre som de bare vil, men om de mangler seksuell tiltrekning til hverandre, så vil de aldri få det til å fungere. Stian og Cathrine virker til å mangle denne gnisten i forholdet sitt. Jeg tipper han blir for feminin og kanskje litt pinglete for henne. Det blir litt at han er snill og grei, men ønsker ikke å utforske sex men han, og da er ikke forholdet liv laga.

Anonymkode: 23a36...6c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ved første øyekast så ser Bernhard og Akhila ut som en perfekt match, de ser begge veldig alternative ut. Men, Berhard er jo faktisk ikke særlig alternativ, han er en mer kreativ/musikalsk og urban type. Mistenker at ekspertene har tatt litt feil akkurat der. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt igjen to episoder jeg hadde gått glipp av (mangler den siste). Jeg syntes i starten at B og A virket perfekte for hverandre, men jeg har mistet troen på dem nå. Flere her har skrevet nøyaktig det jeg har tenkt selv, nemlig at A er altfor alternativ for ham. På dette punktet bør et par være ganske like, for det kan lett bli for mye for noen som ikke har de samme verdiene.

Nikolai og Andrea trodde jeg i starten krasjet helt, men nå virker det som at det går bedre med dem. Ser ut som at hun slapper litt mer av nå, og føler seg litt trygge.

Det siste paret tror jeg ikke kommer til å forbli gift. De har jo null kjemi, og det virker ikke som at hun prøver i det hele tatt. Dere som sier de egentlig er perfekte for hverandre, på hvilken måte mener dere? Jeg ser kun kjemikrasjen mellom dem, og klarer ikke helt å se hvem de er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

B og A har jeg ikke troen på. A blir for intens for B 

N og A virker til å ha funnet tonen, tror begge er villig til å få dette til å funke. 

S og C ser så søte ut sammen men tror ikke  C kommer til å gå helt inn for att dette skal funke. 

Anonymkode: 469be...26b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...