AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #101 Skrevet 17. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Rart det finnes trygda menn som har kone og kjærester, menn i lavstatusyrker, menn som er arbeidsledige og menn som har rusproblemer... Kvinner selekterer jo bare de samme mennene Anonymkode: d21ab...a7b Har du tenkt over om hvor gamle disse mennene er? Hva med den nye generasjonen under 25 år? Anonymkode: 8f612...770
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #102 Skrevet 17. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du tenkt over om hvor gamle disse mennene er? Hva med den nye generasjonen under 25 år? Anonymkode: 8f612...770 Er du så mye på internett at du bare har sett rike menn med kvinner? Kom deg ut å se verden. Har selv en nær venninne som er gift med en mann som sliter psykisk. Han er hjemme på sofaen hver dag mens hun henter barn, lager middag og går på jobb hver dag. I følge deg er dette umulig for hun skulle jo ha giftet seg med en rik mann. Kvinner er omsorgsfulle. Det er derfor vi er overrepresentert i omsorgsyrker med lav lønn. Ikke bland kvinner med menn. Anonymkode: d21ab...a7b
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #103 Skrevet 17. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er du så mye på internett at du bare har sett rike menn med kvinner? Kom deg ut å se verden. Har selv en nær venninne som er gift med en mann som sliter psykisk. Han er hjemme på sofaen hver dag mens hun henter barn, lager middag og går på jobb hver dag. I følge deg er dette umulig for hun skulle jo ha giftet seg med en rik mann. Kvinner er omsorgsfulle. Det er derfor vi er overrepresentert i omsorgsyrker med lav lønn. Ikke bland kvinner med menn. Anonymkode: d21ab...a7b De giftet seg når hun var 23, og han 28. Hun er 26 i dag og han 31. Så nei ikke alle er gamle. Våkn opp. Anonymkode: d21ab...a7b
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #104 Skrevet 17. juli 2016 Har også inntrykket av at menn sveiper til høyre på ALT. Jeg ser litt over snittet bra ut i virkeligheten, men jeg finnes virkelig ikke fotogen, så er kanskje en 5er på bilder. Allikevel, hvis jeg ikke sjekker tinder på noen dager kommer det alltid opp "196 personer har likt deg siden sist!" Osv. og jeg får match med 9/10 av de jeg liker. Nesten litt irriterende at de bryr seg så lite.. Anonymkode: 74835...4a4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #105 Skrevet 17. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har også inntrykket av at menn sveiper til høyre på ALT. Jeg ser litt over snittet bra ut i virkeligheten, men jeg finnes virkelig ikke fotogen, så er kanskje en 5er på bilder. Allikevel, hvis jeg ikke sjekker tinder på noen dager kommer det alltid opp "196 personer har likt deg siden sist!" Osv. og jeg får match med 9/10 av de jeg liker. Nesten litt irriterende at de bryr seg så lite.. Anonymkode: 74835...4a4 De fleste menn tenker at mus er mus, trist. Anonymkode: 282b3...fb2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #106 Skrevet 17. juli 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste menn tenker at mus er mus, trist. Anonymkode: 282b3...fb2 De tenker ikke det. De VET at kvinner er kresne, derfor er det ikke vits å være selektiv. For hvis man velger bort en kvinne som er midt på treet, så kan man potensielt miste en match. Denne matchen kan potensielt utvikle seg til noe bra over tid. Det er ille nok at damer er selektive. Hvis menn også er selektive, så ville nestne ingen fått match. For den store masse med menn blir regelrett ignorert. Dette ville egentlig bare medført at kvinner bare hadde matchet med de aller mest attraktive, og at menn hadde fått enda færre matcher. Anonymkode: 56398...cac 1
jabx Skrevet 17. juli 2016 #107 Skrevet 17. juli 2016 Den 15.7.2016 at 23.20, AnonymBruker skrev: Tinder er fandens verk. Fysjameg. Anbefaler heller kristendate.no for de som ønsker en seriøs partner med god moral. Og ikke masse herpes-smitra ekle folk på Tinder.. Anonymkode: 3132d...217 Du anbefaler hjernevaskede religiøse fjols som tror på en usynlig skjeggefyr i skyene? Hurra, liksom...
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #108 Skrevet 17. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: De giftet seg når hun var 23, og han 28. Hun er 26 i dag og han 31. Så nei ikke alle er gamle. Våkn opp. Anonymkode: d21ab...a7b Har du tenkt over at Snapchat/Tinder/Instagram m.m først har vokst stort de siste 3 årene? Har du tenkt over at alle disse mennene kan være hunks? Det finnes andre attributter som også skaper tiltrekkning enn kun å være rik. Anonymkode: 8f612...770
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå