Gå til innhold

Lykkenermange.blogg.no


Ny Bruker

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Ja. Det er vel nesten logisk, med mindre vi skal mistenke han for å være utro... :fnise:

(Unnskyld, hvis du syns jeg var litt spydig nå, men det var egentlig humoristisk ment)

Haha joda😅

var bare så rart at den ungen ikke var nevnt noen plass men for alt jeg vet så er eet jo mulig han ikke har noen kontakt med det barnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, Rih skrev:

Haha joda😅

var bare så rart at den ungen ikke var nevnt noen plass men for alt jeg vet så er eet jo mulig han ikke har noen kontakt med det barnet. 

Jo, den ungen ble nevnt på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke hun er gravid, enda. Men blir ikke sjokkert hvis hun blir gravid med nr 7. 7 tette  :hakeslepp: Fatter ikke at de orker. 

Jeg er helt ødelagt etter å hatt 3 tantebarn på besøk en helg. 😩

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det bildet hun la ut på Ista... Er det et gammelt bilde?? Eller er hun gravid igjen? Hun ser da i alle fall VELDIG gravid ut på det bildet!! Og det er mange som har gratulert henne, men hun har ikke svart....

Endret av Cookie123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
3 minutter siden, Cookie123 skrev:

Men det bildet hun la ut på Ista... Er det et gammelt bilde?? Eller er hun gravid igjen? Hun ser da i alle fall VELDIG gravid ut på det bildet!! Og det er mange som har gratulert henne, men hun har ikke svart....

googlet bilde og kom ingenting opp. Så tvilsomt at hun har postet bilde før ihvertfall. 
Scrollet igjennom bloggen og hun har ikke lagt ut bilder av kroppen på et par måneder. Så kan nok stemme, men hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev inne på DiB,  så skal hun garantert skifte bloggplattform. Kun 1 innlegg igjen på bloggen hennes og nye start!!😏👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Pæddan said:

Som jeg skrev inne på DiB,  så skal hun garantert skifte bloggplattform. Kun 1 innlegg igjen på bloggen hennes og nye start!!😏👏

Hva er DiB?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt innlegg på bloggen, som er sensurert på Instagram, visst ikke er det jo ikke clickbait!

http://lykkenermange.blogg.no/1521976316_takk_for_gratulasjonene.html

Hun er da altså -ikke- gravid og gjemmer seg bak ordene «Nå er det riktig nok kun syv måneder siden jeg fødte. Har vi virkelig kommet dit hen at man forventer at man skal være kvitt babymagen syv måneder etter fødsel? I såfall, jeg henger meg ikke på den trenden!».

Det var jo selvsagt håret hun skulle vise frem må vite! Og dette var jo absolutt den beste vinkelen å få det frem på.

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei blogger som hinter om at de gravide, kun for klikk! En annen mammablogger gjør det ofte :rolleyes:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ISeeYouCreep

Burde gå som villedende reklame/informasjon/markedsføring! Clickbait er løgn og når du så å si reklamerer for en blogg/blogginnlegg på insta med falsk overskrift, så blir det villedende markedsføring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Burde gå som villedende reklame/informasjon/markedsføring! Clickbait er løgn og når du så å si reklamerer for en blogg/blogginnlegg på insta med falsk overskrift, så blir det villedende markedsføring. 

Enig. Hun hadde da ikke trengt helfigur for å vise frem hårklippen, hvis det var den hun ville vise frem. Så kom ikke her å si at dette ikke var clickbate!! Erre muli.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er hittil det dummeste jeg har lest hos en blogger. Så «overraska» over at ikke alle skjønte at det var håret hun skulle vise fram🙄 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir irritert over hvor dumme bloggerne tror leserne er. Alle andre sin feil at man misforstår! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...