Vinglass Skrevet 10. oktober 2018 #541 Del Skrevet 10. oktober 2018 Jaja hver sin smak ,men må si it's not ny cup of tea. Det gjelder alle navnene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 10. oktober 2018 #542 Del Skrevet 10. oktober 2018 Hun skriver også at de liker "sær-egne navn", jeg tror heller hun mener sære egennavn. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 10. oktober 2018 #543 Del Skrevet 10. oktober 2018 9 minutter siden, Pås skrev: Er det en jente eller gutt de venter? Jente, visstnok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amaryllish Skrevet 10. oktober 2018 #544 Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Enda et grusomt navn, unnskyld meg altså. Vet at folk har forskjellig smak og det der men syns virkelig ikke man skal lage sport ut av barnas navn.. da blir det mye rart etterhvert, når det bare kommer flere og flere unger😂 hvor skal det ende lissom Endret 10. oktober 2018 av amaryllish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My <3 Skrevet 10. oktober 2018 #545 Del Skrevet 10. oktober 2018 Gosj 😬 Tenker ikke de foreldrene på at ungene en gang skal vokse opp med disse "navnene?" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 10. oktober 2018 #546 Del Skrevet 10. oktober 2018 Ordtaket sier: Navnet skjemmer ingen.Jeg likte ikke de navnene, men får håpe ungen vil trives med det navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 10. oktober 2018 #547 Del Skrevet 10. oktober 2018 Jeg liker navnene deres. Jeg har et uvanlig navn selv- har alltid syntes det har vært litt stas 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 11. oktober 2018 #548 Del Skrevet 11. oktober 2018 Jeg vedder min venstre arm på at disse barna skifter navn eller i det minste modererer dem når de blir voksne nok til å bestemme selv. Hvem ansetter personer med slike navn? INGEN! Hadde de nå enda spart seg for bindestrekene. Men nei. Dette er faktisk omsorgssvikt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 11. oktober 2018 #549 Del Skrevet 11. oktober 2018 7 minutter siden, Lorieen skrev: Jeg vedder min venstre arm på at disse barna skifter navn eller i det minste modererer dem når de blir voksne nok til å bestemme selv. Hvem ansetter personer med slike navn? INGEN! Hadde de nå enda spart seg for bindestrekene. Men nei. Dette er faktisk omsorgssvikt. Enig i at navnene er meget spesielle, men omsorgssvikt er det jo ikke! Synes forøvrig noen av navnene som er brukt på barna i TV-serien unge mødre er mye verre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 11. oktober 2018 #550 Del Skrevet 11. oktober 2018 Man kan si mye om bloggeren, men jeg synes det er å gå for langt å latterliggjøre navnene på barna. Det er ikke bloggeren som heter dette, det er uheldig og krenkende omtale av mindreårige som senere kan finne og lese dette om seg selv. Synes det er nok å ta av, det er unødvendig å skrive om barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 11. oktober 2018 #551 Del Skrevet 11. oktober 2018 Ryddet for persondebatt og svar til dette. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piruette Skrevet 12. oktober 2018 #552 Del Skrevet 12. oktober 2018 15 timer siden, marie_82 skrev: Man kan si mye om bloggeren, men jeg synes det er å gå for langt å latterliggjøre navnene på barna. Det er ikke bloggeren som heter dette, det er uheldig og krenkende omtale av mindreårige som senere kan finne og lese dette om seg selv. Synes det er nok å ta av, det er unødvendig å skrive om barna. Helt enig. Blir for dumt!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piruette Skrevet 12. oktober 2018 #553 Del Skrevet 12. oktober 2018 På 11.10.2018 den 8.49, Lorieen skrev: Jeg vedder min venstre arm på at disse barna skifter navn eller i det minste modererer dem når de blir voksne nok til å bestemme selv. Hvem ansetter personer med slike navn? INGEN! Hadde de nå enda spart seg for bindestrekene. Men nei. Dette er faktisk omsorgssvikt. At folk i det hele tatt liker denne kommentaren. Omsorgssvikt? Seriøst? Skammelig og bruke et slikt ord på grunnlag av navnevalg. Barn blir seksuelt misbrukt, slått, mobbet og mer i familier rundt forbi. Skjerp dere 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyDrew Skrevet 12. oktober 2018 #554 Del Skrevet 12. oktober 2018 Jobber begge to på Narvesen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 12. oktober 2018 #555 Del Skrevet 12. oktober 2018 5 timer siden, NancyDrew skrev: Jobber begge to på Narvesen? Tror de driver kiosken sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyDrew Skrevet 12. oktober 2018 #556 Del Skrevet 12. oktober 2018 24 minutter siden, bygdefruen skrev: Tror de driver kiosken sammen. Ah, ok. Takk for svar Nei tenkte bare på at de må jo tjene en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 13. oktober 2018 #557 Del Skrevet 13. oktober 2018 På 11.10.2018 den 8.49, Lorieen skrev: Jeg vedder min venstre arm på at disse barna skifter navn eller i det minste modererer dem når de blir voksne nok til å bestemme selv. Hvem ansetter personer med slike navn? INGEN! Hadde de nå enda spart seg for bindestrekene. Men nei. Dette er faktisk omsorgssvikt. Nei, det er faktisk ikke omsorgssvikt! Å kalle det omsorgssvikt er et hån mot de som faktisk lever med omsorgssvikt, skjerp deg. Det er mye jeg er uenig med denne bloggeren om, og vi har kanskje litt forskjellig smak når det gjelder navn, men en del av dere burde kanskje tenke dere litt om før dere skriver ting. Ville dere ha sagt dette til noen? Ville dere ha fortalt ei venninne at navnet hun har valgt for sitt barn er helt grusomt? Ville dere ha fortalt et barn at dere ikke likte barnets navn? Neppe... Det er lov å ha forskjellige meninger, men det er ikke alle man trenger å si høyt. Og å rope ut om omsorgssvikt fordi noen velger andre navn enn en selv ville valgt? Galskap.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 13. oktober 2018 #558 Del Skrevet 13. oktober 2018 Hva heter alle ungene da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 13. oktober 2018 #559 Del Skrevet 13. oktober 2018 På 11.10.2018 den 8.49, Lorieen skrev: Jeg vedder min venstre arm på at disse barna skifter navn eller i det minste modererer dem når de blir voksne nok til å bestemme selv. Hvem ansetter personer med slike navn? INGEN! Hadde de nå enda spart seg for bindestrekene. Men nei. Dette er faktisk omsorgssvikt. Da vet du ikke hvs omsorgssvikt er,dum kommentar 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 13. oktober 2018 #560 Del Skrevet 13. oktober 2018 35 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Hva heter alle ungene da? Det finner du ved å Google «lykkenermange og navn». 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg