Gå til innhold

Lykkenermange.blogg.no


Ny Bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Vanesss
8 timer siden, CrystalGold skrev:

Skrev på instagram (11.mai) at hun var snart tilbake som blogger. hva nå en det betyr.

Skulle være tilbake 1 juni skrev hun sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Vanesss skrev:

Skulle være tilbake 1 juni skrev hun sist

Vet, men hun endret det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
1 time siden, Rih skrev:

Hadde ikke hun nettopp begynt i ny jobb? 

Ser på insta at hun er på ferie igjen 🙈

Det fungerte vel ikke så bra som kjøpmann og 6barnsmor. Er vel mer lettvint å tjene penger på å utlevere barn og privatliv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vært straffbart og utlevere barn både for henne og andre som legger ut de mest private ting om ungene sine.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Rih skrev:

Hadde ikke hun nettopp begynt i ny jobb? 

Ser på insta at hun er på ferie igjen 🙈

Kan ha ulønnet permisjon fra jobb og feriepengene fra foreldrepenger for i fjor. Bare for å ha sommerferie som alle andre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Ny Bruker skrev:

Kan ha ulønnet permisjon fra jobb og feriepengene fra foreldrepenger for i fjor. Bare for å ha sommerferie som alle andre?

Her skriver hun jo at de har 5 barn og en butikk de driver som venter hjemme?

Men mulig det er mannen hennes som driver den da siden hun nettopp reiste til syden med 2 av barna😊

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod.

 

Endret av Edie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Rih skrev:

Her skriver hun jo at de har 5 barn og en butikk de driver som venter hjemme?

Men mulig det er mannen hennes som driver den da siden hun nettopp reiste til syden med 2 av barna😊

 

Hun reiste på ferie med 2 av barna? Hun skriver jo her at 5 barn er hjemme i Norge mens hun reiste med mannen og minstemann. Jeg vet at mannen var butikksjef for Meny, men fikk en annen jobb senere så vidt jeg husker, mens hun er en kjøpskvinne på Narvesen. Så mulig hun mener det er Narvesen hun driver? 

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ny Bruker skrev:

Hun reiste på ferie med 2 av barna? Hun skriver jo her at 5 barn er hjemme i Norge mens hun reiste med mannen og minstemann. Jeg vet at mannen var butikksjef for Meny, men fikk en annen jobb senere så vidt jeg husker, mens hun er en kjøpskvinne på Narvesen. Så mulig hun mener det er Narvesen hun driver? 

Det var forrige ferie dette. Hun er på ny ferie nå....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun gravid igjen snart forresten?? Minstemann begynner vel å bli klar for å bli storebror nå?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ny Bruker skrev:

Hun reiste på ferie med 2 av barna? Hun skriver jo her at 5 barn er hjemme i Norge mens hun reiste med mannen og minstemann. Jeg vet at mannen var butikksjef for Meny, men fikk en annen jobb senere så vidt jeg husker, mens hun er en kjøpskvinne på Narvesen. Så mulig hun mener det er Narvesen hun driver? 

Kom hjem fra ferie i slutten av mai og dro på ny ferie i går. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Cookie123 skrev:

Er hun gravid igjen snart forresten?? Minstemann begynner vel å bli klar for å bli storebror nå?

På høy tid vil jeg si.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
På 19.6.2018 den 22.57, Cookie123 skrev:

Er hun gravid igjen snart forresten?? Minstemann begynner vel å bli klar for å bli storebror nå?

Ja det er hun.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fru Olsen

Selv om barna kan arve en del av hverandre, så må det bli ekstremt dyrt med fritidsaktiviteter, ferier og mye annet som hører med det å ha større barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...