Gå til innhold

Lykkenermange.blogg.no

Ny Bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun har skrevet blogg-post om det også, om "nett-trollene" her inne XD

Nevner såklart ikke at de 2 hun screenshottet bare er 2 kommentarer og at flere andre skrev at de ikke var enige i det. Men det betyr såklart ingenting for henne da, bare at hun blir lei seg + at hun må skrive et langt blogginnlegg + poste på annen SoMe. Bare stå for at du bryr deg iallfall.

Endret av SoftKitty
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke valgt navnene selv, men syns de var kreative og fine. Er nok fort gjort at bare det første navnet brukes etter hvert som de blir eldre :) De vokser jo opp med navnet sitt, så tror nok ikke det blir vanskeligere for de å skrive navnet sitt enn andre med like langt navn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hellokaty
1 time siden, My <3 skrev:

Virker jo som de lever i en boble den familien der. Er de aldri sammen med venner utenom familien?

Skal kanskje godt gjøres å ha tid/overskudd/barnevakt til så mye sosialt samvær når barna endelig er i seng, kjøkkenet er ryddet og vasketøyet hengt opp... Vi er litt i samme båt, og trives med det, selv om jeg i korte øyeblikk innser at det sosiale livet har gått i midlertidig koma :ler:  Bottom line er at jeg synes ikke det er sååå rart at en familie med mange småbarn ikke har noe blomstrende ute- eller venneliv, det er jo en familiesituasjon som krever mye innsats og det er ikke sikkert det er så mye energi igjen.

Eller kanskje de ikke blander venner og blogg? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Mannen i familien har skrevet et innlegg nå: “ikke likestill meg med mammaen”...

Litt inspirert av Speiltvillingenes “Ikke likestill meg mes pappaen” ?🙈🙈

Endret av Pitofinaa
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pitofinaa skrev:

Mannen i familien har skrevet et innlegg nå: “ikke likestill meg med mammaen”...

Litt inspirert av Speiltvillingenes “Ikke likestill meg mes pappaen” ?🙈🙈

Enig med deg at det virker veldig inspirert av speiltvillingene ja. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til bloggen noe særlig.. Men 25 år og kommende mor til nr 7..

Hvordan livnærer de så mange unger? Har de utdanning? Har hun vært snart 7 år i perm eller? Hadde aldri turt få 7 unger og potensielt risikert bli alene med de. Får fnatt av tanken. Så, kudos for det. Har nok med mine 2.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Poppeloppane skrev:

Hvordan livnærer de så mange unger? Har de utdanning? Har hun vært snart 7 år i perm eller? Hadde aldri turt få 7 unger og potensielt risikert bli alene med de. Får fnatt av tanken. Så, kudos for det. Har nok med mine 2.

Hun og mannen gikk jo fra hverandre mellom nr 4 og 5 tror jeg det var. Så det er jo ikke super stabilt det forholdet dems. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
På 1.11.2018 den 23.21, bygdefruen skrev:

Hun og mannen gikk jo fra hverandre mellom nr 4 og 5 tror jeg det var. Så det er jo ikke super stabilt det forholdet dems. 

Jeg tror ikke det kom så langt at de gikk fra hverandre, eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Macimba skrev:

Jeg tror ikke det kom så langt at de gikk fra hverandre, eller? 

De var på god vei. Enten det eller så var det bare nok en clickbate- overskrift. Like dumt begge deler. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Line1301

Hun fremstiller det ofte som at det å ha mange barn bare er flott og fint. Med unntak ene som har en sykdom. De som følger blogger forstår hva jeg sikter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2018 den 22.59, Poppeloppane skrev:

Han har også et barn fra før. 

Hun er fra et religiøs familie. Mormoner eller noe slikt, så hn selv har 11-12 søsken. Er vist vanlig i hennes familie.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Line1301 skrev:

Hun fremstiller det ofte som at det å ha mange barn bare er flott og fint. Med unntak ene som har en sykdom. De som følger blogger forstår hva jeg sikter til.

Hun skriver også at kroppen hennes er bare skapt til å lage barn. Samtidig som hun føder flere ganger i uke 32, 34, 35...

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han flyttet jo ut den gangen?

har hun ikke sagt noe slikt som at kroppen hennes bruker kortere tid enn andre på å være gravid? At hun «produserer» raskere enn gjennomsnittet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man får en unge i året i 7 år så rekker jo ikke kroppen å hente seg inn igjen mellom svangerskapene. I tillegg så blir barna deres født premature.

Det er ikke snakk om at hun er en medisinsk sensasjon som ferdigstiller unger kortere enn 40 uker. Hun føder prematurt. 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, skruf skrev:

Når man får en unge i året i 7 år så rekker jo ikke kroppen å hente seg inn igjen mellom svangerskapene. I tillegg så blir barna deres født premature.

Det er ikke snakk om at hun er en medisinsk sensasjon som ferdigstiller unger kortere enn 40 uker. Hun føder prematurt. 

Hun skriver at hun går på riedempende medisiner.

2 av barna er født i uke 38, 2 i uke 35 og 2 i uke 34.

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...