Mari Y Skrevet 22. juli 2016 #81 Skrevet 22. juli 2016 4 timer siden, Ferie skrev: Shitt. Det fikk meg til å tenke. Kjøpesenteret der terroraksjonen ble utført: Olympia Shopping Centre = I sommer er det Olympiske Leker i Rio De Janeiro The Munich massacre was an attack during the 1972 Summer Olympics in Munich, West Germany, at which eleven Israeli Olympic team members were taken hostage and eventually killed, along with a German police officer, by the Pale = En vellykket terroraksjon med tanke på at israelske idrettsutøvere ble drept under OL (ekstreme islamister hater jo jøder og Israel) . OL som er symbol på inkludere alle og skape fred på jord og vennskap og respekt uansett nasjonalitet . Selv om det ikke var ekstreme islamister som stod bak og selv om terroristene ble drept Ble akkurat dette kjøpesenteret valgt for å symbolisere som en advaresel om terroraksjon i sommer OL i Rio? Jeg har lest før at datoen 9/11 var en bevist valgt dato. Men finner ikke kilden. Husker bare at det var en hentydning til en tidligere suksessfull terror aksjon eller noe sånt. Jeg har også lest at symbolisme er en viktig måte å markere seg på, for noen radikale muslimer, i ett terror angrepant bare denne. Via ett raskt søk på Google, fant jeg bare denne symbolske perspektivet for 9/11 : Why did Osama choose the date 9/11 for attacking world trade center? Is it a coincidence that the date matches with emergency number 911 ( https://www.quora.com/Why-did-Osama-choose-the-date-9-11-for-attacking-world-trade-center-Is-it-a-coincidence-that-the-date-matches-with-emergency-number-911 ) Det var ikke ekstreme islamister som begikk massakren under O.L. i 1972, det var folk fra PFLP( Popular Front for the Liberation of Palestine). Riktignok var dette palestinere, men ikke islamister. De var venstreradikale. Ikke all arabisk motstand mot Israel har vært islamistisk. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #82 Skrevet 22. juli 2016 4 timer siden, Ferie skrev: Shitt. Det fikk meg til å tenke. Kjøpesenteret der terroraksjonen ble utført: Olympia Shopping Centre = I sommer er det Olympiske Leker i Rio De Janeiro The Munich massacre was an attack during the 1972 Summer Olympics in Munich, West Germany, at which eleven Israeli Olympic team members were taken hostage and eventually killed, along with a German police officer, by the Pale = En vellykket terroraksjon med tanke på at israelske idrettsutøvere ble drept under OL (ekstreme islamister hater jo jøder og Israel) . OL som er symbol på inkludere alle og skape fred på jord og vennskap og respekt uansett nasjonalitet . Selv om det ikke var ekstreme islamister som stod bak og selv om terroristene ble drept Ble akkurat dette kjøpesenteret valgt for å symbolisere som en advaresel om terroraksjon i sommer OL i Rio? Jeg har lest før at datoen 9/11 var en bevist valgt dato. Men finner ikke kilden. Husker bare at det var en hentydning til en tidligere suksessfull terror aksjon eller noe sånt. Jeg har også lest at symbolisme er en viktig måte å markere seg på, for noen radikale muslimer, i ett terror angrepant bare denne. Via ett raskt søk på Google, fant jeg bare denne symbolske perspektivet for 9/11 : Why did Osama choose the date 9/11 for attacking world trade center? Is it a coincidence that the date matches with emergency number 911 ( https://www.quora.com/Why-did-Osama-choose-the-date-9-11-for-attacking-world-trade-center-Is-it-a-coincidence-that-the-date-matches-with-emergency-number-911 ) Var det i en av trådene til @Slask du leste det, kanskje? Anonymkode: ad9a9...06f 1
Gjest Bond Skrevet 22. juli 2016 #83 Skrevet 22. juli 2016 Tråden ryddet for innlegg som svarer på tidligere slettet innhold. Bond, forumansvarlig
Psilocybe Skrevet 23. juli 2016 #84 Skrevet 23. juli 2016 Richard Gutjahr, "journalist" gift med Mossad-agent og Knesset-medlem, filmet tilfeldigvis både hendelsen i München og den som inntraff i Nice nylig:https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/4u5oem/what_are_the_odds_same_guy_that_filmed_france/
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #85 Skrevet 23. juli 2016 Han var iraner da, ifølge tyske medier. Anonymkode: 1d425...d94
Drizzt Skrevet 23. juli 2016 #86 Skrevet 23. juli 2016 Dere som hadde håpet at han var en høyreekstrem Pegida fan og etnisk tysk er nå skikkelig skuffet. En 18-årig iraner. Så vi kan legge dette terrorangrepet til resten av den dystre statistikken jeg postet tidligere. 5
Drizzt Skrevet 23. juli 2016 #87 Skrevet 23. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat som imamer i disse verste moskeene oppildner til splittelse, er neimen ikke dere på forum noe bedre på den andre kanten... Å skylde på Merkel, Ap eller andre enn høyreradikale.. Ja, dere er neimen ikke noe bedre? Anonymkode: ad9a9...06f Høyreradikale? Hva er forbindelsen mellom de høyreradikale og denne 18-årige iraneren som begår terrorangrep i Tyskland? Selvfølgelig har Merkel mye av skylda, det var hun som inviterte 3.verden til Tyskland. Ap inviterte 10.000 til Norge og støtter en liberal politikk på dette området ellers. Ser du virkelig ikke forbindelsen? 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #88 Skrevet 23. juli 2016 2 minutter siden, Drizzt skrev: Høyreradikale? Hva er forbindelsen mellom de høyreradikale og denne 18-årige iraneren som begår terrorangrep i Tyskland? Selvfølgelig har Merkel mye av skylda, det var hun som inviterte 3.verden til Tyskland. Ap inviterte 10.000 til Norge og støtter en liberal politikk på dette området ellers. Ser du virkelig ikke forbindelsen? At dere kun godtar hva høyreradikale mener! Forstår du ikke det! Du legger skylda på Merkel og AP for terrorisme, i stedet for de som faktisk har utført ugjerningene. Og dere sitter og hauser hverandre opp med dette på forum i mens PST forteller at høyreekstremisme vokser frem i Norge. Helt utrolig at dere kan skrive noe sånt på forum den 22/7, den samme tankegangen som ABB hadde at AP hadde skylda. Har vi ikke lært noe? Anonymkode: ad9a9...06f 7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #89 Skrevet 23. juli 2016 10 minutter siden, Drizzt skrev: Dere som hadde håpet at han var en høyreekstrem Pegida fan og etnisk tysk er nå skikkelig skuffet. En 18-årig iraner. Så vi kan legge dette terrorangrepet til resten av den dystre statistikken jeg postet tidligere. I alle dager!? Tror du dette er hva folk tenker? Dere er jammen helt opphengte i hva eller hvem! Politiet har gått ut med at de ikke vet hva motivet var. Det er vel ikke vi her som skal sitte og trekke konklusjoner når vi ikke aner om det er det ene eller det andre. Anonymkode: ad9a9...06f 5
Drizzt Skrevet 23. juli 2016 #90 Skrevet 23. juli 2016 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: At dere kun godtar hva høyreradikale mener! Forstår du ikke det! Du legger skylda på Merkel og AP for terrorisme, i stedet for de som faktisk har utført ugjerningene. Og dere sitter og hauser hverandre opp med dette på forum i mens PST forteller at høyreekstremisme vokser frem i Norge. Helt utrolig at dere kan skrive noe sånt på forum den 22/7, den samme tankegangen som ABB hadde at AP hadde skylda. Har vi ikke lært noe? Anonymkode: ad9a9...06f Dette var en så forvridd tolkning av det jeg skrev at bare en venstrevridd hjerne kunne komme med det. Selvfølgelig er den som har utført terrorangrepet ikke fritatt skyld, hvordan kom du fram til at han er uskyldig? Men å lukke øynene for Merkels aktive bidrag er å lukke øynene for realiteten. Eller mener du at Ap ikke inviterte 10.000 til Norge? At Merkel ikke åpnet tyske dører til 3.verden? Da har du ikke fulgt med i timen. Jeg vil også tro at høyreekstremisme vokser frem i Norge på samme måte som venstreekstremisme og islamisme også gjør det. I ekstreme situasjoner vokser ekstreme miljøer og det er helt naturlig at det skjer. Breivik likte å spille WoW. Betyr det at alle som liker å spille WoW er som ham? Bruk huet litt og slutt å se Breivik overalt. Han var en forvirret mann som krysset en viktig grense - fra å mene noe til å drepe noen. Å sensurere kritiske meninger gjør deg ikke til en bedre person. Endret 23. juli 2016 av Drizzt 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #91 Skrevet 23. juli 2016 11 minutter siden, Drizzt skrev: Dette var en så forvridd tolkning av det jeg skrev at bare en venstrevridd hjerne kunne komme med det. Selvfølgelig er den som har utført terrorangrepet ikke fritatt skyld, hvordan kom du fram til at han er uskyldig? Men å lukke øynene for Merkels aktive bidrag er å lukke øynene for realiteten. Eller mener du at Ap ikke inviterte 10.000 til Norge? At Merkel ikke åpnet tyske dører til 3.verden? Da har du ikke fulgt med i timen. Jeg vil også tro at høyreekstremisme vokser frem i Norge på samme måte som venstreekstremisme og islamisme også gjør det. I ekstreme situasjoner vokser ekstreme miljøer og det er helt naturlig at det skjer. Breivik likte å spille WoW. Betyr det at alle som liker å spille WoW er som ham? Bruk huet litt og slutt å se Breivik overalt. Han var en forvirret mann som krysset en viktig grense - fra å mene noe til å drepe noen. Å sensurere kritiske meninger gjør deg ikke til en bedre person. Personen er født i Tyskland lenge før Merkels tid, og Iran er ikke en del av den tredje verden. Anonymkode: bccfc...991 6
Apis Skrevet 23. juli 2016 #92 Skrevet 23. juli 2016 39 minutter siden, Drizzt skrev: Jeg vil også tro at høyreekstremisme vokser frem i Norge på samme måte som venstreekstremisme og islamisme også gjør det. I ekstreme situasjoner vokser ekstreme miljøer og det er helt naturlig at det skjer. Breivik likte å spille WoW. Betyr det at alle som liker å spille WoW er som ham? Bruk huet litt og slutt å se Breivik overalt. Han var en forvirret mann som krysset en viktig grense - fra å mene noe til å drepe noen. Å sensurere kritiske meninger gjør deg ikke til en bedre person. Kan ikke en muslim være forvirret? Eller er det alltid en religiøs begrunnelse bak muslimsk terror 4
Batteri Skrevet 23. juli 2016 #93 Skrevet 23. juli 2016 10 timer siden, Gothminister skrev: Og i dag kan det være din nabo. Blir du ikke forferdelig sliten av å være så paranoid? 5
ops2 Skrevet 23. juli 2016 #94 Skrevet 23. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Personen er født i Tyskland lenge føekstremistene og Iran er ikke en del av den tredje verden. Anonymkode: bccfc...991 Hjemmeavlet terrorist. Har du virkelig oversett alle undersøkelsene som peker på at andregenerasjons muslimer i vesten er radikalere enn sine foreldre? Annen generasjon har flest is~sympatisører og flest som ønsker sharia. Salafisme er den raskest voksende varianten av islam. Salafistiske nettsreder er mest populære, og ungdom poster flest linker og deler flest fraekstremistiske nettsteder. Flere jihadister har virket velintegrerte. De har fått bra karakterer, spilt fotball, hatt venner og kjærester, både muslimske og ikke~muslimske. 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #95 Skrevet 23. juli 2016 Muslimske innvandrere har vi hatt siden 70/80-tallet og de har vært fredelige innbyggere. Det må vi nesten ta innover oss. Det er bare i de siste år det har vært sånne terrorangrep. Noen som har en formening om hvorfor? Anonymkode: a006f...267 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #96 Skrevet 23. juli 2016 1 time siden, Drizzt skrev: Dette var en så forvridd tolkning av det jeg skrev at bare en venstrevridd hjerne kunne komme med det. Selvfølgelig er den som har utført terrorangrepet ikke fritatt skyld, hvordan kom du fram til at han er uskyldig? Men å lukke øynene for Merkels aktive bidrag er å lukke øynene for realiteten. Eller mener du at Ap ikke inviterte 10.000 til Norge? At Merkel ikke åpnet tyske dører til 3.verden? Da har du ikke fulgt med i timen. Jeg vil også tro at høyreekstremisme vokser frem i Norge på samme måte som venstreekstremisme og islamisme også gjør det. I ekstreme situasjoner vokser ekstreme miljøer og det er helt naturlig at det skjer. Breivik likte å spille WoW. Betyr det at alle som liker å spille WoW er som ham? Bruk huet litt og slutt å se Breivik overalt. Han var en forvirret mann som krysset en viktig grense - fra å mene noe til å drepe noen. Å sensurere kritiske meninger gjør deg ikke til en bedre person. Ville heller vært venstrevridd enn forskrudd, selv om jeg verken er venstrevridd eller har så mye til overs for AP. Vet ikke hvor du leste at jeg skriver at han er uskyldig, jeg skrev at det er HAN som er skyldig! Du må gjerne være misfornøyd med politikken som føres her og diskutere det, men å oppildne til hat mot våre demokratisk valgte/folkevalgte politikere og å mene at de har skyld i terror, det er forskrudd og ikke noe som bør få uimotsagt. Og hvis du er så misfornøyd med demokratiet, kan du flytte fra Norge. Og spesielt bør ikke slik bli sagt den 22/7, fem år etter at ABB ville halshugge AP-Gro. Jeg sier ikke man skal sensurere meningene dine, jeg sier at deler forskrudde og ikke bør stå uimotsagt fordi de er i samsvar med tankegodset etter ABB, og at å oppildne til hat mot våre folkevalgte kan føre til terror, slik som disse imamene i lukkede moskeer i Europa holder på. Anonymkode: ad9a9...06f 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #97 Skrevet 23. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Muslimske innvandrere har vi hatt siden 70/80-tallet og de har vært fredelige innbyggere. Det må vi nesten ta innover oss. Det er bare i de siste år det har vært sånne terrorangrep. Noen som har en formening om hvorfor? Anonymkode: a006f...267 Parallellsamfunn, økende sosial ulikhet, vestlig inngripen i andres kriger og mye mer. At vi sender nedover soldater er etter min mening IKKE et tryggingstiltak og det er noe vi må slutte med. Antagelig vil vi heller se mer terror pga. det. Anonymkode: ad9a9...06f 2
ops2 Skrevet 23. juli 2016 #98 Skrevet 23. juli 2016 Nå må vi se om politikerne våger å si at det må taes et oppgjør med nettsteder som sprer is propaganda og forherliger islamisme. Hadde det vært er ung Hans eller Fritz, så hadde politiet ikk rukket å trekke opp glidelåsen i bodybagen før politikerne skrek om høyreekstreme nettsteder. Jeg vedder på at hans pc historikk vil vise hva han har søkt på. Unnskyld at jeg har skrivefeil. Mobilnettet her er så ille, hvis jeg går tilbake for å rette, henger alt seg opp.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #99 Skrevet 23. juli 2016 19 minutter siden, ops2 skrev: Nå må vi se om politikerne våger å si at det må taes et oppgjør med nettsteder som sprer is propaganda og forherliger islamisme. Hadde det vært er ung Hans eller Fritz, så hadde politiet ikk rukket å trekke opp glidelåsen i bodybagen før politikerne skrek om høyreekstreme nettsteder. Jeg vedder på at hans pc historikk vil vise hva han har søkt på. Unnskyld at jeg har skrivefeil. Mobilnettet her er så ille, hvis jeg går tilbake for å rette, henger alt seg opp. Helt enig, men har det kommet frem at han er islamist? Anonymkode: ad9a9...06f 1
debattanten Skrevet 23. juli 2016 Forfatter #100 Skrevet 23. juli 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig, men har det kommet frem at han er islamist? Anonymkode: ad9a9...06f Det har vel kommet frem at han kommer fra det muslimske landet Iran. Om jeg ikke leste feil i stad her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå