Gå til innhold

Gift ved første blikk


Jessica Jones

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han har større problemer med det. Synes kanskje det er litt drøyt å kritisere han for å stamme. Folk kan gjerne ikke like han,men akkurat det med stammingen synes jeg det er stygt å skulle "ta" han på. Han vet jo selv at det er et problem,og han var jo til og med redd for å bli avvist på grunn av det. Ikke rart at han da eventuelt prøver å skjule det.

Anonymkode: d7bf3...0ba

Nå var det ikke jeg som kritiserte da....😊

Anonymkode: 6a9ba...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes denne sesongen har vært litt kjedelig. 
Alle skal snakke så mye om følelsene sine. Det er ikke alltid lett å sette ord på følelser. Kan man ikke noen ganger kjenner litt på at det bare er der og gjøre ting sammen i stede for å hele tiden snakke om følelser. 
Tror jeg hadde fått fnatt selv om jeg skulle vært med i programmet og snakket om alt. 
Virker som at de gjør lite sammen, de skal vist bare snakke? Jeg tenger at opplevelser gir noe å snakke om i stede for å bare stirre på hverandre. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det ikke jeg som kritiserte da....😊

Anonymkode: 6a9ba...21d

Nei,og det forstod jeg. Skrev det bare i samme innlegg :)

Anonymkode: d7bf3...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2016 den 12.50, AnonymBruker skrev:

Kanskje det kan ha en sammenheng....men, skal sies at jeg kjenner folk som stammer og de snakker i helt normalt tempo.

Anonymkode: 6a9ba...21d

Helt OT, men mannen min stammer, og han snakker også veldig sakte, nettopp fordi det er en måte for han å kontrollere stammingen på. Jeg oppfatter i hvert fall Nicolai dithen at han snakker sakte pga stammingen.

Anonymkode: 55720...d6e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt OT, men mannen min stammer, og han snakker også veldig sakte, nettopp fordi det er en måte for han å kontrollere stammingen på. Jeg oppfatter i hvert fall Nicolai dithen at han snakker sakte pga stammingen.

Anonymkode: 55720...d6e

Samme her, eksen min stammet også. Det er veldig vanlig å utvikle teknikker for å håndtere stamming, noen ganger innebærer det å snakke saktere.

Anonymkode: 8f306...f9b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes generelt at deltakerne både i år og de andre årene har veldig høye forventninger og krav til partnerne de blir matchet med. 
Hvis man går inn noe slikt og forventet en mann med utseende som en skuespiller og personlighet som skal passe perfekt med en gang, så er de jo nødt til å bli skuffet.
Jeg sier mann, fordi de virker som om jentene stort sett er mer missfornøyd enn mennene. 
Og det virker som om de forventer full klaff og kjærlighet ved første blikk. Går man ut så høyt så er veien kort til å misslykkes.
Tror det hadde gått bedre hvis de senket skuldrene litt og åpnet litt mer opp for å bli kjent med personen, men det virker nesten som om de bestemmer seg tidlig og ofte er det utseende det går på.

I år er det motsatt for et av parene, A og B, der er det han som har de høyeste forventningene.

Andrea og Nicolai ser også ut til å slite i neste episode, men synes i grunn hun har vært litt skarp hele veien. Men de var lenge de jeg hadde mest tro på, nå ble jeg usikker,

Anonymkode: b9c63...6ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Har Gift ved første blikk blitt sendt denne uka? Jeg trodde egentlig at jeg hadde det på serieopptak, og at det skulle være i dag, men så er det visst verken eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Har Gift ved første blikk blitt sendt denne uka? Jeg trodde egentlig at jeg hadde det på serieopptak, og at det skulle være i dag, men så er det visst verken eller??

Jepp, ble sendt på tirsdag. Pleier å gå 2-3 ganger i reprise, så bare sjekk tv-guiden så får du sett det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
Akkurat nå, Krutthøna skrev:

Jepp, ble sendt på tirsdag. Pleier å gå 2-3 ganger i reprise, så bare sjekk tv-guiden så får du sett det :) 

Ok. Takk for svar. Da må jeg sjekke det ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mrs. Random Nick skrev:

Har Gift ved første blikk blitt sendt denne uka? Jeg trodde egentlig at jeg hadde det på serieopptak, og at det skulle være i dag, men så er det visst verken eller??

Du gikk ikke glipp av noe. Mammaen til Nicolai var ikke med.

Anonymkode: c0803...26c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hørte jeg banning i kjerka? :fnise:

Anonymkode: 3693f...19d

HAHAHAHA "jævlig fint sammen" foran en smilende prest :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

HAHAHAHA "jævlig fint sammen" foran en smilende prest :fnise:

Presten må jo være ganske liberal i utgangspunktet for å være med i et slikt program i 2016, tenker jeg da. ;) 

 

Men banning i kirka, ja. Huff. :haar:

Anonymkode: 899c7...c14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg gidder å se på serien neste år, eller andre år. 

 

Det ender kun opp med 1 ordentlig par etter hver sesong. Mye bortkasta tid foran TV'en.

Anonymkode: 899c7...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg gidder å se på serien neste år, eller andre år. 

 

Det ender kun opp med 1 ordentlig par etter hver sesong. Mye bortkasta tid foran TV'en.

Anonymkode: 899c7...c14

Kanskje ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var overraskende, og veldig gøy, at to av parene endte opp sammen. Ønsker dem lykke til!

Anonymkode: d13fc...3fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var overraskende, og veldig gøy, at to av parene endte opp sammen. Ønsker dem lykke til!

Anonymkode: d13fc...3fa

Enig! 😊 Gøy at det var to par som sa ja til å fortsette videre i år, særlig siden alle skilte seg i fjor. Tror Bernhard har godt av å legge vekk litt av fornuften sin og stole litt mer på følelsene sine. Han og Akhila er jo veldig søte sammen når han ikke sitter og grubler så mye! 😊

Tror også at det var lurt av Nicolai og Andrea å leie en egen leilighet i Oslo, framfor å bli boende i Nicolais leilighet. På den måten kan de jo skape et felles hjem, og forhåpentligvis er flott liv sammen!

Ønsker begge parene masse lykke til jeg også; og hvis noen av dere tilfeldigvis leser her inne, så vit at det er mange som heier på dere og ønsker dere alt godt i fremtiden! 😊 ❤️

Anonymkode: 36565...175

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott avslutning! Så fint å se Nicolai som en litt mindre intens fyr, og Andrea som litt mer avslappet. Tror og håper de kommer til å holde sammen! Akhila og Bernhard føler jeg er så fundamentalt ulike hverandre, så de får nok litt mer å jobbe med.

Morsomt å se på, jeg har aldri sett på det før og tenkt at det var verdens dølleste serie. Men denne gangen har både jeg og min mann fulgt ivrig med, og snakka masse om vårt eget forhold samtidig :) Mimra til bryllupet og første tiden sammen, hva vi gjorde feil og rett osv. Håper det blir en sesong til, særlig når det ender med at eksperimentet lykkes! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Selma1984 skrev:

Morsomt å se på, jeg har aldri sett på det før og tenkt at det var verdens dølleste serie. Men denne gangen har både jeg og min mann fulgt ivrig med, og snakka masse om vårt eget forhold samtidig :) Mimra til bryllupet og første tiden sammen, hva vi gjorde feil og rett osv. Håper det blir en sesong til, særlig når det ender med at eksperimentet lykkes! 

Ja, veldig koselig serie! Jeg og samboeren har sett alle episodene sammen i år, og han har villet se på like mye som meg, så det er koselig 😊 Og så er det jo som du sier en fin anledning til å snakke om sitt eget forhold. Begge vi synes det er veldig koselig å se at andre finner kjærligheten, men kunne nok aldri tenkt oss å blottlegge oss selv på tv på den måten. Modig gjort av alle deltakerne da! Ser de allerede søker folk til neste sesong, og nå som to par forble gift blir det nok en del søkere til den sesongen også tipper jeg! Jo flere som søker, jo større sjanse er det jo for at noen finner en match! 😊

Anonymkode: 36565...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...