VildeS Skrevet 25. juni 2017 #281 Del Skrevet 25. juni 2017 Helt enig i at alle jobber er viktige. Men hun la litt opp til det selv når hun skrev at mannen var noe mye bedre enn butikksjef som han var før, men ville ikke si hva det var før nå. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinkerbell Skrevet 25. juni 2017 #282 Del Skrevet 25. juni 2017 7 minutter siden, VildeS skrev: Helt enig i at alle jobber er viktige. Men hun la litt opp til det selv når hun skrev at mannen var noe mye bedre enn butikksjef som han var før, men ville ikke si hva det var før nå. Ja, jeg vet, det er derfor jeg skriver at det virker som om hun har litt midreverdighetskomplekser for mannens jobb. Så det med om en jobb var bra nok eller ikke var myntet på henne, ikke dere. Det jeg ville si til dere, var at man fint kan ha fast lønn om man selger boligalarmer. Det er gjerne provisjon i tillegg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
navle Skrevet 28. juni 2017 #283 Del Skrevet 28. juni 2017 Mon tro hva June skal jobbe med den dagen hun ikke er i permisjon mer. Dette er ikke noe hun skriver om på bloggen, så lurer på om dette er noe hun i hele tatt har tenkt over eller reflektert noe rundt. Hun har jo ingenting å "falle tilbake på"... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 28. juni 2017 #284 Del Skrevet 28. juni 2017 5 timer siden, navle skrev: Mon tro hva June skal jobbe med den dagen hun ikke er i permisjon mer. Dette er ikke noe hun skriver om på bloggen, så lurer på om dette er noe hun i hele tatt har tenkt over eller reflektert noe rundt. Hun har jo ingenting å "falle tilbake på"... Tipper hun kommer til å jobbe som dagmamma, evt i barnehage. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 19. juli 2017 Forfatter #285 Del Skrevet 19. juli 2017 På 28.06.2017 den 16.49, navle skrev: Mon tro hva June skal jobbe med den dagen hun ikke er i permisjon mer. Dette er ikke noe hun skriver om på bloggen, så lurer på om dette er noe hun i hele tatt har tenkt over eller reflektert noe rundt. Hun har jo ingenting å "falle tilbake på"... Tipper hun kommer til å være hjemmeværende mor for å slippe å betale for SFO. En stor del av lønna kommer til å gå til SFO utgifter, så hun kan like gjerne være hjemme når barna kommer fra skolen. Kjente en familie med 10 barn og der var det bare faren som jobbet. Det var ikke lønnsomt for dem å sende mora på jobb. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer 24 Skrevet 19. juli 2017 #286 Del Skrevet 19. juli 2017 Første gang jeg noensinne har gått inn på denne bloggen men jeg må faktisk si at jeg ble positivt overrasket! Jeg hadde egentlig forventet enn blanding av MTM / frøken Heitman basert på kommentarene her, men jeg syns da denne bloggeren virker veldig reflektert og moden? Joda så er det vel kanskje litt drøyt å få 6 barn så ung og så tett men for meg så virker det som de har en veldig trygg og god ramme for alle barna! Det ser ut som de koser seg alle mann og viktigst - foreldrene er faktisk foreldre som har styr på det meste. Jeg kan heller ikke se at det er noe særlig med overeksponering av barna heller(ihvertfall ikke hva jeg så når jeg bladde meg litt bakover den siste tiden). Er det noe vesentlig jeg ikke ser på denne bloggen som er kritikkverdig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 19. juli 2017 #287 Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg synes de eksponerer barna sine svært mye de også, i likhet med andre bloggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hectine Skrevet 19. juli 2017 #288 Del Skrevet 19. juli 2017 Akkurat HVA gutten skal hete bryr meg ikke så mye, men jeg synes navnet på nyeste tilskuddet i familien er veldig likt en av de andre søsknene. Risikerer de ikke at det blir forvirring ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer 24 Skrevet 19. juli 2017 #289 Del Skrevet 19. juli 2017 Kaktuspotte: nå har jeg jo ikke akkurat lest så fryktelig mye på denne bloggen til å kunne uttale meg så mye - men... for meg så virker det ihvertfall som en mye mer "uskyldig" form for skildring av barns tanker og følelser enn andre bloggere? Bildene syns jeg også er nokså uskyldige? Om mime foreldre hadde lagt ut slike innlegg om meg når jeg var barn så tror jeg ikke at jeg hadde syns at det var flaut eller brudd på privatliv? Du må gjerne korrigere meg med eksempler om jeg tar feil her altså 🙈 jeg har som sagt ikke bladd meg sånn sykt langt tilbake i arkivet ☺️ (Skriver så absolutt ikke for å kverulere eller være kranglete, syns bare det er en interresant diskusjon å være med i!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 20. juli 2017 #290 Del Skrevet 20. juli 2017 Tråde er ryddet for persondebatt - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 20. juli 2017 #291 Del Skrevet 20. juli 2017 14 timer siden, samboer 24 skrev: Kaktuspotte: nå har jeg jo ikke akkurat lest så fryktelig mye på denne bloggen til å kunne uttale meg så mye - men... for meg så virker det ihvertfall som en mye mer "uskyldig" form for skildring av barns tanker og følelser enn andre bloggere? Bildene syns jeg også er nokså uskyldige? Om mime foreldre hadde lagt ut slike innlegg om meg når jeg var barn så tror jeg ikke at jeg hadde syns at det var flaut eller brudd på privatliv? Du må gjerne korrigere meg med eksempler om jeg tar feil her altså 🙈 jeg har som sagt ikke bladd meg sånn sykt langt tilbake i arkivet ☺️ (Skriver så absolutt ikke for å kverulere eller være kranglete, syns bare det er en interresant diskusjon å være med i!) Det er mulig at bildene er uskyldige,men like fullt er det utlevering av barn. Jeg synes ikke at det er bra å utlevere og å ta bilde av det hjertesyke barnet på undersøkelsesbenken med elektroder på seg. Ellers så synes de har nydelige unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 20. juli 2017 #292 Del Skrevet 20. juli 2017 Huff, hun er visst innlagt på føden, og er bare i uke 32. Krysser alt for at hun klarer å holde på babyen litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 20. juli 2017 #293 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) 19 timer siden, samboer 24 skrev: Kaktuspotte: nå har jeg jo ikke akkurat lest så fryktelig mye på denne bloggen til å kunne uttale meg så mye - men... for meg så virker det ihvertfall som en mye mer "uskyldig" form for skildring av barns tanker og følelser enn andre bloggere? Bildene syns jeg også er nokså uskyldige? Om mime foreldre hadde lagt ut slike innlegg om meg når jeg var barn så tror jeg ikke at jeg hadde syns at det var flaut eller brudd på privatliv? Mulig jeg tar feil, men er det ikke disse to som blant annet har skrevet detaljer om at vannet gikk mens de hadde sex f.eks? Hadde min mor eller far brettet ut om slikt på nett, så ville nok jeg personlig blitt ganske flau over det Endret 20. juli 2017 av richbitch 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 20. juli 2017 Forfatter #294 Del Skrevet 20. juli 2017 40 minutter siden, richbitch skrev: Mulig jeg tar feil, men er det ikke disse to som blant annet har skrevet detaljer om at vannet gikk mens de hadde sex f.eks? Hadde min mor eller far brettet ut om slikt på nett, så ville nok jeg personlig blitt ganske flau over det Det stemmer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. juli 2017 #295 Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker, latterliggjøring og persondebatt. Tekola, teamleder. Edit: Ryddet for latterliggjøring. Edie, mod. Endret 25. juli 2017 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockingjay93 Skrevet 5. august 2017 #296 Del Skrevet 5. august 2017 Mener å ha lest en plass at mannen på bloggen har et barn fra før? Stemmer dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amaryllish Skrevet 6. august 2017 #297 Del Skrevet 6. august 2017 ser hun skriver på bloggen at hun "skal være hjemme med barna et år til" pga diverse, men dama kan jo umulig ha noen jobb å gå tilbake til når hun har vært konstant gravid i 6 år? Heter det overhode mammaperm når man ikke har noen jobb å ta permisjon fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 6. august 2017 #298 Del Skrevet 6. august 2017 10 minutter siden, amaryllish skrev: ser hun skriver på bloggen at hun "skal være hjemme med barna et år til" pga diverse, men dama kan jo umulig ha noen jobb å gå tilbake til når hun har vært konstant gravid i 6 år? Heter det overhode mammaperm når man ikke har noen jobb å ta permisjon fra? Jo, hvis det overlapper 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birthe-Birgit Skrevet 6. august 2017 #299 Del Skrevet 6. august 2017 Mener hu satt i kassa i en butikk. Eller "jobbet innen salg og kundeservice" som hu så fint kaller det... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amaryllish Skrevet 6. august 2017 #300 Del Skrevet 6. august 2017 52 minutter siden, Birthe-Birgit skrev: Mener hu satt i kassa i en butikk. Eller "jobbet innen salg og kundeservice" som hu så fint kaller det... Hahah ja ikkesant er butikksjef selv og kjenner jeg setter ekstra pris på jentene som jobber hos meg nå tenk den stakkars arbeidsgiveren.. 6 år er lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg