Gå til innhold

Lykkenermange.blogg.no


Ny Bruker

Anbefalte innlegg

Tror de prøver å virke morsomme ved å dele slike kuriøsiteter. For meg er det bare pinlig: neste generasjon leker med kondommene deres; mannen blir sprutet på med vannet som går når han tar henne bakfra. Og nå denne detaljen. Må de fortelle alt?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5/19/2017 den 22.19, Aqua skrev:

Nå vurderer de å bytte navn på barnet hun venter fordi de fikk en anonym kommentar  (som ingen andre har sett) fra en som visste navnet.... 

:haar:

Det høres jo helt tullete ut! Bare pga en kommentar? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykken ja..... det varer vel så lenge mannen holder ut og pengene kommer inn på konto.

Galskap hele bloggen. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, fjær skrev:

altså...?!

"Det viste seg nemlig at da jeg satt lent godt over Nik i sofaen, i undertøyet under et pledd, is-skålen sto lent på magen og blæren var full, så måtte et hekkanes nys sprenge på. Jeg fikk panikk da jeg forsto at det var for sent, jeg kom til å tisse på meg PÅ fanget til mannen min, imens vi hadde en romantisk kveld sammen."

*hentet fra bloggen*

 

Ingenting er så privat at man ikke kan legge det på bloggen.... 

Å hjelpes! :riste::blink:
Jeg likte denne bloggen før. Da virket hun som en søt kvinne, som klarte å sjonglere mange barn og blogg uten å eksponere alt..
Men etter en lang pause fra blogglesing, og jeg kom tilbake til denne bloggen ble jeg litt satt ut. Følger ikke bloggen lengre. Men leser litt her inne nå og da. 

 

 Kan noen vær så snill tipse meg om bloggere som klarer å blogge om familielivet uten å dele for mye, uten å eksponere barna for alt. Noen som holder privatlivet  privat. Finnes de? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Minlillesky skrev:

Å hjelpes! :riste::blink:
Jeg likte denne bloggen før. Da virket hun som en søt kvinne, som klarte å sjonglere mange barn og blogg uten å eksponere alt..
Men etter en lang pause fra blogglesing, og jeg kom tilbake til denne bloggen ble jeg litt satt ut. Følger ikke bloggen lengre. Men leser litt her inne nå og da. 

 

 Kan noen vær så snill tipse meg om bloggere som klarer å blogge om familielivet uten å dele for mye, uten å eksponere barna for alt. Noen som holder privatlivet  privat. Finnes de? 

Pappahjerte ser ut til å ha tatt til vettet og snudd litt, og det er lenge siden bilder av barna har vært i fokus, samt tekst som avslører følelser/tanker fra barna. Han skildrer hendelser om og rundt barna, med da med seg selv i hovedrollen. Deler sine tanker om at barna vokser til, i stedet for å utlevere barna. 

Han har ikke alltid hatt den synsvinkelen, så synes det er flott at det har blitt slik nå som ungene har blitt større! Vet ikke om det er et bevisst valg da, eller om det er tilfeldig....

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2017 den 18.50, Darkannie skrev:

Hvordan setter man seg ned og gjør lekser hver dag sammen med 6 unger, samt lage middag og dra på 6 fotballtreninger? Logistikken går rett og slett ikke opp. Noen ender opp med å forsake noe.

De eldste hjelper de yngre.

Ikke alle barn som går på fotball, og på noen skoler er slike treninger i SFO tiden.

Middag kan planlegges, det går an å lage stort og fordele,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.2.2017 den 10.14, Missy1 skrev:

Det jeg prøver å si er at jeg ikke forstår hvorfor de har så hastverk når de er så unge. Det er også noe med at når man er ung så tenker man annerledes. man har kanskje et bilde av hvordan man ønsker at livet skal bli, ser for seg et idyllisk liv som mamma til en flokk med søte små barn og tenker kanskje ikke over at det kan bli noe helt annet enn hva man har forestilt seg. 

Jeg hadde ikke reagert like sterkt om ikke barna hadde vært så tett. Det virker ikke som de tenker over hva slags ansvar det innebærer, hvor mye hvert enkelt barn vil ha behov for av oppfølging nå og i alle årene fremover. Hun er 24 år gammel og venter barn nr 6. Eldste barnet er 5år gammel? For ikke så lenge siden snakket hun og mannen om at de skulle gå fra hverandre og plutselig skulle de holde sammen alikevel- så skal de få flere barn. Høres det ut som de har moden tankegang og evne til å tenke langsiktig? 

det å få barn er ingen lek. Man skal ikke ta for lett på det og tenke "det ordner seg, vi klarer oss nok uansett hva". Som sagt har jeg selv vokst opp i stor søskenflokk med foreldre som ikke tenkte over at hvert enkelt barn trenger omsorg og oppfølging. Det ble enorm forskjellsbehandling og det gikk hardt utover enkelte av oss. Jeg fikk ansvar som voksen fra jeg var bittelita. Jeg stod opp med søsteren min om natta for å gi henne flaske og hun er 4år yngre enn meg. Mamma mener det gikk fint med så mange barn, men det gjorde jo ikke det. For barna skal ikke måtte fungere som vikarer for sine slitne foreldre i hverdagen. og mine foreldre fikk ikke engang barna så tett. Hos oss er det 10 år mellom eldste og yngste. 

Er enig med deg i at du fikk et for stort ansvar om du faktisk hadde ansvar for å gi flaske midt på natten som4-5 åring.

Barna et ikke de andre barnas ansvar men det er naturlig for enkelte barn å hjelpe småsøsknene etter evne.

Så lenge det er 2 barn eller flere vil det alltid oppstå en viss forskjellsbehandling, basert på kjønn, alder, interesser, evner, diagnoser osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2017 den 22.57, smalls skrev:

Høres ufattelig slitsomt ut og ikke minst dyrt å skulle ha 8 barn! Må være dyrt allerede. Finnes det i det hele tatt biler som rommer 10 stykker? Planen er vel å ha 8 tette da.  At hun orker å gå så mye gravid :daane:

Ja de finnes men mener det er Max 9 seter på vanlig B sertifikat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yellowrose skrev:

Hvor står det at de skal skilles?

skilles? 

De skulle skilles skrev hun på bloggen for så å bli gravid med nr.6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spør... Men har ikke dette paret akkurat fått ett barn? Også er hun gravid igjen? 

Kommer denne kvinnen seg etter ett svangerskap og fødsel før neste er laget?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny vogn er bestilt. Hmm.. de må vel ha større behov for søsken vogn 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Valetta skrev:

Men privatskole og privatbarnehage...Er de religiøse?

Hun skrev i ett innlegg at de tror på Gud... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Valetta skrev:

8 barn på 8 år....jeg bøyer meg i hatten :hakeslepp:

Det er "bare" 6 barn på 6 år..... :P

Men det er vel langt ifra umulig at det BLIR 8 barn på 8 år!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Lurer på når tid de har tenkt til å stoppe? Hun går jo gravid hele tiden. At hun orker. Så fort hun har presset ut denne ungen, så er hun vel gravid igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får vel ikke andre ytelser enn barnetrygd og kontantstøtte får man jo bare fra barnet er 1 til 2. Er jo ikke noe å bli rik av, men hun har sagt at han jobber med noe som er MYE bedre enn butikksjef, men hva det vet ingen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for omtale av tredjeperson og spekulasjoner.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...