Gå til innhold

Hvorfor velger flere og flere menn Asiatiske koner?


Royruwen

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, absinthia skrev:

Mener du at norske fedre ikke sender ungene i barnehage? De fleste menn jeg kjenner,mer sjeleglad for at kona tjener penger, ellers måtte de ha klart seg med mindre.

Det er mange menn som gladelig lever på litt mindre og setter familien I fokus. Deltid er ett godt alternativ mens barna er små.

Men der kom det igjen,  ditt fokus...mer penger, mer å leve av...og I andre rekke kommer?

Det begynner å bli litt vel mange "tårnfrider" og det er bare én av grunnene til flere giftermål mellom norske menn og kvinner fra asia/Østen.  Norske kvinner er ikke stolte koner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Royruwen skrev:

Det er mange menn som gladelig lever på litt mindre og setter familien I fokus. Deltid er ett godt alternativ mens barna er små.

Men der kom det igjen,  ditt fokus...mer penger, mer å leve av...og I andre rekke kommer?

Det begynner å bli litt vel mange "tårnfrider" og det er bare én av grunnene til flere giftermål mellom norske menn og kvinner fra asia/Østen.  Norske kvinner er ikke stolte koner 

Damene jeg kjenner fra Thailand og Fillipinene jobber på fiskebruk, på kantine, jobber med renhold driver restaurant, gatekjøkken, cateringfirma og alle har / har hatt barna i barnehage.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, absinthia skrev:

Mener du at norske fedre ikke sender ungene i barnehage? De fleste menn jeg kjenner,mer sjeleglad for at kona tjener penger, ellers måtte de ha klart seg med mindre.

Dessuten har jeg ikke telling på hvor mange tilbud jeg har fra norske kvinner som er I forhold og som kjeder seg. De vil ha en mann.....og det sier de etter at har brukt pisk på gubben og formet vekk maskulinitet og fått han liten, feminin og tafatt. 

Da passer jeg på å skrive en del meldinger med disse kvinnene, som bekrefter våre møter og jeg får sklidd inn litt griseprat før jeg viser mannen deres at hun lurer han og ikke liker han mer 😂

Det har de fortjent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner foretrekker menn fra Midtøsten, da må norske menn ut i verden og finne damer andre steder. De lettest tilgjengelige er asiatiske.

Den store taperen her er asiatiske menn, ingen vil ha de. Men hvem bryr seg.

Anonymkode: 82419...331

:hoho:

Anonymkode: 52767...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, O.G. skrev:

Fått med deg at mange menn med thaikoner forsvinner eller blir drept der nede?

Nei. Hvor mange var det snakk om i 2015? Hvordan har økningen vært sammenlignet med tidligere år?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, O.G. skrev:

Vi har ikke fått noe svar på hvorfor de likestilte mennene i Norge ikke takler norske kvinner heller, ei heller gjør noe med seg selv for å bli bedre menn.

Jeg synes nesten du får det til å høres ut som at alle norske menn er svin, og at ingen av de er gode nok for den perfekte rasen av norske kvinner som lever i dag?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner foretrekker menn fra Midtøsten, da må norske menn ut i verden og finne damer andre steder. De lettest tilgjengelige er asiatiske.

Den store taperen her er asiatiske menn, ingen vil ha de. Men hvem bryr seg.

Anonymkode: 82419...331

De lettest tilgjengelig damene er de norske. De er drit lei mannen etter å ha brukt pisken og fjernet all maskulinitet og ønsker mann. Så de ønsker blautfisen hjemme til å lage mat, passe barn å vaske, så dama kan gå ut på vift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være helt ærlig har jeg tenkt at det er fordi disse mennene har et eller annet problem, kanskje mange problemer, som gjør at norske kvinner som har en relativ høy standard ikke finner seg i det. Kanskje liker mannen å krangle, gidder ikke å vaske seg, gidder ikke å gjøre noe husarbeid, forventer å få alle måltidene servert foran seg, er en surpomp som ingen gidder å holde ut...

Også bestemmer mannen seg at det er norske kvinner som er problemet. Han reiser til Asia og frister med stort hus, bil, penger og god skole til eventuelle barn. De Asiatiske kvinnene blir overlykkelige for i Norge kan de få en god fremtid, og kanskje ikke få en veldig god fremtid i Asia. (Dette kommer selvsagt ann på hvilket land man er i, hvor god råd man har, osv.)

Noen menn betaler, mens for andre kvinner er det nok å få lov til å komme til Norge. Mannen er fortsatt en ekkel, lat, stinkende drittsekk mens kvinnen er glad for å få sende litt penger til familien sin nå og da og for å få bo i "luksus."

Anonymkode: ad65a...ce4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg være helt ærlig har jeg tenkt at det er fordi disse mennene har et eller annet problem, kanskje mange problemer, som gjør at norske kvinner som har en relativ høy standard ikke finner seg i det. Kanskje liker mannen å krangle, gidder ikke å vaske seg, gidder ikke å gjøre noe husarbeid, forventer å få alle måltidene servert foran seg, er en surpomp som ingen gidder å holde ut...

Også bestemmer mannen seg at det er norske kvinner som er problemet. Han reiser til Asia og frister med stort hus, bil, penger og god skole til eventuelle barn. De Asiatiske kvinnene blir overlykkelige for i Norge kan de få en god fremtid, og kanskje ikke få en veldig god fremtid i Asia. (Dette kommer selvsagt ann på hvilket land man er i, hvor god råd man har, osv.)

Noen menn betaler, mens for andre kvinner er det nok å få lov til å komme til Norge. Mannen er fortsatt en ekkel, lat, stinkende drittsekk mens kvinnen er glad for å få sende litt penger til familien sin nå og da og for å få bo i "luksus."

Anonymkode: ad65a...ce4

Har norske kvinner høy standard? Hvilken standard sikter du til?

Hva er det jeg ikke har lagt merke til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg være helt ærlig har jeg tenkt at det er fordi disse mennene har et eller annet problem, kanskje mange problemer, som gjør at norske kvinner som har en relativ høy standard ikke finner seg i det. Kanskje liker mannen å krangle, gidder ikke å vaske seg, gidder ikke å gjøre noe husarbeid, forventer å få alle måltidene servert foran seg, er en surpomp som ingen gidder å holde ut...

Også bestemmer mannen seg at det er norske kvinner som er problemet. Han reiser til Asia og frister med stort hus, bil, penger og god skole til eventuelle barn. De Asiatiske kvinnene blir overlykkelige for i Norge kan de få en god fremtid, og kanskje ikke få en veldig god fremtid i Asia. (Dette kommer selvsagt ann på hvilket land man er i, hvor god råd man har, osv.)

Noen menn betaler, mens for andre kvinner er det nok å få lov til å komme til Norge. Mannen er fortsatt en ekkel, lat, stinkende drittsekk mens kvinnen er glad for å få sende litt penger til familien sin nå og da og for å få bo i "luksus."

Anonymkode: ad65a...ce4

Tror du det har en sammenheng I at det finnes så mange møkkete norske menn som du sier, at flere og flere norske kvinner reiser til rene og pene menn I Afrika og kjøper sex av fattige menn med kone, barn og familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, oppfordring til brudd på norsk lov, hets og svar til disse. 

Ber dere om å passe på språkbruken deres når dere omtaler andre mennesker, det gjelder både andre brukere og mennesker fra andre land.

Mynona, mod. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Royruwen skrev:

Dessuten har jeg ikke telling på hvor mange tilbud jeg har fra norske kvinner som er I forhold og som kjeder seg. De vil ha en mann.....og det sier de etter at har brukt pisk på gubben og formet vekk maskulinitet og fått han liten, feminin og tafatt. 

Da passer jeg på å skrive en del meldinger med disse kvinnene, som bekrefter våre møter og jeg får sklidd inn litt griseprat før jeg viser mannen deres at hun lurer han og ikke liker han mer 😂

Det har de fortjent! 

Hva i all verden har det noe med innlegget du svarer på å gjøre?

Endret av absinthia
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, absinthia skrev:

Hva i all verden har det noe med innlegget du svarer på å gjøre?

Bare for å illustrere litt hvordan en del norske kvinner er😉og at det er lett å forstå at den lave standarden mange norske kvinner er I ferd med å få, bidrar I sterk grad at flere menn søker seg ut av landet for å finne seg kone.

Ikke glem at norske menn er kvalitetsbevisst 😉 

Endret av Royruwen
Utelatt poeng I første innlegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Jeg synes nesten du får det til å høres ut som at alle norske menn er svin, og at ingen av de er gode nok for den perfekte rasen av norske kvinner som lever i dag?

Du kan tolke det som du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spørsmål til moderering. Slike spørsmål skal tas på PM eller på Ris og Ros. 

Mynona, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, O.G. skrev:

Du kan tolke det som du vil.

Og hvorfor kan ikke du utdype/klargjøre hva du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Og hvorfor kan ikke du utdype/klargjøre hva du mener?

Nå har mod ryddet opp I en del av hennes tidligere utdypninger og meninger, så det vil bli vanskelig å få frem poenger som er saklige da dritt kasting og rasisme ikke lengre er tillatt. 

Noen kan kun ETT språk vet du 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Leonaen skrev:

Det handler vel bare om hvor sårbar man er og hvor gjerne man vil bli anerkjent og likt for den man er.  I den vestlige verden er man mer materialistisk og opptatt av velstand og fasade. De som kanskje ikke når helt opp er mer fristet til å velge en dame/mann som gir de den oppmerksomheten de gjerne vil og har ønsket. Noen finner ekte kjærlighet, andre er ikke så heldige. 

Dette spørsmålet er like kjedelig som: hvorfor velger noen menn tjukk dame? Eller; hvorfor velger noen kvinner en høy mann. Like kjedelig, men like enkelt lar folk seg provosere. Går det virkelig ikke an å like forskjellige mennesker? Jeg tviler på at det er fler og fler som gjør dette. Om Ts mener det er et problem er det vel noe han/hun legger merke til fordi det er der han/hun har fokus. Om Ts valgte å ha fokus på noe annet, så hadde vel "problemet" flyttet seg.

Min erfaring er at asiatiske kvinner er mye mer materialistiske enn norske, og opptatt av velstand og fasade. Mennene som henter dem er kanskje ikke klar over det på forhånd..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miklo Velka skrev:

Jeg synes nesten du får det til å høres ut som at alle norske menn er svin, og at ingen av de er gode nok for den perfekte rasen av norske kvinner som lever i dag?

Da treffer du rett på hodet med det O.G mener :)

Anonymkode: 0cf30...6ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, absinthia skrev:

Her er mer statistikk til deg: http://forskning.no/sex-kjonn-og-samfunn-seksualitet/2010/03/horekunder-pa-uforetrygd 

Hvor stor andel av sexkjøperne som var menn, finner du ut, dersom du leser litt nedover. 

Hvorfor sjekker du ikke forskning, før du velger å stå på en påstand i all evighet? 

Dette er innenlands og ikke for utlandet generelt.

Anonymkode: 0cf30...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...