Gå til innhold

Hanne; og alt det rare, fine og triste.


Gjest Hannemor76

Anbefalte innlegg

Har det fortsatt utrolig fint! Har enda ikke begynt å lese på kvinneguiden og nå tar jeg meg ikke lenger i å skrive det inn i søkefeltet. Kjenner at det var det rette for meg, og min psykiske helse har blitt mye bedre etter jeg droppet forumet. Ellers har jeg tatt litt tak i meg selv. Jobber med å føle meg fin igjen. Så jeg har hatt flere spa-dager for meg selv. Hatt masker, epilert huden og i dag vasket jeg sminkekoster. Ble overrasket over hvor mye koster jeg hadde av skikkelig kvalitet! Ellers ser jeg at jeg faktisk ikke har forandret med SÅ mye som jeg føler. Det er nok mer at jeg bare ga opp mitt eget utseendet fordi jeg følte meg så dårlig. Så nå skal jeg jobbe med å føle meg fin igjen. Men jeg skal også jobbe med selvtilliten min på andre områder, for den er visst ikke eksisterende. På hjemmefronten er det egentlig helt idyllisk, trives hjemme, og alle går skikkelig godt overens. I helgen er alle barna ute på diverse så da skal jeg og sambo ha en skikkelig kjærestehelg. 

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Har det veldig fint! Sånn skikkelig fint! Har kuttet helt ut sosiale medier, byttet kaffen med te, noe som jeg merker gir meg en generelt større ro. Blir ikke like fort oppkavet og stresset. Hadde en veldig koselig middag ute med søsteren min og familien hennes i går + et vennepar av dem, og for første gang følte jeg meg like fin som da jeg var yngre. Følte meg stolt av meg selv og det jeg driver med. Og det burde jeg være, jeg får jo faktisk til mer enn mange andre og jeg bør virkelig begynne å ta det til meg. Jeg slapp også 100% unna angsten, selv med bare en og en halv benz. Har følt meg veldig i harmoni med meg selv og omgivelsene de siste ukene. Selv ting jeg ikke ønsker å delta på har ikke gitt meg overhvelmende angst og kvalme som det pleier. Jeg har også vært mer i stallen med stedatteren min, noe jeg synes er fryktelig gøy. 

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...