Gå til innhold

Hvorfor velger flere og flere menn Asiatiske koner?


Royruwen

Anbefalte innlegg

Den 18. august 2016 at 19.38, AnonymBruker skrev:

Tror mange menn også er lei av de mange løsaktige kvinnene her i Norge som topper ons statistikken. Itillegg får mennene langt større sjangser på yngre og penere damer enn de ville fått her hjemme....kan godt forstå dem...alle ønsker det beste for sitt liv.

Anonymkode: 0156c...3b0

Har disse løsaktige kvinnene sex med hverandre? Sist jeg sjekket, var nemlig menn minst like aktive.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi det er klin umulig å møte ei norsk jente som er i nærheten av tradisjonell og jordnær og som vil etablere seg og skape et trygt hjem før de er 40 år?

Norske kvinner signaliserer at de ikke trenger menn, og at de helst vil klare seg uten, det appellerer ikke akkurat til hvordan menns biologi fungerer. De vi beskytte, føle at kvinnen trenger dem. Asiatiske kvinner er nok litt mer tradisjonelle der og har dessuten en helt annen holdning til ekteskap og familie. Norge har verdens vakreste kvinner, men mange menn gir opp og blir lei av å vente på at de skal bli ferdig med selvrealisering og reising, og promiskuiteten er heller ikke særlig tiltrekkende. 

Anonymkode: 65949...bec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, absinthia skrev:

Har disse løsaktige kvinnene sex med hverandre? Sist jeg sjekket, var nemlig menn minst like aktive.

Det er jo de samme "playerene" som går igjen da ser du. De mennene jeg kjenner har svært sjelden tilfeldig sex.

Anonymkode: 65949...bec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo de samme "playerene" som går igjen da ser du. De mennene jeg kjenner har svært sjelden tilfeldig sex.

Anonymkode: 65949...bec

....og det tror du er fordi de har " høy moral" og sparer seg til et eventuelt giftemål ?

- eller er det fordi de rett og slett ikke får napp? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 19.8.2016 at 23.18, absinthia skrev:

....og det tror du er fordi de har " høy moral" og sparer seg til et eventuelt giftemål ?

- eller er det fordi de rett og slett ikke får napp? 

Det er vell strengt tatt ikke relevant for poenget hans om at mange synes løsaktighet er lite attraktivt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kombinasjon av

hypergami - Damer vi ha menn som er bedre enn seg selv. Nå har damer begynt å få høy utdanning så antall menn som er høyere opp er lavere

Feminismen - Damer har begynt å tro at å være feminin og oppføre seg som damer ikke er like bra som å være menn. Så damer har blitt mer maskuline og mindre attraktive. De asiatiske damene derimot er feminine

Anonymkode: 498fe...326

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎19‎.‎08‎.‎2016 at 23.09, AnonymBruker skrev:

Fordi det er klin umulig å møte ei norsk jente som er i nærheten av tradisjonell og jordnær og som vil etablere seg og skape et trygt hjem før de er 40 år?

Norske kvinner signaliserer at de ikke trenger menn, og at de helst vil klare seg uten, det appellerer ikke akkurat til hvordan menns biologi fungerer. De vi beskytte, føle at kvinnen trenger dem. Asiatiske kvinner er nok litt mer tradisjonelle der og har dessuten en helt annen holdning til ekteskap og familie. Norge har verdens vakreste kvinner, men mange menn gir opp og blir lei av å vente på at de skal bli ferdig med selvrealisering og reising, og promiskuiteten er heller ikke særlig tiltrekkende. 

Anonymkode: 65949...bec

Norske kvinner innser stadig bedre hvor mye de taper på å drasse på en mann som dessuten utgjør en svært stor risiko mhp seksuelle overgrep. Norske menn vil finne seg en kvinne som de kan behandle/ mishandle som de lyster. Da sier det seg selv at norske menn og kvinner går dårlig sammen. Norske menn reiser derfor utenlands for å finne kvinner som lar seg utnytte og mishandle i håp om en materielt bedre tilværelse i et nytt land.

Anonymkode: 17f1a...2df

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Den 24. august 2016 at 21.47, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner innser stadig bedre hvor mye de taper på å drasse på en mann som dessuten utgjør en svært stor risiko mhp seksuelle overgrep. Norske menn vil finne seg en kvinne som de kan behandle/ mishandle som de lyster. Da sier det seg selv at norske menn og kvinner går dårlig sammen. Norske menn reiser derfor utenlands for å finne kvinner som lar seg utnytte og mishandle i håp om en materielt bedre tilværelse i et nytt land.

Anonymkode: 17f1a...2df

 Drasse på en mann som er risiko mhp seksuelle overgreo osv...som han lyster - for et fryktelig mannsyn du har.

Okey, nå skal jeg generalisere den norske kvinnen:

egoistisk - selvrealisering, selvopptatt, egen karriere viktigst, mannen skal hjelpe med stort og smått ig alltid være tilgjengelig- som dame med yrkeskarriere må jo ha alt i privatlivet tilrettelagt, hvis mannen ikke forstår mine behov (kvinnen forstår ofte ikke seg selv en gang) så er det han som er problemet, når jeg vil ha kos skal det koses - når mannen vil ha kos får han vente, mannen skal være selvstendig - sterk- nevenyttig- mandig- forståelsesfull- myk- osv.

nei ta dere sammen damer - normale menn er ikke seksuelle overgripere - hvis det er slik dere oppfatter mannen så gå i sølibat og ikke utnytt sårbare menn på ONS. I tillegg klar dere uten barn, ikke knull en mann bare for å få barn og stikke av. 

 

 

Anonymkode: eb696...4fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17. august 2016 at 12.25, Royruwen skrev:

Hva kan årsaken være til at flere og flere norske menn finner seg koner I Østen, samtidig som vestlige middelaldrende kvinner kjøper seg menn I fattige land?

Noen som har noen fornuftige svar?

Mvh Roy

De heter gjerne Roy og de kom alltid til kort på alle plan. De likte seg kun hjemme. 

Anonymkode: 27c6e...e89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de ønsker et sexy leketøy som er halvparten av deres egen alder. Fordi de vil ha en som alltid tilpasser seg dem, og ikke omvendt. 

Anonymkode: 47cbc...d26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Baremenneske
På 17.8.2016 den 15.32, AnonymBruker skrev:

En jeg har snakket med som var å traff noen i Asia forklarte det med at norske kvinner var så opptatt av karriere. Men han ville heller ikke ha en kone som bad han om penger. Så han ville ha en kvinne som ikke brydde seg om å tjene penger og karrieren sin, samtidig som har ikke var interresert i å forsørge henne. Så ja... Han fant en kone som var villig til å jobbe deltid i ufaglært arbeid samtidig som hun tok vare på alt i hjemmet. 

En gjennganger som går igjen i forklaringene til de som bevisst går inn for å finne en asiatisk kone er at norske kvinner er for vanskelige. Men hva er mest sansynlig? At 50% av den norske befolkningen er for vanskelige eller at den mannen som sier det er for vanskelig?

Anonymkode: 33fda...d63

Dette har faktisk jeg hørt også...Pluss at en jeg kjenner fant seg ei etter flere års mislykket leting...  Han har normal lønn, ser vanlig kjekk ut...men så fort han trodde noen norske var interessert så gikk det ikke lenge før det dreide seg mest om yrke status og penger...Hvordan hus..og hvordan bil.. hvordan jobb..og hvor mange dyre reiser m.m...  Så fikk han kontakt med asiatiske.. Og en del av de var mye mer høflig pluss mer villig til å kunne samarbeide litt om ulike ting🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Baremenneske
På 23.9.2016 den 11.32, AnonymBruker skrev:

 Drasse på en mann som er risiko mhp seksuelle overgreo osv...som han lyster - for et fryktelig mannsyn du har.

Okey, nå skal jeg generalisere den norske kvinnen:

egoistisk - selvrealisering, selvopptatt, egen karriere viktigst, mannen skal hjelpe med stort og smått ig alltid være tilgjengelig- som dame med yrkeskarriere må jo ha alt i privatlivet tilrettelagt, hvis mannen ikke forstår mine behov (kvinnen forstår ofte ikke seg selv en gang) så er det han som er problemet, når jeg vil ha kos skal det koses - når mannen vil ha kos får han vente, mannen skal være selvstendig - sterk- nevenyttig- mandig- forståelsesfull- myk- osv.

nei ta dere sammen damer - normale menn er ikke seksuelle overgripere - hvis det er slik dere oppfatter mannen så gå i sølibat og ikke utnytt sårbare menn på ONS. I tillegg klar dere uten barn, ikke knull en mann bare for å få barn og stikke av. 

 

 

Anonymkode: eb696...4fd

Har inntrykk av at det noen ganger kan være slik ja... Og mer "fare" for det enn at flest norske menn kun går rundt og misbruker og voldtar- noe av det største tullet jeg har hørt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2016 den 12.31, AnonymBruker skrev:

Fordi gjennomsnittshøyden på kvinner i Norge er for høyt, 

Da er det bare å dra til Nederland for oss norske damer om vi er for høye :sukk:

Anonymkode: 14c9b...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner disse mannfolka godt. Mange asiatiske kvinner er flotte damer å se på. 

Anonymkode: 1c2d8...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Baremenneske skrev:

Har inntrykk av at det noen ganger kan være slik ja... Og mer "fare" for det enn at flest norske menn kun går rundt og misbruker og voldtar- noe av det største tullet jeg har hørt! 

Er mer enn vi aner. Det er mange stabile kvinner og gode forhold - men det er mange kvinner som rett og slett er ødelagt mhp en eller flere av punktene ovenfor.

Selv har jeg erfart deler av det, selv om jeg ikke ble gift og fikk barn. Det er en grunn til jeg lever i sølibat og ikke hunter. Er svært skeptisk. Kanskje Asiatisk kone i fremtiden er en god ide :)

ps. Noen norske kvinner baksnakker norske menn som får utenlandsk kone, for å føle seg bedre og ikke se deres egne feil. Er ikke slik at menn med utenlandsk kone er tapere - faktisk kan noen av de ha synet kortene hos dagens norske kvinne. Må jo føles ille å sitte her på berget med prinsessefakter, uten mann... Samtidig som menn velger kvinner som i utgangdpunktet sldri vil få høy lønn osv, men er valgt for den personen de er, og ikke hva de eier eller har.

Anonymkode: eb696...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...