Gå til innhold

Og nå blir det bryllup...


smilepia

Anbefalte innlegg

Så herlig å lese om dagen deres... ;)

Blir helt ør inni meg jeg, når jeg leser om andres store dag mens jeg sitter her og kan telle at det ikke er mer enn 37 dager til jeg selv skal i ilden! *sukk*

Jeg hadde u-lag 2. juli jeg, og husker den bare stykkevis og delt :ler: , men at det var strålende vær også i Oslo, det er heeelt sikkert!

Gleder meg til å evt. få se bilder!

Nyyyt dagene videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Principessa

:grine2: ble så rørt av å lese om dagen deres smilepia..kjempe koselig! Takk for at du delte den med oss! Også ser dere så fine ut i finstasen..veldig fin kjole du hadde, syns jeg, også!

Gratulerer som nygifte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fine bilder! Guri, det må ha vært helt nydelig der bildene er tatt, speilblankt vann og skyfri himmel...*sukk*

Skikkelig flott bilde av buketten altså! :tommel:

Også så fine som dere var da! Kjolen din var flott, litt annerledes, men allikevel klassisk elegant! ;) Fine farger til deg!

Kaken så forresten veldig god ut... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker Izaria og TeddyToria

Så mye skryt da :rodme:

Bildene jeg la ut er tatt der vi hadde festen. Og ja, det er helt nydelig der. Og vi var jo så heldige med været (som dere jo kan se selv).

Og kaken ja. Ja den var nyydelig. Litt mektig, men ai så god :ler:

Ellers har vi fått enda flere fotografbilder. Litt uoffisiellt dette, men siden vi kjennte fotografen har han sendt oss flere bilder. De han syns ble fine, men som det ikke var plass til i den albummen som "fulgte med". Veldig kjekkt :sjarmor: Var mange fine bilder. Så det blir litt vanskelig å plukke ut takkekort og sannt. Mannen og jeg er jo ganske uenige om hvilken type bilde vi skal bruke. Jeg vi bruke et bilde med oss i helfigur så kjolen og stasen synes, mens han vil fortsatt ha det nærbildet av ansiktene våre - som er et av de bedre bildene.

Vi får ta noen runder før vi bestemmer oss :-)

Ellers er livet som nygift flott.

Vi hadde grillfest på lørdag for venner som ikke var invitert i bryllupet, og det var kjæmpehyggelig. Heldig med være nok en gang, og alle koste seg. På lørdag som kommer skal vi ha ny grillfest - denne gangen for hans søskenbarn. Ikke så mye for å feire bryllupet, men for å samle familien. Men siden vi ikke hadde søskenbarn i bryllupet, får vi jo nå vært litt sammen med dem, som jo er kjekkt.

1mnd og 2 uker igjen til bryllupsreisen. Vi gleder oss. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde vi 1mnd bryllupsdag :hjerte:

Føles veldig godt å ha den første måneden bak oss. Livet som mann og kone er kjekkt. :sjarmor:

Har ikke bestemmt oss for takkekort enda, så det må vi gjøre snart. Jeg vil ha de bestillt før vi drar på bryllupsreisen i hvertfall, gjerne fått de før det også om det går, men det spørs nok siden fotografen vår er på ferie nå.

Har grov-redigert video fra bryllupet så vi har en halvtime med høydepunkter vi kan vise frem intill vi får redigert ordentlig.

Ellers regner jeg med å avslutte denne dagboken nå om ikke lenge. Blir litt rart, men nå er vi jo gift, og da er det jo naturlig å gå videre. Får kanskje heller gå over til andre dagbøker? :)

Endret av smilepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da er takkekort bestillt!

Var vanskelig å bestemme seg, men vi endte opp med en type kort der vi fikk et "stort" og 3 små bilder. På den måten kunne vi velge ut litt flere, og få dekket litt flere objektiver. F.eks fikk vi vist frem kjolen og buketten fra flere vinkler, samt et flott nærbilde av oss.

Fikk se prøve på bildene i dag, og er kjempefornøyd. :-)

Nå har også morgengaven vår kommet i hus. En 42" PlasmaTV :sjarmor: Den ble levert på mandag, og henger allerede på veggen og ser fin ut. Fikk koblet til sorround-anlegget i går også, så i kveld skal vi kose oss med virkelig hjemmekveld: hjemmlaget pizza og hjemmekino. Det blir herlig.

og bare 3 uker til bryllupsreisen. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:hjerte: I dag har vi 2mnds bryllupsdag :bryllup:

Ikke at vi har tenkt å feire dagen, men nå som man er nygift er jo enhver markeringsdag viktig ;)

Nå er det også bare en uke og en dag før vi reiser på bryllupsrese :hoppe:

Vi gleder oss masse. Skal bli kjempeherlig med ferie akkurat nå. Har vært travle tider både hjemme og på jobb. Og ikke har det vært spesiellt fint vær heller, så nå ser vi framm til sol, sommer, bading og kos! La oss bare håpe det ikke blir noen flere av de fæle orkanene da...

Takkekortene er forresten kommt, men pga besøk har jeg bare skrevet ett kort. :sjenert: Jaja, nå er besøket reist hjem, så jeg håper å få skrevet de fleste (kanskje alle?) i løpet av helgen. Vil så gjerne sende dem før vi drar på bryllupsreise nemlig. Men det er kanskje ikke noen krise om ikke de blir sendt ut før da...

Ellers blir det vel på tide å avslutte denne dagboken... Har jo tenkt tanken, men ikke kommet meg så langt enda da. Men det blir forhåpentligvis anledning til å opprette en ny dagbok etterhvert. Det er jo mange som har forventninger om familieforøkelse hos oss fremover. Vi selv også :ler: Som en venninne så hendig sa det i en mail i går: "Det hadde jo vært flott om dere komm i 'omstendigheter' på bryllupsreisen" :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halleluja! Ferdig med alle takkekortene. 80stk. Tok sin tid å skrive. Hadde krampe i armen til slutt. Men godt å ha det overstått. Da får vi gjerne sendt dem før bryllupsreisen også. Det hadde jo vært fint.

Og bare 5 dager igjen til bryllupsreise! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Corazon! Så hyggelig at du stakk innom. Det er stille i dagboken min nå som jeg er vel gift :)

Nå er det bare timer igjen til bryllupsreisen, og jeg er klar som et egg til å dra. Dvs -har ikke pakket enda da!!! Helt ulikt meg, men har hatt det usannsynlig hektisk på jobben de siste dagene... Men nå bærer det hjem til pakking, og reise før hanen galer i morgen tidlig.

Ååh det skal bli herlig! :-D

So long my friends. Nå skal sol og fri nytes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Tusen takk Corazon. ser ut som det gikk troll i ord gitt :-D

Uansett - vi er nå vel tilbake fra bryllupsreisen, og den var helt suveren!! Kan godt anbefale cruise som ferie - både for bryllupsreise og ellers. Båten (Mariner of the Seas til Royal Caribbean) var både stor og flott. Masse aktiviteter hele døgnet, og du hadde liksom ikke følesen av å være på båt. Og stoppene i Caribien var jo bare helt flott. Best av alt likte vi oss på Jamaica, for der svømmte vi med delfiner og gikk i et flott fossefall. Men også svømming med djevelrokke var bra, og alt det andre vi opplevde. Vi har kost oss fra ende til annen.

Og nå er dagen kommet for å avslutte denne dagboken. Det viser seg nemlig at jeg kan åpne en ny i en annen kategori.

Takk til alle som har vært innom her å les, skrevet hilsner og ellers fulgt våre forberedelser til den flotte dagen. :-)

-Smilepia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...