Gå til innhold

Camilla Phil

monstergospel

Anbefalte innlegg

Camilla bare sletter kommentarene mine, hvor jeg spør om hennes tanker om alkoholreklame. Andre som har spurt?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Fjelldronning skrev:

Er hun født i 78, så fyller hun 40 i år :) 

Stemmer det, men så siterte du et innlegg fra 2016 da. 😊

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, MaeveZtor skrev:

Camilla bare sletter kommentarene mine, hvor jeg spør om hennes tanker om alkoholreklame. Andre som har spurt?

Hvor spurte du? 

De vet vel at de bryter loven, og ønsker ikke fokus på akkurat det tipper jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2018 den 13.18, Fjelldronning skrev:

Er hun født i 78, så fyller hun 40 i år :) 

Hmm, er hun ikke eldre? Jeg trodde hun var på alder med meg (født i 75).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning
2 timer siden, O.G. skrev:

Godt mulig. Jeg aner faktisk ikke når hun er født :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, O.G. skrev:

Nei, det er hun ikke. Og hun holder seg da også svært godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ser jævlig bra ut til å være 40, men hun har vel tilgang til de beste hudpleiebehandlingene. Om hun har satt nåler, ser det utrolig naturlig ut

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Husfrua skrev:

Nei, det er hun ikke. Og hun holder seg da også svært godt...

Jeg synes hun ser ut som hun er rundt 37-42 år. Pen, men ser ut som sin alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg synes hun ser ut som hun er rundt 37-42 år. Pen, men ser ut som sin alder.

Du sier hun kan se ut som 37. Da ser hun med andre ord ut som det og ikke 40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Miranda16 skrev:

Du sier hun kan se ut som 37. Da ser hun med andre ord ut som det og ikke 40

Ser du mye forskjell på en 37 åring og 40 åring? Er ikke det mye godt samme alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Ser du mye forskjell på en 37 åring og 40 åring? Er ikke det mye godt samme alder?

Mye som skjer i slutten av 30 årene mot 40. Uansett hun ser smashing ut 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Miranda16 skrev:

Mye som skjer i slutten av 30 årene mot 40. Uansett hun ser smashing ut 

Hun er pen ja, men hun er vel mer av typen som tørker inn, istedenfor å ese utover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Hun er pen ja, men hun er vel mer av typen som tørker inn, istedenfor å ese utover. 

I forhold til rynker, så er det en fordel å være litt rund i ansiktet. Blir litt som fillers 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vel også alkoholreklame? Eller? Peter Peters la dette ut på Instagram. Han er manager til Madcon, som har laget Black Tears. 

IMG_3276.PNG

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MaeveZtor skrev:

Dette er vel også alkoholreklame? Eller? Peter Peters la dette ut på Instagram. Han er manager til Madcon, som har laget Black Tears. 

IMG_3276.PNG

Dette er ikke bra..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 17.2.2018 den 20.46, Miranda16 skrev:

Hun ser jævlig bra ut til å være 40, men hun har vel tilgang til de beste hudpleiebehandlingene. Om hun har satt nåler, ser det utrolig naturlig ut

Bra ut til å være 40? Ser 40 åringer så ille ut da? 40 åringer i dag ser jo relativt unge ut kontra for 50 år siden. Solkrem og anti-rynke har hatt effekt :-) Synes forøvrig hun ser ut som alderen sin, hverken mer eller mindre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns utseendet hennes tilsvarer alder, og de bildene vi ser er jo de beste og mest flatterende går jeg ut fra. Jeg kjenner mange damer på rundt 40, noen av dem ser yngre ut enn henne også. Men ingen av dem bruker så mye tid på egenpleie, kos og dulling med seg selv som CP gjør.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians

Hun ser eldre ut nå enn for noen år siden, naturlig nok. Som alderen, vil jeg si. Men hun har misunnelsesverdig kropp! 
Ikke at jeg har noe med det, men skjønner ikke hvorfor de aldri gifter seg? Helt greit å være par uten å gjøre det, men hun har jo nevnt den forlovelsen i uendelige med intervjuer i så mange år nå. Hvor vanskelig kan det være? ser liksom ikke helt poenget i å være forlovet i ti år. MEN, for en blogger er det jo litt originalt!

Skjermbilde 2018-02-24 kl. 20.10.54.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2018 den 21.11, Unika skrev:

Bra ut til å være 40? Ser 40 åringer så ille ut da? 40 åringer i dag ser jo relativt unge ut kontra for 50 år siden. Solkrem og anti-rynke har hatt effekt :-) Synes forøvrig hun ser ut som alderen sin, hverken mer eller mindre. 

Ikke misforstå.man ser ikke gammel ut rundt 40, men rynker i ansiktet blir mer fremtredende, redusert kollagen noe som er helt normalt.  De tar  verken de fillers, botox og eller har tilgang på den beste hudpleien. Så har venninner med andre etnisiteter og de har fantastisk hud. Det er akkurat som de ikke eldes. CP bruker jo kun filter, men tviler på at hun hadde vært modell langt opp i 30 årene hvis huden hennes ikke var bra

Endret av Miranda16
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...