Gå til innhold

Gift ved første blikk


Jessica Jones

Anbefalte innlegg

Jeg synes synd på både Cathrine og Stian. Jeg tror C er fryktelig flau når hun ser dette på TV. Tror egentlig hun blir sett på som et hyggelig og koselig menneske, men på TV virker hun kald, ganske frekk og nærmest håner Stian. Hun klarer ikke spille spillet lenger, og sliter med å holde maska. 

Så kan man si at voksne mennesker ditt og voksne mennesker datt, men det er et faktum at voksne mennesker er forskjellige, og voksne mennesker gjør feil, feil som ikke alltid er så lette å få øye på når man er midt oppi det. 

Og så er det selvfølgelig synd på Stian som blir dratt med i dragsuget, og nok ikke har sitt livs beste uker.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, NuckingFutz skrev:

Møre, Sør-Trøndelag, nesten det samme.

 

Vedrørende Cahtrine og Stian: Brukeren som skrev ovenfor at "det ikke er lett å holde maska hvis du må bo sammen med noen du bare vil ha ut av huset".. VEL! Det er ikke slik at Stian begår en kriminell handling av å bo under samme tak med henne, selv om det ikke er match mellom de. Voksne mennesker klarer nemlig å "holde maska" selv om ting ikke går som man håper på. Eventuelt velger voksne mennesker helst å ta tak i ting som plager de, for eksempel snakke ut med vedkommende person. Det er jo ikke slik at Cathrine blir tvunget til å holde ut med Stian. Hun kunne vært voksen og real og tatt en prat med han og sagt at hun ikke ser noe potensiale og at det er best for henne å avbryte prosjektet. Det ble jo slik i forrige sesong med han nordlendingen og hun snerpede Oslo-dama som hadde så lyst på bikkje. Han stakk fra leiligheten hennes før prosjektet var fullendt. Cathrine trenger ikke sitte og spille idiot med Stian dersom hun ikke vil.

Amen!! Helt enig :) 

Anonymkode: 6a9ba...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere at Cathrine og Stian egentlig har vært i parterapi, men at produksjonen venter med å vise det for å bevare "spenningen"? Synes det er rart at de som åpenbart sliter med forholdet/prosjektet ikke får veiledning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, super-s skrev:

Tror dere at Cathrine og Stian egentlig har vært i parterapi, men at produksjonen venter med å vise det for å bevare "spenningen"? Synes det er rart at de som åpenbart sliter med forholdet/prosjektet ikke får veiledning.

De skal nok bevare spenningen i programmet. Det er jo tydelig at vi seere skal tro at de kommer til å skille seg....men, kanskje de velger å forbli gift i siste episode. Episodene er nok godt klippet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror neppe Cathrine og Stian blir værende gift. Hvis ikke det skjer noe store greier i parterapi. Men jeg synes det er rart at de viser det på begge de andre parene. Bernhard og Akhila har vi jo sett to ganger i terapi vel?  Jeg synes jo det er en veldig interresant del av dette programmet. For da blir de tvunget til å snakke om det som for mange er vanskelig å ta opp selv. 

Cathrine og Stian hadde jo virkelig trengt det pushet for å få satt i gang en prat om forventinger og følelser. Han sa til moren sin at hun bare svarte "bra" og igenting mer når han forsøkte å spørre hvordan hun hadde det. Det er jo ikke så konstruktivt når man er i en relasjon som ikke går bra. 

Jeg synes C og S minner velig om Camilla og Het han og Stian? fra første sesong. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

^ De er i parterapi neste episode

Anonymkode: c382d...338

Veldig bra, for det trengs!

Anonymkode: 6a9ba...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir litt lei av  fnisingen til Akhila. 

Anonymkode: 5e90f...2b9

Hun virker snill og sånt, men VELDIG intens. Jeg blir helt satt ut av de øynene :P

Anonymkode: 56e80...367

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, November 03, 2016 den 23.56, NuckingFutz skrev:

Møre, Sør-Trøndelag, nesten det samme.

 

Vedrørende Cahtrine og Stian: Brukeren som skrev ovenfor at "det ikke er lett å holde maska hvis du må bo sammen med noen du bare vil ha ut av huset".. VEL! Det er ikke slik at Stian begår en kriminell handling av å bo under samme tak med henne, selv om det ikke er match mellom de. Voksne mennesker klarer nemlig å "holde maska" selv om ting ikke går som man håper på. Eventuelt velger voksne mennesker helst å ta tak i ting som plager de, for eksempel snakke ut med vedkommende person. Det er jo ikke slik at Cathrine blir tvunget til å holde ut med Stian. Hun kunne vært voksen og real og tatt en prat med han og sagt at hun ikke ser noe potensiale og at det er best for henne å avbryte prosjektet. Det ble jo slik i forrige sesong med han nordlendingen og hun snerpede Oslo-dama som hadde så lyst på bikkje. Han stakk fra leiligheten hennes før prosjektet var fullendt. Cathrine trenger ikke sitte og spille idiot med Stian dersom hun ikke vil.

Var jeg som skrev det,  og ja, er enig, synes bare ikke hun er så fæl som noen her skal ha det til.  Synes hun holder maska ganske bra. Og de viser sikkert det verste på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får skikkelig vondt av Stian. Synes Cathrine oppfører seg som et dass! Det går jo an være litt hyggelig og smile om ikke annet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok Cathrine og Stine har vært på flere parveiledninger enn vi har sett, men synes det er helt merkelig også om de har det. De klarer jo ikke å snakke sammen, det er jo ikke engang sikkert at det hadde vært behov for å være så stresset rundt hverandre eller at de ikke hadde hatt kjemi om de bare hadde slappet og ikke latt seg stresse..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stian sa han ville flytte ut, men at de kunne møtes litt etterhvert hvis Cathrine ville. Hun sa hun ikke kunne se noe "oss" i det hele tatt, og han tok det litt tungt. Litt brutalt, men hun var i det minste ærlig..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg!! Akhila ser seriøst ut som et takras. Ikke rart Bernhard trodde hun gikk i morgenkåpe. 

Anonymkode: 6a9ba...21d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Krutthøna skrev:

Mammaen til Nicolai virker utrolig hyggelig 😊

Enig. Det tenkte jeg og. Svigerdatters drøm :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Scoop skrev:

Stian sa han ville flytte ut, men at de kunne møtes litt etterhvert hvis Cathrine ville. Hun sa hun ikke kunne se noe "oss" i det hele tatt, og han tok det litt tungt. Litt brutalt, men hun var i det minste ærlig..

Han skal ha for at han prøvde. Cathrine gav det aldri en sjanse. Sånn sett burde hun kanskje ikke meldt seg på et sånt program.

Anonymkode: 6a9ba...21d

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skal ha for at han prøvde. Cathrine gav det aldri en sjanse. Sånn sett burde hun kanskje ikke meldt seg på et sånt program.

Anonymkode: 6a9ba...21d

Virker som hun nesten bestemte seg med  en gang att dette vil jeg ikke....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mange her er litt strenge mot Cathrine. Det er vanskelig å gi forholdet en sjanse hvis hun fra første stund merker at kjemien mangler. Og jeg skjønner godt at det kan føles nærmest klaustrofobisk å bo sammen med noen i en sånn situasjon når det ikke er noen tiltrekning. Det eneste jeg tenkte på er at de burde klart å snakke sammen på et tidligere tidspunkt, men det kan jo hende at de har gjort det og at det har blitt klippet bort.

Anonymkode: 95e6c...b6a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...