Gå til innhold

Camilla Phil


monstergospel

Anbefalte innlegg

Skal hun aldri slutte? Hun har laget en ansiktsmaske og en is, isen var ikke god og ansiktmasken var ikke verdt pengene. Begge fikk kritikk så nå går hun over til klær? 🤦🏻‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter saken i TV2 Hjelper deg, så skal jeg aldri kjøpe noe fra Camilla Pihl-brandet.

For en arroganse.

Endret av Sol79
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollapinnsvin103

Enig med Sol79. 

Under innslaget på TV2 hvor virkning og innhold i Camilla Pihls ansiktsmaske for Vita - vel egentlig slaktes. Der vil ikke Pihl stille til intervju men får altså samboer og Manager Peters til å svare for seg. De vil ikke stille til intervju i et underholdningsprogram. Hva? Heeey hey, Camilla, du er selv i underholdningsbransjen. Du er en blogger. Avhengig av folket. Blogg er også skapt som underholding. 

Man har kanskje litt for grandiose tanker om seg selv som influencer om man mener man er for seriøs for TV2 hjelper deg, som noen ser på som mer informativt enn enkelte blogginnlegg om krystaller. Hun stilte da villig opp på Skal Vi Danse 🤔

Endret av Bollapinnsvin103
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de undersøkte den "gullmasken" hennes på Tv2 Hjelper deg. De kom frem til at det var svært lite gull i den og ingen virkning på huden din. Så bortkastet penger mao. Skal du selge en dyr gullmaske, så er det jo greit den faktisk virker og ikke bare er noe ræl. 

Men verste var da hun nektet å snakke med Tv2. Ville ikke stille opp til intervju, tok ikke tlf da de ringte og ingen gadd å åpne da  de var på døra til lokale. Hun var kanskje ikke der, men noen kunne vel åpnet? Istedenfor for hun samboeren til å sende de en mail. Feigt.

Endret av smalls
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, JamesBlond skrev:

Av prinsipp kjøper jeg INGENTING bloggere/influencere reklamerer for. Nada. 

Jeg prøver å etterleve dette selv, men går på en Freiasmell nå og da. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, smalls skrev:

Så de undersøkte den "gullmasken" hennes på Tv2 Hjelper deg. De kom frem til at det var svært lite gull i den og ingen virkning på huden din. Så bortkastet penger mao. Skal du selge en dyr gullmaske, så er det jo greit den faktisk virker og ikke bare er noe ræl. 

Men verste var da hun nektet å snakke med Tv2. Ville ikke stille opp til intervju, tok ikke tlf da de ringte og ingen gadd å åpne da  de var på døra til lokale. Hun var kanskje ikke der, men noen kunne vel åpnet? Istedenfor for hun samboeren til å sende de en mail. Feigt.

Hvordan i helsike skal et inert edelmetall som gull kunne ha noen effekt på huden, selv i store konsentrasjoner?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Rubella skrev:

Hvordan i helsike skal et inert edelmetall som gull kunne ha noen effekt på huden, selv i store konsentrasjoner?

Gudene vet. Men ordet gull høres fancy ut for mange og blir folk frista til å kjøpe. Synd mange blir lurt 😕

Endret av smalls
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere så skjønte jeg ikke hvorfor businessen til denne dama går strålende. Men i påsken var vi sammen med en annen familie hvor fruen er en ivrig tilhenger av CP og andre bloggere. Hun kjøper ALT disse bloggerne selger. Bøkene, skjønnhetsprodukter, alt av kleskolleksjoner  eller noe hun har sett bloggerne bruker. Alt fra interiør eller skrap. For henne er CP og fotballfrue en slags venninne på nett. Da jeg viste frem artikkel innslag fra tv2-hjelper deg om CP og at FF photoshopper seg tynn på bildene, kalte hun meg tilhenger sv fake news. Selvsagt er jeg sjalu🙄

Jeg tenker at det må da finnes mange som henne. Livet hennes handler om bloggere og å kopiere livet deres. Hvordan er det mulig🤷‍♀️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Nas
54 minutter siden, smalls skrev:

Så de undersøkte den "gullmasken" hennes på Tv2 Hjelper deg. De kom frem til at det var svært lite gull i den og ingen virkning på huden din. Så bortkastet penger mao. Skal du selge en dyr gullmaske, så er det jo greit den faktisk virker og ikke bare er noe ræl. 

Men verste var da hun nektet å snakke med Tv2. Ville ikke stille opp til intervju, tok ikke tlf da de ringte og ingen gadd å åpne da  de var på døra til lokale. Hun var kanskje ikke der, men noen kunne vel åpnet? Istedenfor for hun samboeren til å sende de en mail. Feigt.

Hun kunne ikke stille opp i et intervju, da hun ikke vet stort om hudpleieserien "sin". Camilla Pihl har bare fått penger for at Vita kan bruke hennes navn på serien.

Alt for mange influencerprodukter hører med i kategorien "buyer-beware", det være seg hudpleie, smykkekolleksjoner, sko, klær, vesker eller andre ting. Det er stort sett bare snakk om å sette navnet sitt på ting som andre utvikler. Direkte uærlig blir det hele når influencer"kolleksjonen" er helt eller delvis kopi av design som andre har opphavsretten til. Det er vel og merke ikke alle som er uærlige, men det er grunn til å ta ting med en stor klype salt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollapinnsvin103
1 hour ago, Anna Nas said:

Hun kunne ikke stille opp i et intervju, da hun ikke vet stort om hudpleieserien "sin". Camilla Pihl har bare fått penger for at Vita kan bruke hennes navn på serien.

Alt for mange influencerprodukter hører med i kategorien "buyer-beware", det være seg hudpleie, smykkekolleksjoner, sko, klær, vesker eller andre ting. Det er stort sett bare snakk om å sette navnet sitt på ting som andre utvikler. Direkte uærlig blir det hele når influencer"kolleksjonen" er helt eller delvis kopi av design som andre har opphavsretten til. Det er vel og merke ikke alle som er uærlige, men det er grunn til å ta ting med en stor klype salt. 

For ikke å snakke om kolleksjon hos House of Yarn. Hvor disse tilhengerne (som ser på bloggere som en venninne på nett, ref hva bonsaijenta skriver over her) ikke forstår at det er en helt annen person enn bloggeren som står bak strikkeoppskriften 🤦🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Bollapinnsvin103 skrev:

For ikke å snakke om kolleksjon hos House of Yarn. Hvor disse tilhengerne (som ser på bloggere som en venninne på nett, ref hva bonsaijenta skriver over her) ikke forstår at det er en helt annen person enn bloggeren som står bak strikkeoppskriften 🤦🏼‍♀️

De ser seg blind på hva bloggerne selger. 

Jeg er sikker på at hvis CP hadde solgt bæsjen sin og presentert den som skjønnhetsprodukt, så hadde tilhengerne kjøpt den. 

Jeg har aldri møtt en bloggtilhenger før, så jeg fikk litt sjokk over at noen er så ihuga fan. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollapinnsvin103

Ser på insta hun nå avbildes i egen kolleksjon uten å merke som reklame, både på flere bilder og stories 😅 Var en versting på merking av reklame tidligere, ser ikke ut til å ha endret seg særlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...