Gå til innhold

Camilla Phil


monstergospel

Anbefalte innlegg

Hun er en del av den indre kjernen, der alle reklamerer for hverandre i det skjulte og framsnakke hverandres produkter som de gode venninnene de er. Det er nok ikke så mange som leser bloggen hennes, men hennes produkter, de har hun hatt mye suksess med. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den hudpleieserien hennes som vant Costumeawards selges kun hos Vita. Den vant i konkurranse med verdenskjente gigantmerkevarer..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Den hudpleieserien hennes som vant Costumeawards selges kun hos Vita. Den vant i konkurranse med verdenskjente gigantmerkevarer..

Er det folkeavstemning? Eller jury???

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at ifølge skattelistene så tjente CP over to millioner kroner ifjor, men ifølge bloggen hennes er jo ingenting (merket) reklame... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tarese skrev:

Merkelig at ifølge skattelistene så tjente CP over to millioner kroner ifjor, men ifølge bloggen hennes er jo ingenting (merket) reklame... 

Hun har jo veldig mange flere bein å stå på, enn bare bloggen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hun har jo veldig mange flere bein å stå på, enn bare bloggen. 

Poenget er at hun ikke merker disse bena hun står på. Hun bruker smykker fra egen kolleksjon i hvert innlegg uten å merke som annonse. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vittig hvordan hun driver og smisker med folk. Legger merke til det på instagram, at hun kommenterer hos veldig mange hun garantert ikke kjenner, og som gjerne er 20 år yngre enn seg selv. Typ "<3" eller "fin". Har sett det samme med Celine Agaard. Pinlig.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engangstilfelle

Bare glem det, jeg lurer ikke på det lenger, hehe. 

Endret av engangstilfelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Elleven skrev:

Hun bombarderer snapstoryen sin med snikreklame for hudpleieserien sin! Seriøst, jeg blir gaaaaal

Anbefaler herved å slutte å følge henne i såfall😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2018 den 22.38, Jordbærogfløte skrev:

Den hudpleieserien hennes som vant Costumeawards selges kun hos Vita. Den vant i konkurranse med verdenskjente gigantmerkevarer..

Hø, hø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
10 timer siden, Elleven skrev:

Hun bombarderer snapstoryen sin med snikreklame for hudpleieserien sin! Seriøst, jeg blir gaaaaal

Jeg har sluttet å følge henne. Det ga meg ingenting, bare masse sukkersøt perfekt kliss. Masse skjult reklame og selvdigging med å rufse seg selv i håret og trekke i sponsa klær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, O.G. skrev:

Nei, da får jeg nok langtidsferie fra forumet igjen.

Hehe, da skal du få slippe :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2018 den 11.01, miaw skrev:

Vittig hvordan hun driver og smisker med folk. Legger merke til det på instagram, at hun kommenterer hos veldig mange hun garantert ikke kjenner, og som gjerne er 20 år yngre enn seg selv. Typ "<3" eller "fin". Har sett det samme med Celine Agaard. Pinlig.

Jeg tror hun snart har rundet Instagram. Ser ellers at hun har ettermerket en hel del annonser den siste tiden; kanskje markedsføringsloven er blitt cuteness overload. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, xemiliex skrev:

Jeg tror hun snart har rundet Instagram. Ser ellers at hun har ettermerket en hel del annonser den siste tiden; kanskje markedsføringsloven er blitt cuteness overload. 

Det hadde jo vært kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Camilla på instastory i helgen: "hvilken jumpsuit skal jeg ha på?" *viser frem tre forskjellige, sier hun går for den mørkeblå

-Camilla på instastory senere i helgen: "har fått så mange spørsmål fra dere om hvor den blå jumpsuiten jeg hadde på er fra. Legger ut innlegg på bloggen om det senere i dag, så head over til bloggen". 

-Camilla på Instagram i dag: tusen takk til xxx (designer) for lån av jumpsuit #advertisement

Altså, det er så jævla utspekulert. Hun lokker lesere inn på bloggen for å finne ut hvor den er fra, men sier ikke et ord om at det er reklame. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Hun er sleip og utspekulert og av en eller annen grunn klarer hun å holde seg utenfor FT sine tilsyn som hun samtidig får respekt og pepp fra "seriøse" mennesker i mote, media og annonsører.

Lite sjarmerende å være snart 40 år og ikke gidde å følge reglene😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
16 timer siden, xemiliex skrev:

Jeg tror hun snart har rundet Instagram. Ser ellers at hun har ettermerket en hel del annonser den siste tiden; kanskje markedsføringsloven er blitt cuteness overload. 

Dagens, ler så jeg griner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...