Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt før julen 2016!


Mayoo

Anbefalte innlegg

På 23. desember 2016 den 18.36, Hulderen skrev:

Jeg er helt enig, å måtte melde vekten er en fantastisk motivator! Gratulerer med en fantastisk nedgang! Jeg håper du blir med på neste tråd. Det hadde vært hyggelig om det var flere som var med på vedlikehold. Min erfaring er dessverre at det er minst like vanskelig å holde vekten nede som å slanke seg.

Ja! Jeg blir fortsatt med! :) Vedlikehold er så absolutt den største utfordringen for min del. Jeg merker allerede nå i jula at det ble vanskelig å sette grensen. Selvfølgelig koser jeg meg med god samvittighet, men er samtidig litt bevisst på å ikke la det skli ut. Jeg blir fryktelig lett avhengig av kosemat og overspiser lett, så jeg prøver å nyte med måte. 

Det blir spennende å se på vekten når jeg kommer hjem. Har nok lagt på meg litt både i fet mat og vann på kroppen, men det er jo greit med utfordringer også. Hovedmålet mitt har alltid vært å ligge rundt idealvekt når sommeren kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Viljaa skrev:

Ja! Jeg blir fortsatt med! :) Vedlikehold er så absolutt den største utfordringen for min del. Jeg merker allerede nå i jula at det ble vanskelig å sette grensen. Selvfølgelig koser jeg meg med god samvittighet, men er samtidig litt bevisst på å ikke la det skli ut. Jeg blir fryktelig lett avhengig av kosemat og overspiser lett, så jeg prøver å nyte med måte. 

Det blir spennende å se på vekten når jeg kommer hjem. Har nok lagt på meg litt både i fet mat og vann på kroppen, men det er jo greit med utfordringer også. Hovedmålet mitt har alltid vært å ligge rundt idealvekt når sommeren kommer. 

Flott at du er med videre :) 

Jeg sliter med fristelser selv nå i julen, spesielt siden jeg ikke får gått på ski pga manglende snø. Som du sier, så får vi prøve å nyte med måte. Og så sees vi over nyttår :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg ramlet av tråden og opføringene, men jeg nådde altså nesten målet mitt. Startvekten var 65 kg og målet var å gå ned til 60 før jul. I skrivende stund står vekta på 61,5kg. Jeg har litt igjen, men er likevel superfornøyd :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...