Gå til innhold

Camilla Phil


monstergospel

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Når man er awardwinning blogger og annonsemerking er så lite cuteness overload at man ikke en gang forsøker å gjøre det.

Tror man må være født med en helt egen personlighet for å være så utspekulert🙄

https://imgur.com/a/i887o

OMG, den tok kaka 😳😩

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Sirkustjukk skrev:

Når man er awardwinning blogger og annonsemerking er så lite cuteness overload at man ikke en gang forsøker å gjøre det.

Tror man må være født med en helt egen personlighet for å være så utspekulert🙄

https://imgur.com/a/i887o

Vi vet alle nu at denne kjerringa er slu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo en stor influencer selv om bloggen ikke har så mange lesere. Hun kjenner jo alle de som er «verdt» å kjenne i bransjen og de fremsnakker gledelig CP og hennes produkter. Senest i poden til Synnøve og Vanessa. Både Martin og Yousef i the Voice representeres av managementet hun driver. Så det er bare å ta en titt på hva de har på seg i beste sendetid hver fredag. Det er ikke tilfeldig!  Så jeg vil si at hun har et stort nedslagsfelt og er en stor influencer. Mye større enn CBE for eksempel. CP er også en IT-jente så hun har mye større status. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Atheena skrev:

Hun er jo en stor influencer selv om bloggen ikke har så mange lesere. Hun kjenner jo alle de som er «verdt» å kjenne i bransjen og de fremsnakker gledelig CP og hennes produkter. Senest i poden til Synnøve og Vanessa. Både Martin og Yousef i the Voice representeres av managementet hun driver. Så det er bare å ta en titt på hva de har på seg i beste sendetid hver fredag. Det er ikke tilfeldig!  Så jeg vil si at hun har et stort nedslagsfelt og er en stor influencer. Mye større enn CBE for eksempel. CP er også en IT-jente så hun har mye større status. 

Nja, hun er VIP blandt sine venner, men om hun har så himla til nedslagskraft blandt oss vanlige dødelige og de yngre jentene tror jeg ikke, til det er hun for gammel og kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, O.G. skrev:

Nja, hun er VIP blandt sine venner, men om hun har så himla til nedslagskraft blandt oss vanlige dødelige og de yngre jentene tror jeg ikke, til det er hun for gammel og kjedelig.

Jeg er ikke enig. Tror hun treffer godt. Bare se på David Andersen kolleksjonen. Den er en hit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Atheena skrev:

Jeg er ikke enig. Tror hun treffer godt. Bare se på David Andersen kolleksjonen. Den er en hit. 

Har ikke hørt om en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Er hun sammen med Martin, eller hva er greia der? (Ja, jeg henger etter)😂🙈

Nei, men Peter Peters er manageren hans og hun er medeier i Friendly. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2017 den 16.31, Atheena skrev:

Jeg er ikke enig. Tror hun treffer godt. Bare se på David Andersen kolleksjonen. Den er en hit. 

Store deler av hudpleiekolleksjonen er også utsolgt. Det samme skjedde med skokolleksjonene hun satte navnet sitt på, så hun treffer veldig godt.

Endret av Sol79
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Sol79 skrev:

Store deler av hudpleiekolleksjonen er også utsolgt. Det samme skjedde med skokolleksjonene hun satte navnet sitt på, så hun treffer veldig godt.

Ja og jeg tror spesielt smykkekolleksjonen hennes har truffet veldig godt gjennom flere år. Den ble lansert i -13 og den har blitt utvidet for hvert år. Jeg kjenner mange som har smykker fra kolleksjonen og det er unge damer som er opptatt av trender. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Sol79 skrev:

Store deler av hudpleiekolleksjonen er også utsolgt. Det samme skjedde med skokolleksjonene hun satte navnet sitt på, så hun treffer veldig godt.

Altså, hun reklamerer som en gal på snap for hudpleieserien, bruker det hele tiden uten å merke. Er den så bra? Eller er den bare populær pga it-faktor??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Veslefrikk skrev:

Samboer og forlovet ihvertfall. 

Ok.

18 minutter siden, Elleven skrev:

Altså, hun reklamerer som en gal på snap for hudpleieserien, bruker det hele tiden uten å merke. Er den så bra? Eller er den bare populær pga it-faktor??

Ei venninne av meg har prøvd den (hun har kostbar smak) syntes serien var ok, men hun var overbegeistret for L'oreals Pure Clay serie og har blitt bruker av Glow masken og pure clay black ansiktsvask. Så jeg vil prøve den serien neste gang i stedet for Phils. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har tydeligvis laget julekalender med Ellos, men merker ikke innlegget som reklame.. Det skal hun vel når det er et samarbeid??? Har også klipt håret igjen uten å merke det innlegget som sponset behandling, nekter å tro at hun har betalt for det. Dama er en vandrende reklameplakat.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
2 minutter siden, Elleven skrev:

Hun har tydeligvis laget julekalender med Ellos, men merker ikke innlegget som reklame.. Det skal hun vel når det er et samarbeid??? Har også klipt håret igjen uten å merke det innlegget som sponset behandling, nekter å tro at hun har betalt for det. Dama er en vandrende reklameplakat.

Og skal snart være gjest i Lørdagsrevyen. Flaut å gjøre suksess uten å følge regelene🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Og skal snart være gjest i Lørdagsrevyen. Flaut å gjøre suksess uten å følge regelene🙄

Skal hun???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...