Gå til innhold

Og nå blir det bryllup...


smilepia

Anbefalte innlegg

Hva var det jeg sa?? Unik er glimrende! :wink:

Litt fornøyd med at jeg ga deg det tipset når du likte servicen og kjolene der. Superstilig den du hadde sett på der! :P

Sov godt, drøm søtt om brudekjoler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow - da er det gjort. Jeg har bestillt Kjolen min!!

Blir rent skjelven jo...

Men oi så gøy. Nå er det bare å vennte til den er i hus - men det er sikkert leeenge til... :(

Spennt på å høre hvor lang tid det egentlig tar...

BTW - det ble altså denne kjolen!

-Smilepia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cajsa - du hadde aldeles rett ang Unik. Kommer til å anbefale dem på det varmeste til alle jeg kjenner!!

Syntes faktisk det var litt trist at jeg ikke bestillte kjolen fra dem, og måtte si det til dem når jeg ringte og sa fra (vi hadde en midlertidig kontrakt pga avstanden). Men måtte nesten velge den kjolen som jeg innerst inne hadde mest lysst på.

"Trøster" meg med at hun ene venninnen min skal innom dem og kjøpe sko der, og jeg prøvde et par veldig gode sko der jeg også som jeg kanskje kjøper jeg også. Så da får de noe igjen for at de var så hyggelige!

-Smilepia- som må prøve å konsentrere seg om jobb igjen, til tross for kjolekjøp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjolekjøp :)

Det var 2 svært ulike kjoler du sto og fallt på men jeg syns du valgte den fineste. Sikkert riktig siden det var den første du hadde lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin kjole!

Lurer bare litt på hvorfor du reiste fra Bergen til Oslo (og området rundt) for å se på kjole. Er butikkene i Bergen dårlige?

(jeg skal snart ut og prøve kjoler i Bergen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Wix.

Nei, butikkene i Bergen er bra dem. Har vært her også og prøvd. :-) Anbefaler spesiellt Brudehuset i Teatergaten.

Jeg dro til Oslo fordi jeg hadde lysst å gå på kjoleprøving sammen med gode venninner. Og alle mine venninner bor i Oslo eller nordnorge. (Har flyttet til Bergen rellativt nylig og ikke fått noen nære venninner her enda, og det var ikke det samme og se på brudekjoler sammen med bekjennte, selv om de er aldri så hyggelige)

I tilegg hadde de tilfeldigvis den kjolen jeg hadde sett meg ut, i Sandefjord, så da kunne jeg prøve den uten å forplikte meg til å kjøpe den, noe som var veldig greit. (siden jeg likevel skule til Oslo var det ikke så ille å kjøre tur til Sandefjord. Fikk besøkt noen venninner på veien da også nemlig :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja da er det jo greit :-)

Skulle tenkt på det selv :wink:

Lykke til med din prøving - håper du finner drømmekjolen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hei!

Jeg ville bare stikke innom for å se hvordan dere planlegger den store dagen.

Vi har snakket om å gifte oss i 2007, og er litt nysgjerrig på hvordan andre

planlegger dagen.

Ha fortsatt en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tusselinemor.

Hyggelig at du stikker innom.

Desverre skjer det ikke så mye på bryllupsfronten her om dagen. Julen har liksom tatt helt overhånd. Det har gått i presanger, kalender og julebakst for det meste de siste dagene.

Også har jeg liten tid til å oppdatere dagboka mi :(

Men nå har jeg noen minutter, så da er det bare å tenke noen fine formuleringer som kan puttes inn <tenke så det knaker> :hoho:

Har bestemmt meg for smykker til kjolen da. Det er jo noe. :-)

Under prøvingen så vi nemlig at perler passet veldig fint til kjolen. Nå har jeg aldri brukt perler før (og må kanskje innrømme at jeg har oppfattet det som litt sossete å gå med perleøredobber - i all fall til daglig :roll: ), men jeg har arvet et enkelt perlekjede av min farmor, som jeg skal bruke. Kommer til å kjøpe et par øderobber som matcher (dersom ikke min forlovede har kjøpt dem til meg i julegave, har en liten misstanke...)

Skal ikke ha armbånd, eller klokke. Kun gifteringen på fingeren. Og en nydelig tiara med blå glass-perler som matcher kjolen.

Men gleder meg så masse til å bruke "Mor's perler" på dagen. Jeg har nemlig bodd mye hos min farmor i oppveksten, og hun betydde svært mye for meg.

I tillegg betyr jo det at jeg nå har sikret meg både noe nytt (kjolen), noe blått (også kjolen) og noe gammelt (perlene). Mangler bare noe lånt - men tenkte jeg kanskje låner underkjolen fra brudesalongen... :-)

Time until July 2, 2005 3:15:00 PM(UTC time)

211 days

5064 hours

303850 minutes

18231026 seconds

Go' helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære og jeg lyttet til forskjellige inngangs- og utgangsmarsjer i går (derav linken i forrige post :))

Mye forskjellig, og mange vi aldri har hørt før. Men tror de to foreløpige favorittene er "Canon in D" av Pachelbel og så lurer jeg på om det var Trumpet Tune by Purcell ? Hm.. ble litt usikker nå og så passer det ikke å sjekke (er på jobb og bare snikskriver i dagboka :oops: )

Ellers tenkte jeg jo på muligheten til å bruke Liverpool-sangen (you'll never walk alone) som utgangsmars etter at idèen dukket opp på forumet her. Min kjære er jo Liverpool fan :) Men etter å ha hørt på et par versjoner som lå på nett, er jeg litt usikker på om vi velger den... Det er jo egentlig en minnesang for døde mennesker. Kanskje ikke helt passende i bryllup?

Det må nok synke inn litt ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må le litt av meg selv i dag.

Tror sannelig jeg har begynnt å få bryllupsnerver. I hvertfall har jeg hatt mitt første mareritt om bryllupsdagen og alt som kan gå galt.... :roll:

Heldigvis var det ikke så veldig troverdig drømm da.

Drømmte nemlig at kirken var like i svingen borten for huset vårt i Bergen, og at selv om det høljeregnet gikk jeg og forloverene mine fra oss, forbi kirken og bort til gjesteparkeringen for å hente bilen vi skulle kjøre til kirken med. Resultatet var selvsagt at både jeg og kjolen var dyvåte. Men når vi sto i kirkedøren oppdaget vi at vi hadde glemmt pappa igjen hjemme, så vi måtte så klart snu, kjøre tilbake til parkeringsplassen og så gå hjemm igjen (forbi kirken) for å hente han :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en morsom drøm Smilepia!

Må bare si at jeg synes begge kjolene du har sett på var helt nydelige! Jeg likte at de begge var litt annerledes!

Lykke til med planlegging, skal bli spennende å følge deg fremover mot den store dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint å se at det ikke bare er jeg som har mareritt før den store dagen. Drømte i natt jeg også, vi skulle gifte oss, men ingenting var klart på den store dagen. Vi hadde til og med ingen til å ta bilder eller filme... :veldigsur: Man drømmer så mye rart før noe så viktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hyggelig med tilbakemeldinger og at noen følger med i min dagbok.

Ja, Hannemor, det ble Sincerity kjolen. :-) Nå er det bare 2,5 mnd til jeg kan forvente tlf om at den er kommet. Gleder meg :-)

Pandore, jeg er redd du har helt rett. Det blir mye rare drømmer før viktige begivenheter. Heldigvis, i noen tilfeller (som i natt) vet jeg jo at det bare er en drømm. Synes det er mye værre med de drømmene der du ikke skjønner det var en drømm før en liten stund etter du har våkna liksom.

Tomias - ja, det var flotte kjoler. Var vanskelig å velge mellom dem. Om jeg vinner i lotto, tror jeg jeg skal kjøpe den MaryLise kjolen og ha som selskapskjole -så flott var den! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig Trulselinrmor :) Takk og det samme til deg og dine :-)

Er faktisk innom for å konstantere at bryllupsplanlegging er fullstendig "skrinlagt" pga julen. Er sliten nå. Vi har vaska hele huset grundig i dag, så nå er det rent og pent til jul. Deilig å ha det gjort.

Orker ikke skrive mer nå...Pus la seg akkurat på armen min og jeg har selvsagt ikke hjerte til å flyte på han. :ler: Han maler og storkoser seg med å ha sjålet oppmerksommheten min vekk fra pc'n.

puh.. tungt å skrive med bare en hånd - og atpåtil den venstre :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...