Gå til innhold

Og nå blir det bryllup...


smilepia

Anbefalte innlegg

Forrøvrig: 81 dager igjen til bryllupet i dag :-)

og en liten tankevekker min kollega komm med i går, som kan være greit å huske på om jeg begynner å stresse:

"det er mye man kan gjøre på 80 dager - reise jorda rundt for eksempel" :-)

kan man reise jorda rundt på 80 dager, skal vi klare å planlegge det resterende til bryllupet på 81.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S
Forrøvrig: 81 dager igjen til bryllupet i dag :-)

og en liten tankevekker min kollega komm med i går, som kan være greit å huske på om jeg begynner å stresse:

"det er mye man kan gjøre på 80 dager - reise jorda rundt for eksempel" :-)

kan man reise jorda rundt på 80 dager, skal vi klare å planlegge det resterende til bryllupet på 81.

:ler:

Det var bra sagt det, skal være enig i det men det er litt vanskelig å huske på slikt når det er en dag som dette det er snakk om. Alt skal klaffe og være perfekt på en måte. I en reise kan mye skje og kan ta det hulter til bulter men i et bryllup kan du ikke gjøre det om igjen, det skjer bare en gang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

2mnd og 1 uke, eller 68 daga igjen til bryllupet idag.

Føler ikke det har skjedd det helt store på planleggingsfronten i det siste, men litt er det vel?

Bandet vi ble tipset om kunne ikke påta seg oppdrag den lørdagen. Så vi mangler fortsatt band. En kamerat har sagt ja til å styre cd-musikken da, om vi velger å gå for den løsningen. Så det er ikke kjempekrise. (bare vanskelig å bestemme seg)

Sollisten har ikke svart om han er i byen på daten enda, men han fikk frist til 1.mai med å finne ut om han kunne ta på seg jobben.

Ellers kommer det inn noen svar på invitasjonene. (fristen er neste torsdag) Mest fra min side takker de ja. Fra hans side er det foreløpig få som har svart, hverken ja eller nei. Men vi frykter endel nei da mange har gitt signaler om det til hans foreldre.

Burde nok ha begynnt på talen snart. A. har luftet ideen om at vi kan holde talen sammen. Som jo er en hyggelig idè. Men vi har ikke bestemmt oss for det enda.

Fikk endelig forlovererklæringen fra min forlover i posten på lørdag. Så i dag har vi endelig fått sendt inn prøvings-papirene. Vi fikk også påminnelse fra kirken om dato og kl.slett og beskjed at presten ville ta kontakt for samtale.

I morgen skal det være KG treff på Fridays. Blir hyggelig det. Gøy å treffe andre. :-)

Forresten: Har bestemmt meg for form på brudebuketten. Er ikke 100% bestemmt på blomstene da, men har en formening om det også. Hvite liljer (sannsynligvis calla) og hvite/kremfargede roser i hvertfall. Så vil jeg ha noen små, blå blomster. Kanskje perleblomst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Veslo.

Så hyggelig :-)

Ja, det var trivelig i går. Gøy å se ansikter og snakke IRL med folk man "treffer" her inne.

Veldig bra tiltak å dra i gang treff. Det kan vi gjerne gjøre igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Takk for i går!!!! Det var utruleg hyggeleg!!! Og tusen takk for at du kjørte meg heim!! :) Gledar meg allereie til neste gong vi treffes!!! *klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, takk for sist!

Veldig tøff kjole du skal ha.. kler deg ;-)

Klem :)

Takk Chachapuma. Det var snillt sagt av deg.

Må inrømme jeg blir litt nervøs innimellom for om jeg har valgt rett kjole, men så ser jeg på den, og vet at jeg kunne ikke valgt noen annen. Så antar det bare er nervene som spiller inn :-?

Veldig hyggeli å treffest forresten! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Takk Chachapuma. Det var snillt sagt av deg.

Må inrømme jeg blir litt nervøs innimellom for om jeg har valgt rett kjole, men så ser jeg på den, og vet at jeg kunne ikke valgt noen annen. Så antar det bare er nervene som spiller inn :-?

Veldig hyggeli å treffest forresten! :-)

Eg må seie meg einig med Chachapuma altså!!! Den kjolen blir nok råtøff på deg!! Kjekt med noko som er litt utanom det vanlege!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Veslo. :-)

Blåfargen var en av grunnene til at jeg valgte kjolen, og den var hvoedgrunnen til at vi har blått, hvitt og sølv som fatgetema. Men det er sannelig vanskelig å ikke forsnakke meg når gommen er i nærheten!! :ler: Var f.eks på brudestæsjshopping i går, og flere ganger ville jeg kommentere at det eller det ikke matchet kjolen, men sannt kan man jo ikke si. Heldivis har det gått bra så langt.

Hadde planlagt å gjøre mye planlegging idag, men må desverre innrømme at det har blitt mindre enn jeg hadde håpet. Har vært litt skuffet i dag, siden det nå viser seg at nesten ingen fra gommens familie kommer i bryllupet. Kjempekjedelig. Men det er jo så lite vi kan gjøre med det. Får litt kjipe konsekvenser da også. Nå blir jo hele bryllupet dominert av min familie og venner, men værst synes jeg det er at vi nå blir så få (ca 32 voksne) at vi ikke får hotellet for oss selv (grensen er på 40 gjester). Har ikke så veldig lysst at det skal komme utenforstående inn å spise middag ved siden av vår bryllupsmiddag. :-( Må nok snakke med hotellverten og se hva vi kan gjøre for å hindre det. (Kan f.eks evt andre gjester spise et annet sted?)

I tillegg fikk jeg i dag vite at solisten vi hadde forespurt til kirken ikke har anledning til å synge.

Litt kjedelig å planlegge når ting ikke går helt som du hadde tenkt.

Vel vel, har fått gjort litt da. Og satser på å fortsette med ny giv i morgen. (Ny uke, nye muligheter)

ps - vi har forresten bestemmt at vi skal danse vals til Niels W. Gade's "Brudevalsen" (den de bruker på det programmet på tvNorge) Synes den er kjempefin. Så nå må vi bare skaffe den på cd, og bestille time på Hildemors til oppfriskningskurs :-)

Go natt :-)

Når jeg våkner i morgen er det 2 mnd igjen til Dagen :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho:

Må bare snike inn et inlegg.

Fikk nemlig akkurat vite når utdrikningslaget mitt skal være. En kammerat klarte å forsnakke seg på mail. *kniiis*

Så noe blir å skje helga 3-5.juni ;-)

Hadde akkurat bestilt oslo-tur (initiert av meg selv, trodde jeg) og fortalte det til en kamerat i Oslo, som presterte å svare at "Jeg hadde hørt rykter om at du skulle komme den helgen" Ettersom jeg bestemmte meg i går for å reise, burde ikke han klart å høre noen rykter - med mindre alt var en nøye planlagt sak fra mine venninner og gommen.

Jaja, da kan jeg jo fundere i en måntes tid på hva de blir å finne på for noe galt. :sjarmor:

Ps - lurer på om jeg skal fortelle at jeg vet om det? Det er jo litt festelig at de klarte å avsløre seg selv. Eller skal jeg bare late som om jeg blir overrasket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Veslo - utdrikningslag blir sikkert gøy. Men klarer ikke helt å innse at jeg snart skal i mitt eget da. Det blir litt rart... veldi spennt på hva som skal skje da.

Sitter å prøver å lage huskeliste til meg selv. Er ikke stresset mtp bryllupet, men mer mtp at jeg ikke er stresset, for jeg _vet_ jeg ikke har kontroll over noen ting. urgh.

Reiser hjem om 2 uker, og da trenger vi å ha oversikt, så vi får gjort de praktiske tingene som må gjøres hjemme (snakke med blomsterdama og hotellet f.eks)

Fikk forresten vigselsattesten i posten i dag. men må sende den i retur :( De klarte selvsagt å skrive den i feil navn!! :evil: Fryktet jo at det komm til å skje, da de fleste skriver navnet mitt feil. Men en skulle jo tro de på folkeregisteret kunne få det rett.

Vi har forrøvrig fleipet om at hvis presten sier feil navn i kirken, så kommer vi til å svare Nei. Da kommer sikkert noen til å kveppe? (sjekke om de er våkne?) :ler:

Har puslet litt med bordpynt i dag også, men får det ikke helt som jeg vil ha det. buhu. har kjøpt stormlykter som vi skal ha høye, hvite kubbelys i, og vann og flytende hvite roser. Er tanken. problemet er bare at så snart jeg har vann oppi, så står ikke lyset lengre stødig. Hm.. får tenke ut noe smart. evt tråle hobbyforretninger for ideèr.

På tide å kjøpe undertøy samt finne cape til kjolen også. Kanskje jeg må dra på en liten shopping tur på lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trålet gjennom Linn3c sin dagbok nå, og stjålen nesten alle huskelistene hennes. Nå må de vare tilpasses til våre behov, så kanskje jeg får kontroll til slutt, jeg også? (opptimist)

vel, vel. Sove nå.

Go natt alle der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1
Potensiell løsning for vårt selskap?

Bordkart

Bare ett lite tips ang borplanen.

De øverste plassene på yttekantene blir litt "feil".

Det skal ikke sitte noen gjester på enden av hovedbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for informasjonen Heidi! Det skal jeg passe på når jeg tegner og planlegger hjemme i morgen!

Hurra for himmelspretten - en hel dag til bryllupsplanleging. Det trenger jeg akkurat nå!!

Nå skal det trenes. Kanskje jeg ikke har så ille grevinnearmer i juli likevel? (var det noen som sa evig opptimist?? :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå skal det trenes. Kanskje jeg ikke har så ille grevinnearmer i juli likevel? (var det noen som sa evig opptimist??  :ler: )

Optimisme er bra!!! ;) Men du er no så flott og vakker likevel!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei smilepia! Må bare si hei, synes det er så kjekt at vi skal ha festen på samme sted!!!! Gøy med andre som skal gifte seg i nord. Kjekt å lese dagboken din!

Annie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...