Gå til innhold

Camilla Phil


monstergospel

Anbefalte innlegg

Gjest Atheena
23 timer siden, Miranda16 skrev:

Vel, hun reklamerer ikke for alt som blir kastet etter henne sånn som så mange andre og så hva om hun samarbeider med flere aktører? Det er det offentlige personer som gjør, Det er bare å rette blikket mot feks USA. Hvor mange produkter har f.eks ikke Clooney frontet?  Dem hun jobber med er forholdsvis "tunge" selskap.  Synes ikke bloggen flyter over av "produktplasseringer"

I motsetning til CBE, annonserer hun sjelden for klærne hun viser på bloggen,

 

Men hun bør være åpen om det. Hun er ekstremt dårlig på å merke reklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter fremførelsen av dansen sin i kveld har hu sagt "jeg overlevde" x antall ganger både på TV og snap. Asså, trodde du du skulle dø? 

 

(Hehe ikke så mye som skal til for å irritere meg idag :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Frøken.stille skrev:

Etter fremførelsen av dansen sin i kveld har hu sagt "jeg overlevde" x antall ganger både på TV og snap. Asså, trodde du du skulle dø? 

 

(Hehe ikke så mye som skal til for å irritere meg idag :P

Og den stakkars dansepartneren som prøvde å komme med noen ord ble jo helt overkjørt stakkar. Der var det hun som skulle være i fokus.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lidis88 skrev:

Jeg tror jeg hadde henne på snap i to uker! Det ble for mye og for uinteressant for meg!

Holdt ut bare en dag jeg. Og da telte jeg over 60 (!) snapper. Men jeg var kanskje litt uheldig den dagen jeg begynte å følge henne, for det var rett før premieren på Skal vi danse og hun var visst på et photoshoot eller noe. Men det var alt jeg holdt ut :klaske:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kalenderpiken

Er det en blogger som irriterer meg så er det henne. Som noen skriver over her et sted, den trutmunnen og rufsete hår. oh my god. please stop stop stop stop! Så påtatt og fjantete. chiiiiiiiiiiiz... 

Hvor på blogglisten er hun egentlig? Har hun så mange lesere? får sikkert det nå da... dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har liksom en liten følelse av at hun kommer til å trekke seg fra Skal vi Danse etterhvert... Vet ikke hvorfor jeg tror det, men. Er vel kanskje ikke så bra for merkevaren hennes å bli utstemt og det blir hun nok snart. Har jo ligget dårlig an flere ganger nå og fremstår stiv som en tømmerstokk og usikker på seg selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james

Synst hun fremstår som sympatisk på TV, men ble overasket at hun ikke er bedre til å danse. Kanskje det er nerver..  Men hun er jo vant til å være midtpunktet i ulike jobb settinger. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns dansingen hennes minner veldig om Fotballfrue sin da hun deltok i samme program.
Jeg tror de begge blir et offer for flink-pike-syndromet.
De er så redde for å gjøre feil at de ikke tør å slippe seg løs, og dansingen blir derved stiv og uten innlevelse.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, FruRosa skrev:

Jeg syns dansingen hennes minner veldig om Fotballfrue sin da hun deltok i samme program.
Jeg tror de begge blir et offer for flink-pike-syndromet.
De er så redde for å gjøre feil at de ikke tør å slippe seg løs, og dansingen blir derved stiv og uten innlevelse.

Tror jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke skryte på meg å ha lest CP sin blogg jevnlig, men av det jeg har sett er det mange vakre bilder, mye perfeksjon. Det er interessant å påpeke forskjellen mellom inntrykket man får på bloggen og inntrykket man får når de selv ikke har regi. CBE sin deltakelse i SVD var i så måte et klassisk eksempel. 

 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, FruRosa skrev:

Jeg syns dansingen hennes minner veldig om Fotballfrue sin da hun deltok i samme program.
Jeg tror de begge blir et offer for flink-pike-syndromet.
De er så redde for å gjøre feil at de ikke tør å slippe seg løs, og dansingen blir derved stiv og uten innlevelse.

Er enig i denne analysen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra den ekstremt dårlige merkningen av reklame så har jeg faktisk sansen for dama. Hun vet i alle fall å gjøre god bedrift, og det uten og kle seg naken til enhver pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bloggleser1 skrev:

Bortsett fra den ekstremt dårlige merkningen av reklame så har jeg faktisk sansen for dama. Hun vet i alle fall å gjøre god bedrift, og det uten og kle seg naken til enhver pris. 

http://www.dagbladet.no/2014/08/20/kjendis/camilla_pihl/costume/naken/fotografering/34878317/

http://www.dagbladet.no/2014/08/28/kjendis/camilla_pihl/costume/pfu/vanessa_rudjord/34995188/

Jeg hadde en gang sansen for henne, men de siste årene har jeg mistet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...