Gå til innhold

for mange sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, saratool skrev:

ferie og noen gruppe sex aktiviteter siste måneden. jeg har nå hatt sex med 178 ;) 

Det går en nemesis gjennom livet! Du kan komme til å gå på en skikkelig smell på grunn av din livsførsel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, saratool skrev:

ferie og noen gruppe sex aktiviteter siste måneden. jeg har nå hatt sex med 178 ;) 

Du kan ikke ha mye kontakt med deg selv...

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29. juli 2016 at 17.28, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det vitner om et fattig sjelsliv når man tror at sex er det mest intime man kan gjøre med en annen person. Å ha sex med en man har sterke følelser for er selvsagt intimt, men når den mest fremtredende følelsen er kåthet er sex bare tilfredsstillelse av fyisiske behov, som å sove eller spise. Noe av det mest intime i et forhold for meg er den fysiske nærheten, den mentale nærheten, de tingene man opplever og vokser på sammen. Sex er bare en liten del av dette. Intimsonen min er stor, jeg slipper ikke hvem som helst inn i hodet mitt. Jeg tipper at du ikke forstår dette, jeg skriver det mest for de andre som føler det likt som meg, og jeg kommer ikke til forsvare det, siden jeg ikke har noe behov for at alle skal forstå meg. 

Når det gjelder impulskontroll forutsetter resonnementet ditt at sex er noe man forsøker å unngå, og så faller man likevel for fristelsen. Jeg forsøker ikke å unngå sex, sex er en positiv ting, som jeg i mange tilfeller oppsøker. Derfor er sex med flere attraktive partnere for meg et resultat av målrettet arbeid, for å maksimere seksuell tilfredsstillelse. Ja, jeg er en hedonist, men inntak av mat, drikke og rusmidler må reguleres, da det har skadelige konsekvenser når det overdrives, men sex har ikke det, så lenge man bruker prevensjon og sunn fornuft. Og selvsagt påvirker sex følelseslivet, og så lenge denne påvirkningen er positiv er dette sunt. 

Når det gjelder alder ser jeg det motsatte av hva enkelte her hevder. Da jeg var ung trodde jeg at dette var noe man måtte passe på, tjue år etter har jeg erfart at det går helt greit å være litt tøsete. Innimellom irriterer det meg litt med all den sexen jeg gikk glipp av da jeg var ung og usikker, men det er jo sånn livet er, man blir eldre og lærer at det ikke er så himla farlig. Og så lever man mere og bedre. Jeg har heller ikke noe problem med fortelle hvor mange jeg har hatt sex med, og aldri blitt dømt for det, men opplever jo at det fleste på min alder synes det er lite interessant, sant og si kommer spørsmålet bare opp i drikkeleker. 

Anonymkode: 72773...9b1

Jeg synes det vitner om et fattig sjelsliv når man må ha sex med en uhorvelig mange forskjellige folk, som gjør at det som skal være intimt ikke blir intimt lenger...

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.7.2016 at 21.21, Ungdame97 skrev:

1. Hvorfor er det relevant for deres forhold hvor mange hun har hatt sex med før dere ble sammen?

2. Det er faktisk ikke din business hvor mange hun har hatt sex med 

Det er tull. Man skal da få vite mye om partneren.  Man skal ikke holde ting skjult for en man er glad i. Partneren bør få vite hva sannsynligheten for at han møter en av de på gata er. Han bør også selv kunne få avgjøre om han finner det tennende, ikke bryr seg eller ikke ønsker å gå inn i et forhold basert på det

Anonymkode: 12f79...189

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.8.2016 at 15.59, saratool skrev:

bare 2. også sugde jeg 1

Så lenge du forteller de om at du har hatt sex med noen du ikke har rukket å teste deg for og at du kan ha spermrester på kroppen så er det ok. Ellers er det jo som et slags misbruk av dem, nesten et overgrep 

Anonymkode: 12f79...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, saratool skrev:

ferie og noen gruppe sex aktiviteter siste måneden. jeg har nå hatt sex med 178 ;) 

I helvete......jeg er 21 år gutt og har bare  hatt 3 stk...jeg skal ta deg igjen:)

Anonymkode: 5cd4b...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det vitner om et fattig sjelsliv når man må ha sex med en uhorvelig mange forskjellige folk, som gjør at det som skal være intimt ikke blir intimt lenger...

Anonymkode: 5444f...faf

Det har da ingenting med sjelslivet å gjøre. Intimitet er relativt, og den dypere formen for intimitet handler alltid om andre ting enn sex uansett. Sex handler om nytelse, og hver og en av oss kan ha ulike "triggere"og veier til nytelsen. Så lenge man beskytter seg spiller det mindre rolle hvor mange man har sex med. Dette trenger ikke gjøres vanskeligere enn det.

Anonymkode: b52db...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, saratool skrev:

ferie og noen gruppe sex aktiviteter siste måneden. jeg har nå hatt sex med 178 ;) 

Kos deg videre! Jeg kjenner flere som har hatt veldig mange flere enn det. Ikke la deg distrahere av disse negative kommentarene her inne.

Anonymkode: b52db...ed8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kos deg videre! Jeg kjenner flere som har hatt veldig mange flere enn det. Ikke la deg distrahere av disse negative kommentarene her inne.

Anonymkode: b52db...ed8

Nei, ha deg med flest mulig! Høvle over alle. Da får du et skikkelig bra liv!:ironi:

Anonymkode: 5444f...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har da ingenting med sjelslivet å gjøre. Intimitet er relativt, og den dypere formen for intimitet handler alltid om andre ting enn sex uansett. Sex handler om nytelse, og hver og en av oss kan ha ulike "triggere"og veier til nytelsen. Så lenge man beskytter seg spiller det mindre rolle hvor mange man har sex med. Dette trenger ikke gjøres vanskeligere enn det.

Anonymkode: b52db...ed8

Jo, det har også med sjelsliv å gjøre. Å være intim med utallige folk gjør noe med en, om en vil eller ikke. Det fysiske og psykiske henger sammen.Å stenge av følelsene konstant når man har sex for å opplev e "nytelse" vil kødde med hode etterhvert. Det er mange som blir følelsesmessig avstumpa etter en sånn livsstil, selv om du mener du kan distansere deg ifra det. 

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Arabella skrev:

Det går en nemesis gjennom livet! Du kan komme til å gå på en skikkelig smell på grunn av din livsførsel.

hva mener du med det? nemesis????

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke ha mye kontakt med deg selv...

Anonymkode: 5444f...faf

hvorfor kan jeg ikke det?

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det vitner om et fattig sjelsliv når man må ha sex med en uhorvelig mange forskjellige folk, som gjør at det som skal være intimt ikke blir intimt lenger...

Anonymkode: 5444f...faf

jeg vet ikke hva du mener med sjelsliv. men jeg liker det jeg gjør. eller ville jeg ikke gjort det.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du forteller de om at du har hatt sex med noen du ikke har rukket å teste deg for og at du kan ha spermrester på kroppen så er det ok. Ellers er det jo som et slags misbruk av dem, nesten et overgrep 

Anonymkode: 12f79...189

at jeg skulle si til en mann at jeg hadde sex med en annen for et par timer siden mener du? nei det gjør jeg ikke.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I helvete......jeg er 21 år gutt og har bare  hatt 3 stk...jeg skal ta deg igjen:)

Anonymkode: 5cd4b...23b

hvorfor i helvete? jeg skal se hvor mange som vil ha sex med meg. det er morsomt å se hvor langt menn vil gå med meg når jeg sier at jeg er kåt på de. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kos deg videre! Jeg kjenner flere som har hatt veldig mange flere enn det. Ikke la deg distrahere av disse negative kommentarene her inne.

Anonymkode: b52db...ed8

takk :) jeg skal kose meg med de mennene som vil ha sex med meg. jeg synes mange av kommentarene her bare er teit egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, saratool skrev:

hva mener du med det? nemesis????

hvorfor kan jeg ikke det?

jeg vet ikke hva du mener med sjelsliv. men jeg liker det jeg gjør. eller ville jeg ikke gjort det.

at jeg skulle si til en mann at jeg hadde sex med en annen for et par timer siden mener du? nei det gjør jeg ikke.

hvorfor i helvete? jeg skal se hvor mange som vil ha sex med meg. det er morsomt å se hvor langt menn vil gå med meg når jeg sier at jeg er kåt på de. 

takk :) jeg skal kose meg med de mennene som vil ha sex med meg. jeg synes mange av kommentarene her bare er teit egentlig.

Helvete fordi det var mye vel...halo:)

bare du sier du er kåt på de så stormer de gjennom traffiken for å komme til deg?

vel........høhø

 

Anonymkode: 5cd4b...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helvete fordi det var mye vel...halo:)

bare du sier du er kåt på de så stormer de gjennom traffiken for å komme til deg?

vel........høhø

 

Anonymkode: 5cd4b...23b

så mange er det ikke. tenkte ikke at de skulle storme gjennom noe. men om jeg sier til en mann jeg møter ute at jeg er kåt på han så er det morsomt å se hvordan han reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, saratool skrev:

så mange er det ikke. tenkte ikke at de skulle storme gjennom noe. men om jeg sier til en mann jeg møter ute at jeg er kåt på han så er det morsomt å se hvordan han reagerer.

Eh....178 er mye kvinne, men jeg skal klare mer før Jeg er tredve.

ah.... Du liker å ha makt over menn med din mus! 

Fungerer det på alle menn da? 

 

Anonymkode: 5cd4b...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ingenting som heter for mange sex-partnere.

Aner ikke hvor mange jeg har hatt og bryr meg ikke om hvor mange en partner har hatt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh....178 er mye kvinne, men jeg skal klare mer før Jeg er tredve.

ah.... Du liker å ha makt over menn med din mus! 

Fungerer det på alle menn da? 

 

Anonymkode: 5cd4b...23b

ja jeg liker det :) det fungerer på de fleste menn. det er ikke mange som sier nei til meg eller går vekk når jeg sier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. juli 2016 at 23.04, Turbofaen skrev:

Fordi gutter/menn som mener 2.5 sexpartner i året er mye, i de fleste tilfeller har betydelig færre sexpartnere selv. Så det følger med en del bitterhet over jenter som har mye sex, bare ikke med dem.

Vi skjønner at du har pult halve verden. Men ro ned høna di

Anonymkode: a1dd1...b30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, saratool skrev:

ja jeg liker det :) det fungerer på de fleste menn. det er ikke mange som sier nei til meg eller går vekk når jeg sier det.

 Blir du sur fornærmet hvis en mann sier nei takk?

isåfal..... Hvor mange har du drept?:P

Anonymkode: 5cd4b...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...