Gå til innhold

Camilla Phil


monstergospel

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Asti skrev:

DET DER visstejeg ikke! Da var saken noe annet. Takk. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, FruRosa skrev:

Jeg syns dansingen hennes minner veldig om Fotballfrue sin da hun deltok i samme program.
Jeg tror de begge blir et offer for flink-pike-syndromet.
De er så redde for å gjøre feil at de ikke tør å slippe seg løs, og dansingen blir derved stiv og uten innlevelse.

 

8 timer siden, CecilieX skrev:

Jeg skal ikke skryte på meg å ha lest CP sin blogg jevnlig, men av det jeg har sett er det mange vakre bilder, mye perfeksjon. Det er interessant å påpeke forskjellen mellom inntrykket man får på bloggen og inntrykket man får når de selv ikke har regi. CBE sin deltakelse i SVD var i så måte et klassisk eksempel. 

 

Enig med dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke engasjementet rundt denne dama...hun er sikkert snill og grei og sånn som privatperson altså, men bloggmessig - så vannviiiittig kjedelig!!! Det er absolutt INGENTING som fenger!! Er innom bloggen 2 ganger i året kanskje, og tenker bare gjesp gjesp gjesp...Stilen, bildene, utseende, konseptet, skrivingen - det finnes ikke noe inspirerende der!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Valetta skrev:

Jeg skjønner virkelig ikke engasjementet rundt denne dama...hun er sikkert snill og grei og sånn som privatperson altså, men bloggmessig - så vannviiiittig kjedelig!!! Det er absolutt INGENTING som fenger!! Er innom bloggen 2 ganger i året kanskje, og tenker bare gjesp gjesp gjesp...Stilen, bildene, utseende, konseptet, skrivingen - det finnes ikke noe inspirerende der!

 

5 minutter siden, Valetta skrev:

Hvordan klarer denne dama å holde lesertallet oppe???

Fordi hun er ei snart 40 år gammel IT jente i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
10 timer siden, Valetta skrev:

Hvordan klarer denne dama å holde lesertallet oppe???

Kan ikke finne henne på blogglisten så tror ikke hun kan ha så mange lesere. Jeg sluttet å lese bloggen hennes for det eneste som hun la ut bilder av var enten en mugge med vann og agurk eller av henne med en ny type hestehale eller av en ny ullgenser hun hadde lagt sin elsk på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21. september 2016 at 14.09, FruRosa skrev:

Jeg syns dansingen hennes minner veldig om Fotballfrue sin da hun deltok i samme program.
Jeg tror de begge blir et offer for flink-pike-syndromet.
De er så redde for å gjøre feil at de ikke tør å slippe seg løs, og dansingen blir derved stiv og uten innlevelse.

Det tror jeg du har rett i. Dog når jeg ser snap fra henne så ser man jo et veldig stort behov for å vise seg frem og være midtpunkt, spesielt bak scenen fra Skal vi danse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Asti skrev:

Camilla Pihl, så flott at du deler dette - http://www.vg.no/rampelys/tv/skal-vi-danse/camilla-pihl-er-saa-takknemlig-for-at-jeg-fikk-ta-farvel-med-pappa/a/23801501/, samtidig som du deltar i et tv-program, der du kan få økt din ""PR-verdi", jfr. http://www.tv2.no/a/3164586 .    :ironi: 

Ja og ingen ringere enn Peter Peters er manageren til Tsawe og var også det når han var med i Skal vi danse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Atheena skrev:

Ja og ingen ringere enn Peter Peters er manageren til Tsawe og var også det når han var med i Skal vi danse. 

Forlovet i åtte år...

Da er det på tide med bryllup ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 22.9.2016 at 1.51, Asti skrev:

Camilla Pihl, så flott at du deler dette - http://www.vg.no/rampelys/tv/skal-vi-danse/camilla-pihl-er-saa-takknemlig-for-at-jeg-fikk-ta-farvel-med-pappa/a/23801501/, samtidig som du deltar i et tv-program, der du kan få økt din ""PR-verdi", jfr. http://www.tv2.no/a/3164586 .    :ironi: 

Det er jo noe av konseptet i slike kjendisprogram det da, at de skal dele litt om seg selv med seerne.  Man kan velge å tolke det slik at Camilla ville vise at hun strir med det samme som andre dødelige selv om "overflaten er velpolert"

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jenki skrev:

Det er jo noe av konseptet i slike kjendisprogram det da, at de skal dele litt om seg selv med seerne.  Man kan velge å tolke det slik at Camilla ville vise at hun strir med det samme som andre dødelige selv om "overflaten er velpolert"

Jeg er klar over det, men de velger selv hva de vil dele. Jeg liker ikke folk som deler fra sin "fars dødsleie" i settinger der de deltar pga PR. Andre får like det, hvis de vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Asti skrev:

Jeg er klar over det, men de velger selv hva de vil dele. Jeg liker ikke folk som deler fra sin "fars dødsleie" i settinger der de deltar pga PR. Andre får like det, hvis de vil. 

Jeg heller liker ikke slik, jeg synes det der ble veldig billig av Camilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest jesse james
38 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg heller liker ikke slik, jeg synes det der ble veldig billig av Camilla.

Handler ikke dagens skal vi danse om en "hyllest til foreldre" (eller noe sånt) da ser jeg på det som naturlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, jesse james skrev:

Handler ikke dagens skal vi danse om en "hyllest til foreldre" (eller noe sånt) da ser jeg på det som naturlig...

Fra http://www.vg.no/rampelys/tv/skal-vi-danse/camilla-pihl-er-saa-takknemlig-for-at-jeg-fikk-ta-farvel-med-pappa/a/23801501/

"Lørdag skal alle deltagerne i «Skal vi danse» svinge seg til en låt som symboliserer en minnerik periode i livet.".  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...