Gå til innhold

Camilla Phil


monstergospel

Anbefalte innlegg

Noen som har henne på snap? Hun virker så ekstremt narssisist! Hele verden dreier seg rundt henne. Snapper seg selv uten skam i alle settinger. Har assistenter for å snappe seg da hun ikke kan gjøre det selv. Sitter å smiler til seg selv og ser på seg selv i speilet mens hun drar seg i håret og poserer. Hun virker nesten å være forelsket i seg selv😛

Men man blir vel kanskje slik når man nærmer seg 40 og ikke har barn.. Me me me. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lillemøy

Får et godt inntrykk av henne på bloggen, men hadde overrasket meg om ikke alle de årene som modell for seg selv i stua gjør noe med en. Alle bloggere blir nok narsisister til slutt. Og de hadde nok anlegg for det, siden de først begynner med noe så hjernedødt som denne "se på meg"-blogginga er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er utrolig pen og sympatisk, og har en upåklagelig stilsans. Men det kan bli litt høy trutmunn og hårrufse-faktor på snap av og til for min smak, haha

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har slettet henne på snap igjen fordi jeg ikke synes det var så interessant, men syns hun virker grei og sympatisk, jeg. Litt overdrevet snapping bare :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james

Synst hun er koselig jeg! Har ikke fått inntrykk av hun smiler til seg selv, men til de som ser snappen :) 

for heller ikke inntrykk av at hun er høy på seg selv.. Har henne på snap, hun pleier å se de snappene jeg legger ut, og svarer veldig hyggelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, monstergospel skrev:

Noen som har henne på snap? Hun virker så ekstremt narssisist! Hele verden dreier seg rundt henne. Snapper seg selv uten skam i alle settinger. Har assistenter for å snappe seg da hun ikke kan gjøre det selv. Sitter å smiler til seg selv og ser på seg selv i speilet mens hun drar seg i håret og poserer. Hun virker nesten å være forelsket i seg selv😛

Men man blir vel kanskje slik når man nærmer seg 40 og ikke har barn.. Me me me. 

Jeg er nærmere 40 og har ikke barn, men kan bekrefte at man ikke blir sånn. Man er ikke så forelsket i sitt eget speilbilde lenger når man når den alderen. :fnise: 

Hadde jeg hatt råd til å fikse på ting slik som hun gjør så hadde jeg kanskje vært der jeg også. For det er botox og restylane. Hun sier selv på bloggen sin at hun går til Silje Austnes på Colusseum klinikken og hun er jo en av landets beste behandlere når det gjelder akkurat det. 

Jeg likte Camilla før men har gitt opp bloggen hennes for den ble dritkjedelig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt akkurat det samme. Hun er sikkert en hyggelig dame, men er over the top på snap. 

Observerte noen andre voksne motebloggere i Oslo sentrum i dag. De stod og poserte og tok bilder av hverandre. Og det slo meg hvor sørgelig det er at det er hva disse lever av. Hvorfor all denne narsissismen?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Camilla veldig godt, men snapen hennes har tatt helt av de to siste ukene. Jeg skjønner at hun har ansatt en assistent som snapper henne, men 50 snapper fra en fotoshoot med David Andersen av bare henne er virkelig ikke interessant. 4-5 kanskje, men ikke så mange, så det blir til at jeg ikke gidder å se på de.

Syns det er smått kleint når hun og forloveden filmer seg selv når de danser eller når hun rusker seg i håret for 15. snap på rad..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man er mer egosentrisk når man ikke har barn?? Vel, det er bare å se til CBE, MTM så sier det seg selv at selvsentrerthet har ingenting med det å gjøre.

Å være egosentrisk henger etter min mening sammen med det å være toppblogger.

Jeg liker Camilla jeg. Synes hun virker seriøs og har landet ganske mange kontrakter, andre bloggere bare kan drømme om. I forhold til mange andre er ikke bloggen hennes en eneste stor annonse.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Atheena
12 minutter siden, Miranda16 skrev:

At man er mer egosentrisk når man ikke har barn?? Vel, det er bare å se til CBE, MTM så sier det seg selv at selvsentrerthet har ingenting med det å gjøre.

Å være egosentrisk henger etter min mening sammen med det å være toppblogger.

Jeg liker Camilla jeg. Synes hun virker seriøs og har landet ganske mange kontrakter, andre bloggere bare kan drømme om. I forhold til mange andre er ikke bloggen hennes en eneste stor annonse.

Å den er definitivt en stor annonse, bare vær litt mer kritisk når du leser anbefalingene så ser du det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillemøy

Hun er notorisk på å ikke merke reklame på bloggen. Der er hun virkelig en av de dårligste, burde hun egentlig fått mer pes for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke nødvendigvis man BLIR narsissist. Det er jo strengt talt et avvikende personlighetstrekk/personlighetsforstyrrelse som i høy grad har utviklet seg fra barndommen eller er medfødt.

Men at disse bloggerne blir ekstremt selvopptatte og avhengig av oppmerksomhet og tilbakemeldinger - det er det ingen tvil om!!! Altså for den vanlige jenta på gata så ER det jo helt utenkelig å skulle eksponere seg selv på denne måten. Uten at man egentlig har noe å by på en gang. Pene jenter finnes det hundretusen av, det er ikke noe spesielt ved det. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Miranda16 skrev:

At man er mer egosentrisk når man ikke har barn?? Vel, det er bare å se til CBE, MTM så sier det seg selv at selvsentrerthet har ingenting med det å gjøre.

Å være egosentrisk henger etter min mening sammen med det å være toppblogger.

Jeg liker Camilla jeg. Synes hun virker seriøs og har landet ganske mange kontrakter, andre bloggere bare kan drømme om. I forhold til mange andre er ikke bloggen hennes en eneste stor annonse.

Å, jeg vil si det er mye reklame og diverse samarbeid. Jeg har fulgt bloggen over flere år, og det har slått meg hvor mange produkter og merker hun har vært ansikt for. Når en person fronter sko (bianco), smykker (David Andersen), hudpleie (nuxe), neglelakk (essie), kaffe (Nespresso) osv osv i løpet av relativt kort tid, mister ikke personen da verdi for produsentene? Det finnes vel knapt en produktgruppe hun ikke har frontet..

Og, det irriterer meg at disse bloggerne, som har god inntekt, får alt av hud-, hårpleie og lignende gratis. (Men dette er nok bare jeg, som må betale sykt kjipe 2 000 kr hver gang jeg fikser håret, som er misunnelig... :angry:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kaffemonsteret skrev:

Å, jeg vil si det er mye reklame og diverse samarbeid. Jeg har fulgt bloggen over flere år, og det har slått meg hvor mange produkter og merker hun har vært ansikt for. Når en person fronter sko (bianco), smykker (David Andersen), hudpleie (nuxe), neglelakk (essie), kaffe (Nespresso) osv osv i løpet av relativt kort tid, mister ikke personen da verdi for produsentene? Det finnes vel knapt en produktgruppe hun ikke har frontet..

Og, det irriterer meg at disse bloggerne, som har god inntekt, får alt av hud-, hårpleie og lignende gratis. (Men dette er nok bare jeg, som må betale sykt kjipe 2 000 kr hver gang jeg fikser håret, som er misunnelig... :angry:

Vel, hun reklamerer ikke for alt som blir kastet etter henne sånn som så mange andre og så hva om hun samarbeider med flere aktører? Det er det offentlige personer som gjør, Det er bare å rette blikket mot feks USA. Hvor mange produkter har f.eks ikke Clooney frontet?  Dem hun jobber med er forholdsvis "tunge" selskap.  Synes ikke bloggen flyter over av "produktplasseringer"

I motsetning til CBE, annonserer hun sjelden for klærne hun viser på bloggen,

 

Endret av Miranda16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Miranda16 skrev:

Vel, hun reklamerer ikke for alt som blir kastet etter henne sånn som så mange andre og så hva om hun samarbeider med flere aktører? Det er det offentlige personer som gjør, Det er bare å rette blikket mot feks USA. Hvor mange produkter har f.eks ikke Clooney frontet?  Dem hun jobber med er forholdsvis "tunge" selskap.  Synes ikke bloggen flyter over av "produktplasseringer"

I motsetning til CBE, annonserer hun sjelden for klærne hun viser på bloggen,

 

Hun trenger ikke å annonsere for plaggene, for hun blir tagget i øst og vest av de butikkene som hun får klærne fra. 

Klærne hennes er stortsett fra Ganni eller Magmalou. 

Jeg følger henne på IG og det er mye cuteness overload der. Er ikke hun 40 pluss?

Har de forresten flyttet til enda mindre leilighet enn de hadde før? Det virker sånn på bildene jeg har sett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...