Gå til innhold
Hannemor76

Hannemors Dagbok

Anbefalte innlegg

Hannemor76

Torsdag:

En stund siden sist, hva er skjedd? 

Jeg har hatt min siste time på en stund, jeg har nesten ikke vært utav huset, en egentlig har jeg hatt det utrolig fint i min lille boble. Har også bestemt meg for å begynne med en ny hobby og jeg gleder meg! Ellers fikk jeg innvilget noe jeg trodde var umulig og ting ser generelt lyst ut for fremtiden. Hadde en joggetur i går som var eksemplarisk! Om ting fortsetter slik er jeg uendelig takknemmlig. Får nyte det mens jeg har det. ❤️

:nordvesta:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hannemor76

Søndag!

Har vært mye kreativ siste tiden, jeg og barna har tegnet mye, malt og drevet med mye forskjellig forming. Elsker at de liker det like godt som jeg! Jeg merker at jeg blir glad av å være kreativ! På Fredag var vi i selskap, det var hyggelig. I går ryddet og vasket vi hele leiligheten. Så herlig når det er fint her og jeg føler nesten en slags ro når jeg gjør rent. :fnise:

Senere på kvelden hadde jeg besøk av en gammel venninne før vi møtte flere gamle venner. Veldig kjekt selv om jeg kjenner at jeg blir fort sosialt sliten. Har også hatt to helt fantastiske joggeturer ute i høstværet! Vi har også hatt et par spaserturer som er lenge siden. Er så deilig å puste inn den skarpe luften om kvelden og alt er helt stille.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hannemor76

Mandag:

Av og til blir jeg bare dårligere av å snakke med min mor. Jeg vet ikke helt hva det er, men det er noe jeg reagerer på. Og hele fremtredenen hennes virker anderledes. Jeg kjenner jeg blir irritert også, for det er faktisk hennes omsorgssvikt og det at hun holdt ting skjult i frykt for å miste meg som har gitt meg så mye av de belastningene jeg har i dag. Hvem er hun til å dømme. 

Ellers er jeg så redd for angsten min, den hindrer meg så mye i alt. Jeg skulle ønske jeg kunne melde meg ut fra alt, men det kan jeg ikke. Jeg kjenner på slike følelser hver gang ting hoper seg litt opp. Som om en dråpe over min tålegrense er nærmest verdens undergang. Kanskje jeg skulle begynt på medisiner igjen..? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hannemor76

Føler meg litt bedre allerede.  :fnise:

Jeg fikk et flimmeranfall med påfølgende kraftig angst og var nødt til å ringe noen, og hvem andre kan man ringe en sin mor. Hun hadde akkurat det samme, også mens vi snakket og var derfor hun var påfallende rar i tlf. Så med en beroligende og total ærlighet var hun som normal igjen. Hele familien er visst plaget med disse anfallene av hjerteflimmer. Så fikk jeg svar på en tlf i dag at drømmen vår virkelig går i oppfyllelse. Vi kan få oss enebolig! Så nå er jeg ekstatisk.  

:nordvesta:❤️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hannemor76

Onsdag:

Har hatt en litt tung dag i dag uten at jeg vet helt hvorfor. Våknet vel egentlig bare litt sånn. Av og til kan tilværelsen min i seg selv gi meg angst og jeg angrer sånn på de medisinene jeg gikk på for en stund tilbake. De bivirkningene sitter enda i, og nå må jeg finne selvtilliten en annen plass. Ellers tok jeg de andre medisinene i dag før henting da jeg var litt på tur i hodet og jammen meg slapp jeg helt under angsten i dag også, selv ved 3 lengre samtaler med foresatte. Håper de fortsetter å virke like godt. Så jeg er i ganske mye bedre humør nå en jeg var tidligere i dag. Ofte er det å holde seg glad/stabil en jobb, og jeg har en tilbøyelighet til å dukke under. Men jeg nekter. Uansett hva livet slenger i trynet mitt så må jeg akseptere og gjøre det beste utav  det. Leve i nuet, finne gledene. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her