Gå til innhold

Lykkenermange.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
33 minutter siden, Hei_og_hei skrev:

Det der er hittil det dummeste jeg har lest hos en blogger. Så «overraska» over at ikke alle skjønte at det var håret hun skulle vise fram🙄 

😂 Ikke sant!!! Når man har fått 6 barn på like mange år så er det vel ikke så rart folk tror det kan være tilfelle...

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 24.3.2018 den 3.08, Rih skrev:

Hun har jo bare klippet håret. Sikkert tatt sånn bilde bare for å få lesere til å spekulere. Har man fått mange barn kan man sikkert se gravid ut om man tar bilde på rett tidspunkt og i rett vinkel🙄

Jeg hadde visst rett😅

• Liker 6
Skrevet

Akkurat som eg trodde...er det mulig.....finner ikke ord.....bloggere ER dumme...det beviser de gang på gang!

• Liker 5
Skrevet

Hun fikk kritikk på fb, men det ble slettet innen en time. Kritikk passer visst dårlig inn i rosabloggen 😆

924F7818-DDF7-4406-9F8D-12B8D973ECE0.jpeg

• Liker 28
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet
3 minutter siden, Birthe-Birgit skrev:

Hun fikk kritikk på fb, men det ble slettet innen en time. Kritikk passer visst dårlig inn i rosabloggen 😆

924F7818-DDF7-4406-9F8D-12B8D973ECE0.jpeg

Da synes jeg flere burde kopiere meldingen og poste den ;) sletting av konstruktiv kritikk er ikke greit. 

Skrevet

Hos meg er alle innlegg etter august slettet, bortsett fra tilsvaret til kritikken. 

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, My <3 skrev:

Enig. Hun hadde da ikke trengt helfigur for å vise frem hårklippen, hvis det var den hun ville vise frem. Så kom ikke her å si at dette ikke var clickbate!! Erre muli.

blir som å ta bilde neddi kløfta for å vise hvor fornøyd man ble med sminken:)

• Liker 17
Skrevet

Det er jo helt åpenbart at hun ønsket at folk skulle tro at hun var gravid igjen. 

• Liker 16
Skrevet

Å late som du er gravid for å få klikk og lesere er ikke annet enn lavmål. Synes det er tåpelig at hun drar det så langt. Ærlig talt 

Hvis hun faktisk er gravid, så kommer ikke folk til å tro på henne. Hun har allerede ropt ulv.

• Liker 26
Skrevet
På 24.3.2018 den 23.54, Pæddan skrev:

Hva er det ikke enkelte får seg til å gjøre for å tjene noen kroner.😐

• Liker 6
Skrevet (endret)

Enda en kommentar som ble slettet.

Og en som får stå, med en like fra bloggeren selv. 

Tar vel ikke lang til før hun klager og får flere kommentarer herfra sensurert også...

E31739A1-39C2-4E3F-A8AE-A408AF62CAB9.jpeg

40391F9F-BF19-4EA8-9F1C-0919EB0E03B3.jpeg

Endret av Birthe-Birgit
  • Liker 1
Gjest amaryllish
Skrevet

nå er det siste innlegget slettet også, lurer på hva som er poenget🙄

Skrevet

Er det noen som vet hva som skjer med bloggen? Skal den avvikles?

• Liker 1
Gjest CrystalGold
Skrevet (endret)
På 1.4.2018 den 23.09, Ovnsbakt Paprika skrev:

Er det noen som vet hva som skjer med bloggen? Skal den avvikles?

Ser ut som bloggen skal ta en pause/avvikles. Etter som hun i den nyeste innlegget sier hun føler bloggen en "ferdig".

Endret av CrystalGold
Skrivefeil
Skrevet
6 timer siden, CrystalGold skrev:

Ser ut som bloggen skal ta en pause/avvikles. Etter som hun i den nyeste innlegget sier hun føler bloggen en "ferdig".

Ferdig å få barn da eller? Ingen flere graviditeter å skrive om??

• Liker 10
Gjest CrystalGold
Skrevet
På 3.4.2018 den 20.08, Cookie123 skrev:

Ferdig å få barn da eller? Ingen flere graviditeter å skrive om??

jeg er usikker om hun akkurat er ferdig med å få barn, da de jo har sagt de ønsker seg noen attpåklatter flere ganger på bloggen. 

Skrevet
På ‎03‎.‎04‎.‎2018 den 13.38, CrystalGold skrev:

Kan være det er mye å gjøre med tanke på den nye jobben hennes og alle de barna. Synes det er bra hun prioriterer det hun føler er riktig for seg og sine.

• Liker 1
Gjest CrystalGold
Skrevet
2 timer siden, 2018_gjest skrev:

Kan være det er mye å gjøre med tanke på den nye jobben hennes og alle de barna. Synes det er bra hun prioriterer det hun føler er riktig for seg og sine.

En enig med deg der. Men hun skriver på bloggen at hun føler den er ''ferdig'' og at den ikke har gitt henne noe de siste månedene, så man kan jo lure om det er noe annet... (ikke at jeg skal spekulere)

• 1 måned senere...
Skrevet

Har hun slettet bloggen? Er bare to gamle innlegg der.

Bra i så fall.

Gjest CrystalGold
Skrevet
5 timer siden, Ny Bruker skrev:

Har hun slettet bloggen? Er bare to gamle innlegg der.

Bra i så fall.

Skrev på instagram (11.mai) at hun var snart tilbake som blogger. hva nå en det betyr.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...