Gå til innhold

Lykkenermange.blogg.no

Ny Bruker

Anbefalte innlegg

Gjest amaryllish
På 2.3.2018 den 14.12, Christina73 skrev:

Ja, de går utenfor «normalen». Er det galt?? Jeg kjenner kun til denne familien gjennom bloggen, ikke privat, ikke gjennom andre forum som nevnt tidligere her. Jo, jeg er i utgangspunktet i mot eksponering av barn, men legger det litt til side her. Jeg tror på at de er en lykkelig storfamilie som gjør det beste ut av det de har/kan. Syns det er tøft gjort og heier heller på dem. 

Kan jeg spørre hvorfor du legger det til side her? Jeg syns nemlig hun er ekstra ille, da hun legger ut masse helseopplysninger om sin egen datter. Det er faktisk en ganske seriøs krenkelse av hennes privatliv.

jeg hadde ikke likt å vokse opp med  å vite at alle i hele Norge når som helst kan Google navnet mitt (som i tillegg er så sært at det kun er henne som kommer opp på søket) og få innsyn i hele helseinformasjonen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, amaryllish skrev:

Kan jeg spørre hvorfor du legger det til side her? Jeg syns nemlig hun er ekstra ille, da hun legger ut masse helseopplysninger om sin egen datter. Det er faktisk en ganske seriøs krenkelse av hennes privatliv.

jeg hadde ikke likt å vokse opp med  å vite at alle i hele Norge når som helst kan Google navnet mitt (som i tillegg er så sært at det kun er henne som kommer opp på søket) og få innsyn i hele helseinformasjonen min. 

Har ikke fått med meg det jeg- er en blogg jeg titter innom av og til.( altså vet at av barna muligens har en hjertefeil??) Men ut fra det jeg har sett så brukes ikke barna i reklame/annonser. Det er hverdagslivet jeg har sett. Så det er det jeg har bedømt ut fra- hva JEG har fått med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Christina73 said:

Har ikke fått med meg det jeg- er en blogg jeg titter innom av og til.( altså vet at av barna muligens har en hjertefeil??) Men ut fra det jeg har sett så brukes ikke barna i reklame/annonser. Det er hverdagslivet jeg har sett. Så det er det jeg har bedømt ut fra- hva JEG har fått med meg. 

De små brukes i reklame titt og ofte.. Er en nettbutikk for klær som sponser klær til de ganske ofte..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amaryllish
6 minutter siden, Christina73 skrev:

De brukes i annonser. For klær og leker hun får sponset, stort sett. 

Og hvis du tar en kjapp titt der inne kan du finne ut absolutt alt om hjertefeilen til barnet og hva det innebærer, inkludert bilder hvor hun er koblet opp i diverse ledninger på sykehus. 

Ville kanskje titta litt mer innpå der før jeg begynte å forsvare denne bloggeren hvis jeg var deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Dagens bilde på bloggen og Instagram tyder på baby nr 7!  

«2018 byr på mange forandringer» og et bilde av henne med gravidmage...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dottie skrev:

Dagens bilde på bloggen og Instagram tyder på baby nr 7!  

«2018 byr på mange forandringer» og et bilde av henne med gravidmage...

Får håpe det er et av hennes mange clickbaits!!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Moongirl skrev:

Får håpe det er et av hennes mange clickbaits!!

Jeg og! 

Har ikke hun nettopp blitt «kjøpmann» i Narvesen? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Virker ikke ut som clickbait. Siden det står ingenting annet enn den setningen i innlegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpmann og ny baby høres jo ut som en perfekt kombo...

Gjenstår å se om hun bekrefter gratulasjonene da...eller om hun tar en "Villapaprika" 😜

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Moongirl said:

Kjøpmann og ny baby høres jo ut som en perfekt kombo...

Gjenstår å se om hun bekrefter gratulasjonene da...eller om hun tar en "Villapaprika" 😜

Ikke sant..

På facebook er det ei som kommenterer nytt barn? Og lykkenermange har likt kommentaren.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2018 den 13.43, Ranunkelen skrev:

Tviler på at det er så fantastisk og flott å ha 6 barn..

Men det er faktisk fantastisk og flott å ha 6 barn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo bare klippet håret. Sikkert tatt sånn bilde bare for å få lesere til å spekulere. Har man fått mange barn kan man sikkert se gravid ut om man tar bilde på rett tidspunkt og i rett vinkel🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rih skrev:

Hun har jo bare klippet håret. Sikkert tatt sånn bilde bare for å få lesere til å spekulere. Har man fått mange barn kan man sikkert se gravid ut om man tar bilde på rett tidspunkt og i rett vinkel🙄

Rimelig sykt hvis det er forklaringen...Man legger vel ikke ut noe sånt om man IKKE er gravid??

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og man avkrefter det rimelig kjapt hvis folk misforstår. Lurer på når den minste skal få være baby jeg?

Hun ammet vel nr 4 når nr 5 kom, nr 5 når nr 6 kom, hva hun gjør nå vet jeg ikke, men det er jo ikke mye babytid på noen av barna. 

Dette forklarer vel hvorfor hun plutselig måtte ut i jobb når minsten var så liten. 

Ellers må jeg si at jeg beundrer de som får dagen til å fungere med mer enn 2 barn.:link::svett:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De rekker jo ikke bli kjent med det minste barnet før det har kommet en ny. Og at storesøsken synes det er like stas med enda en som krever mamma og pappas konstante oppmerksomhet? Neppe. De minste forstår vel ikke stort enda, men. Nå kan det selvfølgelig hende at dette er en clickbate, men hun er nok langt i fra ferdig med produksjonen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rih skrev:

Har han et barn fra tidligere?

Ja. Det er vel nesten logisk, med mindre vi skal mistenke han for å være utro... :fnise:

(Unnskyld, hvis du syns jeg var litt spydig nå, men det var egentlig humoristisk ment)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...