Gå til innhold

for mange sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg ser noen mener at det er risikofritt å ligge med mange så lenge man bruker prevensjon, og at man ikke skader noen. Bullshit! Det stemmer jo ikke. Kondom er ikke bombesikkert, og herpes og hpv smitter jo uansett. Er ikke det en bekymring for de som har mange sexpartnere? Er det helt greit å få peniskreft eller livmorhalskreft, helt ok med vorter, greit å ha en kronisk, smittsom sykdom som gir vonde, væskende sår resten av livet. Og ikke minst; Hvorfor i helvete tror dere at det er greit at dere smitter denne dritten videre til et stort antall intetanende individer? Hva gir dere retten til det? 

Anonymkode: c1231...f68

Ro deg ned, faren for smitte ved bruk av kondom er så liten at den i praksis bare er en teoretisk risiko. Jeg er så gammel at de fleste på min alder har eksponert seg regelmessig for HPV, og ungdommen i dag blir vaksinert. Herpes har jeg aldri sett noe til, hverken hos partnere eller meg selv. Har hatt 40+ partnere, bare en håndfull uten kondom, og har aldri fått noe som helst, så kondomer er rimelig sikkert. Jeg lar heller ikke menn som klumser med kondomet knulle meg uansett. Ikke sprer jeg noe som helst, nye partnere snakker jeg risiko og historikk med og trekker dem med på Olafiaklinikken før vi dropper kondom. Tør du å kjøre bil innlater du deg på en større risiko enn å ha sex med kondom med en fremmed. 

Det er også greit å merke seg at undersøkelser fra swingersmiljøer i USA, viser at det er mindre kjønnssykdommer der enn blant folk flest, fordi det er høyt fokus på kondombruk (samme som i Norge). De fleste som sprer kjønnsykdommer er vanlige folk, med et gjennomsnittlig antall partnere, som har ONS i fylla, og/eller ikke tester seg selv/ny partner. 

Anonymkode: 72773...9b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ro deg ned, faren for smitte ved bruk av kondom er så liten at den i praksis bare er en teoretisk risiko. Jeg er så gammel at de fleste på min alder har eksponert seg regelmessig for HPV, og ungdommen i dag blir vaksinert. Herpes har jeg aldri sett noe til, hverken hos partnere eller meg selv. Har hatt 40+ partnere, bare en håndfull uten kondom, og har aldri fått noe som helst, så kondomer er rimelig sikkert. Jeg lar heller ikke menn som klumser med kondomet knulle meg uansett. Ikke sprer jeg noe som helst, nye partnere snakker jeg risiko og historikk med og trekker dem med på Olafiaklinikken før vi dropper kondom. Tør du å kjøre bil innlater du deg på en større risiko enn å ha sex med kondom med en fremmed. 

Det er også greit å merke seg at undersøkelser fra swingersmiljøer i USA, viser at det er mindre kjønnssykdommer der enn blant folk flest, fordi det er høyt fokus på kondombruk (samme som i Norge). De fleste som sprer kjønnsykdommer er vanlige folk, med et gjennomsnittlig antall partnere, som har ONS i fylla, og/eller ikke tester seg selv/ny partner. 

Anonymkode: 72773...9b1

Det er tull. Les deg opp på smitte av herpes og hvp med kondom. Du påstår at du ikke har herpes, men det vet du ikke uten at du tar en blodprøve og tester spesifikt for antistoff for hsv1 og hsv2. Mange er smittet uten å vite om det. Mange smittes også av hepatitt B og C når de har sex med mange. 

Du må gjerne linke til disse undersøkelsene, for jeg tror det ikke før jeg ser tall fra seriøse forskere. Det sier seg selv at folk som har sex med mange får flere kjønnssykdommer. Det sier seg selv at et monogamt par har mindre sjanse for smitte enn et som har sex med mange ulike. Man har ingen agranti uten å kjenne hele den seksuelle forhistorien til en person, og det gjør man sjelden. 

Anonymkode: c1231...f68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er underholdene å se hvor mange som legger seg opp i, og har formeninger om andres sexliv. Jeg kan kalle dere kjedelige og prippne, men jeg lar være fordi jeg regner med at dere er tilfreds med sånn dere har det. Alle har et valg.  Jeg har tatt mitt. Og jeg har ingen sykdom, psykisk lidelse eller dårlig selvbilde.  Men JEG har valgt å ha mange sex partnere. Jeg er jente på 27 og har over 100. So what?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
1 time siden, dansk1 skrev:

Syns det er underholdene å se hvor mange som legger seg opp i, og har formeninger om andres sexliv. Jeg kan kalle dere kjedelige og prippne, men jeg lar være fordi jeg regner med at dere er tilfreds med sånn dere har det. Alle har et valg.  Jeg har tatt mitt. Og jeg har ingen sykdom, psykisk lidelse eller dårlig selvbilde.  Men JEG har valgt å ha mange sex partnere. Jeg er jente på 27 og har over 100. So what?

da har du problemer om du skal høre på noen her inne. jeg er 23 og har over 100 også. jeg fikk den skyllebøtten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, saratool skrev:

da har du problemer om du skal høre på noen her inne. jeg er 23 og har over 100 også. jeg fikk den skyllebøtten.

Hvor mange hadde du sex med denne helga da? 

Anonymkode: 6a7a7...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange hadde du sex med denne helga da? 

Anonymkode: 6a7a7...0e9

bare 2. også sugde jeg 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, saratool skrev:

bare 2. også sugde jeg 1

En rolig helg altså.  

Anonymkode: 6a7a7...0e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En rolig helg altså.  

Anonymkode: 6a7a7...0e9

den var på en måte rolig. men mye sånn det pleier å være når jeg går ut. jeg fikk flere tilbud om sex altså. også ble jeg klådd mye på når jeg var ute i miniskjørtet mitt. lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jeg hadde hatt 15 før jeg fylte 17, og minst 40 da jeg rundet 20, så nei, 10 er ikke akkurat mye.

For øvrig angrer jeg ikke på noen av dem, har alltid elsket sex, og elsker det forstatt, og kommer nok til å ha mange, mange flere menn i årene som kommer.

Anonymkode: e7193...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter loddrett i om dere har ligget med 100 menn. Det jeg bryr meg om er at min framtidige mann ikke har hatt 100 forskjellige damer :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
Den 26.7.2016 at 22.57, fuglekvinnen__ skrev:

Hvis noen er mann og har hatt to i en alder av sånn 30 - hahaha. :P Velkommen til munkedalen.

Det er ikke snakk om munkedal fordi man ikke har pult rundt som ung. Nå må folk få perspektiv på livet. Sex er ikke en konkurranse hvor man skal skryte av hakk i sengestolpen.

Jeg er vel fra denne såkaldte "munkedalen" du henviser til. For å gi mitt perspektiv på dette vil jeg si....folk må gjøre hva de vil. Jeg dømmer ikke og kaller ingen for hore dersom de har hatt 10 eller 200 sexpartnere. Jeg bryr meg ikke om hva andre foretrekker. Men for min del har jeg aldri ønsket ett tosifret antall sexpartnere. Grunnen er at jeg tenker det fungerer litt som alle relasjoner man har til opplevelser og andre mennesker man kommer i kontakt med. Man drar med seg noe fra allt. Det setter sine spor på sjelen, både positivt og negativt. Turer med familie/venner. Festene man hadde som tenåring. Menneskene man ble glad i, som man mister kontakt med over årene. Og mest av allt: Alle ex-kjærstene. Har man hatt 100 sexpartnere før man fyller 30, vil jeg anta at man vil bli litt forvirret eller blasert følsesmessig om man plutselig skal forholde seg til en fast partner man gifter seg med. "Oi hun jeg pulte på skolen den gangen var mye bedre til å ri meg....oi hun jeg pulte etter festen for 2 år siden hadde finere pupper! Oi hun som sugde meg i baren den gangen var mye flinkere til det enn dama mi er nå!" osv osv...

 

Jeg personlig ønsker minst mulig bagasje i livet. Jeg ser frem mot ett godt liv med EN person, som jeg kan ha det trygt og fint med. Dess mindre bagasje, dess mindre problemer. Det har fungert aldeles utmerket for meg, så håper jeg det å pule 900 stk vil fungere for andre. Jeg tror bare ikke det vil føre noe spesiellt godt med seg. Det frister fælt for ungdommen å ha mest mulig sex, men stopper man litt opp og tenker litt frem, så vil jeg anta at det kan være lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
13 timer siden, dansk1 skrev:

Syns det er underholdene å se hvor mange som legger seg opp i, og har formeninger om andres sexliv. Jeg kan kalle dere kjedelige og prippne, men jeg lar være fordi jeg regner med at dere er tilfreds med sånn dere har det. Alle har et valg.  Jeg har tatt mitt. Og jeg har ingen sykdom, psykisk lidelse eller dårlig selvbilde.  Men JEG har valgt å ha mange sex partnere. Jeg er jente på 27 og har over 100. So what?

Det er jo en tråd om nettopp "for mange sexpartnere". Naturlig at folk da legger seg opp i og gjør seg opp meninger om akkurat dette er det ikke?

Alle har ett valg ja. Men så er det nå slik at dersom man f.eks har 2 valg på noe, så vil jo nødvendigvis det ene av dem være ett bedre valg enn det andre? Er du enig? For noen dreier det seg da om å tenke over hva mange sexpartnere kan føre med seg videre inn i sitt voksne liv. Flott at dere som liker å pule mange kan trives med det nå. Jeg håper også at dere vil kunne tenke samme om 20år. Jeg vet personlig om mange som angrer bittert på mange sexpartnere da de blir litt eldre og skal stifte hjem og familie. Husk å ikke bli såret og skuffet dersom du seinere i livet vil bli dumpet av bra menn som ønsker ett stabilt og godt familieliv da. Jeg sier ikke at man BØR blir dumpet av slikt eller at det på noen måte er riktig eller galt, men mange, både kvinner og menn vil ikke slå seg til ro med en partner de føler seg usikker på. Altså en partner de vet har hatt mange eventyr, og som de er redde for skal syntes det er kjedelig i lengden med EN partner for resten av livet.

 

Alle valg har konsekvenser. Så er det bare å sørge for at man tar alle de riktige valgene her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.8.2016 at 16.06, saratool skrev:

den var på en måte rolig. men mye sånn det pleier å være når jeg går ut. jeg fikk flere tilbud om sex altså. også ble jeg klådd mye på når jeg var ute i miniskjørtet mitt. lol

Og det synes du er ok? :ohmy:

Anonymkode: dcece...e1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Tuesday, July 26, 2016 at 21.21, Ungdame97 skrev:

1. Hvorfor er det relevant for deres forhold hvor mange hun har hatt sex med før dere ble sammen?

2. Det er faktisk ikke din business hvor mange hun har hatt sex med 

Helt uenig. Ingen vil vel være sammen med ei sklie som har pult gud og hver mann. Greit å ha sex med hvis man er singel, fordi da respekterer man ikke jenta. Men skal det være dama man eventuelt skal få barn med, så er det ikke kult å tenke på at moren til barna har vært ei tøs tidligere.. 

Anonymkode: 11726...ea2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1. august 2016 at 15.59, saratool skrev:

bare 2. også sugde jeg 1

Håper du trives med den livsstilen også om noen år. Det setter sine spor. Kos deg med masse pikk i munnen :) Og ikke bekymre deg om sykdommer, det har du sikkert masse av uten å vite om det. Og så sprer du det videre, men so what lissom. 

Ekkelt.

Anonymkode: c1231...f68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5. august 2016 at 17.15, AnonymBruker skrev:

Helt uenig. Ingen vil vel være sammen med ei sklie som har pult gud og hver mann. Greit å ha sex med hvis man er singel, fordi da respekterer man ikke jenta. Men skal det være dama man eventuelt skal få barn med, så er det ikke kult å tenke på at moren til barna har vært ei tøs tidligere.. 

Anonymkode: 11726...ea2

Er man glad i noen gir man ganske faen. Jeg spurte aldri eksen min om hvor mange han hadde sex med før meg, rett og slett fordi jeg ikke bryr meg om hvem han har hatt sex med tidligere så lenge det bare er meg når vi er sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PetterPanne
Den 8/5/2016 at 17.15, AnonymBruker skrev:

Helt uenig. Ingen vil vel være sammen med ei sklie som har pult gud og hver mann. Greit å ha sex med hvis man er singel, fordi da respekterer man ikke jenta. Men skal det være dama man eventuelt skal få barn med, så er det ikke kult å tenke på at moren til barna har vært ei tøs tidligere.. 

Anonymkode: 11726...ea2

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
Den 4.8.2016 at 22.26, AnonymBruker skrev:

Og det synes du er ok? :ohmy:

Anonymkode: dcece...e1e

ja, det synes jeg er ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.8.2016 at 17.15, AnonymBruker skrev:

Helt uenig. Ingen vil vel være sammen med ei sklie som har pult gud og hver mann. Greit å ha sex med hvis man er singel, fordi da respekterer man ikke jenta. Men skal det være dama man eventuelt skal få barn med, så er det ikke kult å tenke på at moren til barna har vært ei tøs tidligere.. 

Anonymkode: 11726...ea2

Du høres ikke ut til å være en keeper selv, unge mann. 

Anonymkode: dcece...e1e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...